Camping Seecamping Wolfgangblick

Camping Seecamping Wolfgangblick
Seecamping Wolfgangblick
7,8

7 reviews over Camping Seecamping Wolfgangblick in het Nederlands

Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

bert, 29-7-2017

We stonden aan het water. Heel mooi.Vriendelijke mensen. toiletten schoon, douches schoon maar klein. Mooie omgeving. Komen er zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke camping

JWH3343, 8-10-2016

De camping ligt direct aan de Wolfgangsee. Heerlijk helder en lekker water. Mooie uitvalsbasis voor fiets-, wandel- en autotochten. Naast de camping een pontje naar St. Wolfgang. Sanitair goed, schoon en ruim. Leuk terras en cafe. Bijna 40 jaar voor het laatst hier geweest. Sylvia (eigenaresse) top dat je de relaxte sfeer op de camping hebt behouden. Het plaatsje Abersee zelf is ook nauwelijks veranderd een heerlijke landelijke sfeer. Ik kom terug. Jan
Gereisd alleenreizend in september 2016

Mooie nette camping aan de Wolfgangsee

Karijn Munneke, 17-8-2016

Fijne camping direct aan de Wolfgangsee, ondanks dat de camping vol stond was het rustig op de camping. Plekken zijn niet heel groot. De eigenaren en personeel zijn heel vriendelijk. Kinderen tussen de 4 en de 8 vermaken zich prima op de camping. Je kan heel goed zwemmen direct vanaf de camping. Super helder en niet heel koud water. Het sanitair is goed onderhouden en schoon.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie plek enkele plaatsen direct aan het meer.

Chris , 23-6-2015

Mooie locatie, direct aan het meer goede fiets en wandelmogelijkheden. Sanitair is goed schoon Douchen in een "bezemkast" erg krap.
Gereisd met partner in juni 2015

Mooie camping, sanitair minder

Jennet, 2-7-2013

Camping ligt aan de prachtige wolfgangsee. Daarmee scoor je als camping uiteraard punten. Personeel was vriendelijk. Sanitair is aan onderhoud toe. Er kwam wel water uit de sproeier maar niet waar het uit hoort te komen zeg maar. Het was redelijk schoon op de momenten dat ik er gebruik van maakte. ONze camper stond naast de inrit. 's morgens vroeg hard rijdende auto's die weggingen/kwamen. Evenals trekkers die het land op moesten en dat alleen via de camping konden doen. Voor kinderen niet echt optimaal lijkt me.
Gereisd met partner in januari 2013

Mooie gelegenheid om de Wolfgangsee te verkennen.

Rob, 4-6-2011

Leuke gastvrije camping met prachtig uitzicht op de Wolfgangsee. Jammer dat je er in het plaatsje niet kunt eten. Tenminste op loopafstand.

Wel heel gastvrij.

Het bootje naar St. Wolfgang kost de hoofdprijs. Jammer.

Gereisd met partner in mei 2011

Uitstekend!

Familie Dewulf, 17-7-2008

Mooie camping,vriendelijke uitbaters,goed sanitair en prijs. Prachtige streek.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seecamping Wolfgangblick in Abersee am Wolfgangsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seecamping Wolfgangblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seecamping Wolfgangblick scoort een 7.81 uit 10 op basis van 9 reviews.