Appartement Geinberg Suites ****

Onvoldoende

4 reviews over Appartement Geinberg Suites in het Nederlands

Nooit meer!

Fam. Jansen, 4-8-2017

Prima appartement, inderdaad ruim. Ons appartement was NIET schoon gemaakt. Prullenbakken puilden uit. Er stonden 7 bedden, alle 7 waren ze beslapen, haren en vlekken in beddengoed. Broodkruimels lagen nog op tafel, magnetron en koelkast vies. Helaas waren we ' s avonds laat pas gearriveerd, op het oog zag het er in eerste instantie goed uit. We moesten direct contant betalen aan een Italiaan? Hij sprak geen Duits en geen Engels. We zijn het dorp in gegaan om eerst een hapje te eten. Na terugkomst ontdekten we dat we geen fris beddengoed hadden, maar er was niemand meer bij de receptie te vinden. Ook mobiele nummer niet meer bereikbaar. De volgende dag na reclamatie toch nog helft van het geld terug gekregen. Naast ons appartement een appartement met Poolse bouwvakkers.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super!

Roosenburg, 19-8-2012

De woning gevonden op zoek naar een overnachting om naar Hongarije te reizen en wat een topper gebleken!

We waren enorm verbaasd over de grootte. Daar kan een hotelkamer niet aan tippen. Met een keuken, mega grote badkamer, 5 slaapplaatsen en een heel groot terras, grote tuin beneden met leuke zitjes en een prachtig uitzicht was het een fijne overnachting!

Personeel/eigenaars zeer vriendelijk en engels sprekend. Ook het ontbijt helemaal compleet zodat we weer geheel uitgerust en met gevulde buikjes op weg konden.

Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Topper!

linda, 12-8-2009

Wij zijn hier 5 dagen geweest in de Junior Suite, gevonden via touroperator. Er zijn ook nog andere suites.

Dit was echt helemaal super! Het was ontzettend groot, geweldig uitzicht, balkon, alles schoon en fris.

Er zat een keuken in inclusief magnetron, oven, vaatwasser, koelkast, vrieser, koffiezetapparaat, waterkoker en broodjesoven.

De badkamer was mooi en schoon inclusief wasmachine.

Daarnaast was er van alles aanwezig: zout, peper, koffie, wasmiddel, kruiden etc.

De eigenaar spreekt Duits en Engels. Zeer vriendelijk. Erg leuk dorpje, super pizzeria! Kortom een aanrader voor iedereen en niet duur!

Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Geinberg Suites bij:

Leuk en goedkoop overnachtingsadres!

Ed, 7-8-2009

Fantastische kamers met uitzicht bij de familie op een grote boerderij (ringvormig). De overnachting is erg goedkoop via internet te boeken, daarbij is het er netjes en schoon. De prijzen voor eten en drinken is daarentegen stevig aan de prijs. Voor het ontbijt (€ 10 per persoon) kun je in het nabijgelegen Altheim terecht (iets meer dan €3 p.p.) eigenlijk zijn alle 'extra's' die je afneemt te stevig geprijsd (met name draadloos internet).

Als je de accommodatie alleen als slaapgelegenheid gebruikt is het een goede plek die bovendien goedkoop is.

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Geinberg Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Geinberg Suites in Polling im Innkreis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Geinberg Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Geinberg Suites scoort een 4.25 uit 10 op basis van 5 reviews.