Camping Appesbach ****

Camping Appesbach
Appesbach
7,2

8 reviews over Camping Appesbach in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit verhouding op deze camping

gerard, 22-8-2016

we hebben het zeer goed naar onze zin gehad op deze camping. er is een prima gelegen om te zwemmen in een super zee.

voor de kinderen is er voldoende te doen met een paar keer savonds een super leuke film speciaal voor de kinderen gedraaid.

ook het sanitair is ruim voldoende.

kortom een leuke camping die aan een ieder is aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima Camping

mieke, 7-8-2015

Camping Appesbach is een prima camping. Met de tent mochten we een plekje uitzoeken zonder reservering.. Direct aan het water hadden we een mooi prive strandje.. Prachtig! Minpuntje was de lange wandeling om bij het toiletgebouw te komen.. Speeltuintje, winkelrje en sanitair prima. Weinig Nederlanders op de camping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Familiecamping aan een meer

AnneMarie, 15-8-2014

Een camping op een prachtige plek aan het meer. Eigen ligweitje en toegang tot het meer.

Vriendelijk personeel en eenvoudig maar lekker eten.

Op loopafstand van het dorpje St. Wolfgang, grote supermarkt op 7 autominuten. Onze kinderen lagen de hele dag in het meer maar er zijn ook genoeg activiteiten in de buurt .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Familiecamping

G.mocking, 1-9-2013

Eten op de camping is zeer goed en het sanitair is perfect schoon.

De zoon heeft de camping over genomen hier door gaat de camping echt vooruit .keulen en Aken zijn ook niet in 1dag gebouwd

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

nooit meer.

san, 30-7-2013

Omdat we als camperaars nooit reserveren, hadden we de pech dat de andere camping in st wolfgang al vol was. Op deze camping was nog 1 plekje vrij. En zelfs aan het meer. Geweldig zou je denken, was het niet zo dat iedereen vd camping aan de waterkant zit en het niet nodig vind om het volume van het gesprek te beperken tot hun eigen groepje. Iedereen kon mee genieten. Ook lag er overal hondenpoep, waardoor het stonk en de zin om de zwemmen in het mooie meer werd ontnomen.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Nooit meer

Miranda Prickaerts-Hacken, 12-8-2012

Na 25 jaar weer terug naar appesbach en wat is dat vies tegen gevallen.de camping is slecht omderhouden.campingplaatsen zijn klein en helemaal vol gepropt.wij hadden een plaats gereserveerd maar dan wordt er tussen ons en de buren nog een camper in geduwd,waardoor deze met zijn luifel over onze distel staat.heel rumoerig tot s' nachts.alles kan en er is totaal geen controle.de eigenaar hangt de hele dag aan het buffet.personeel heel onvriendelijk.is jammer want dit was toen een super camping.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Fantastische.....

famViola, 21-5-2010

Geweldige camping.... Erg gezellig en Oosterijks zelfs St wolfgang.

Ben er vele jaren met plezier geweest soms veel regen maar ook heel mooi weer.

Wie van rust houdt is hier zeker op zijn plek. En van de weg heb je nauwlijks last.

Bad Ischl, Salzburg, ook het treintje naar de Schaffberg zijn zeker de moeite waard en op rij afstand.

In de camping winkel is genoeg te krijgen. En de broodjes altijd vers.

En het personeel altijd zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2005

Leuke camping in een mooie omgeving.

Fons, 17-7-2009

Direct aan de Wolfgangsee gelegen is deze camping ons zeer goed bevallen. Alleen het weer was heel erg slecht, waardoor we minder uitstapjes hebben kunnen maken dan gepland. St.Wolfgang is een mooie plaats met de Schafberg en het meer als "vanzelfsprekende" attracties. Seecamping Appesbach heeft ruime plaats, goed verzorgd sanitair en een prima keuken.
    Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Appesbach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Appesbach in St. Wolfgang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Appesbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Appesbach scoort een 7.18 uit 10 op basis van 9 reviews.