Bungalow Kern

Bungalow Kern

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Kern bij :

1 review over Bungalow Kern in het Nederlands

NOOIT MEER! ZEKER GEEN AANRADER!!

JOPINAN, 15-9-2009

Bungalow / Ferienwohnung Kern in Weyregg am Attersee ...... nooit geweten dat er zulke onvriendelijke en onbeschofte Oostenrijkers bestonden! Niets hand geven bij aankomst, een onvriendelijke, duidelijk overbelaste vrouw van de ´baas´ laat ons zien waar het appartement is en dat moet het dan maar zijn. Geen vriendelijk woord! Als we door onverhoopt eerder dan afgesprroken moeten vertrekken, totaal geen blijk van medeleven of begrip en gewoon de volle mep betalen: ´als het appartement nogmaals verhuurd wordt, krijgt ik mijn geld wel terug´! Natuurlijk nooit meer iets gehoord, ook geen antwoord op mijn mails. Werkelijk de meest onbeschofte, onvriendelijke, alleen op geld gerichte mensen die ik ooit heb meegemaakt! Bovendien, de appartementen zijn schoon maar ingericht met meubels uit de jaren 70 en dermate karig, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. ZEKER GEEN AANRADER DUS; WEGBLIJVEN!!!!!!!
    Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Kern in Weyregg am Attersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Kern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Kern scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.