Camping Almtal

7,8

26 reviews over Camping Almtal in het Nederlands

Nooit meer

Marc Biva, 15-9-2017

De campingprijzen zijn op één jaar bijna verdubbelt.

Dit omdat men een nieuwe sanitaire blok geplaatst heeft?

We gaan reeds verschillende jaren op de heen en terugweg naar deze camping.

Normaal eerst stop in mei en op de terugweg eind Juli.

De camping was vroeger vermeld in de Acsi gids dit jaar niet meer dus zijn de prijzen maar opgetrokken.

We denken dat deze camping door doorgangskampers niet meer van nut kan zijn .

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie plek!

Wendy, 30-8-2017

Wij hebben hier 1nacht gestaan op weg naar Slovenie. Mooie camping met een gloednieuw sanitair gebouw, een mooi zwembad en een lekker restaurant. Wij hebben 's avonds zelfs nog een uil gezien die de hele nacht bleef 'roepen'. Een aanrader!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping, prachtig sanitair.

Fam.Peters, 15-8-2017

Neem een lange elektriciteitskabel mee. Als je aan het begin van het veldje staat dan heb je zeker 40 mtr nodig. Aanmelden in minimarkt, die is maar beperkt open. Je kunt dan in het restaurant terecht.
Gereisd met partner in juli 2017

Perfecte camping

Arita oudejans, 6-6-2017

De camping helemaal gerenoveerd mooi sanitair .Mooi en modern Restaurant en goed eten mooi zwembad

Een perfecte camping om te overnachten 6 km van de snelweg.In één woord Prachtig!!!!!

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie camping echte Oostenrijkse sfeer!

Fam. Dijkstra-Janssens, 19-11-2016

Voor ons was het de camping voor 1 nacht. Een doorgangcamping op weg naar Kroatië.

Een mooie camping waar je prima kon eten voor een schappelijke prijs.

De camping een mooi zwembadje.

Toen wij aankwamen had het niet erg geregend, waardoor veel plaatsen onder water stonden.

Mooi speeltuintje en een idylische oprijlaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fijne doorreis camping

Marc, 11-9-2016

bij aankomst doen ze niet moeilijk, je bent een doortrekker totdat je kenbaar maakt dat je langer wil staan. Dus: rij maar door, zoek je een plek, hier is t zwembad, daar het restaurant, en als je een beetje opgeknapt bent van de reis, kom je maar ff langs bij de campingleiding dan regelen we de rest. Lekker verwarmd zwembad, groot genoeg om eens lekker te plonsen. Resaurant hebben we dit jaar niet gebruikt (budget; eenerlaatste dag van de vakantie, etc) maar de herinnering aan vorig jaar (zie recentie van 2015) was nog goed!

Dus, fijn om op doorreis deze camping aan te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prima doorreis camping

Elly, 5-8-2016

reserveren niet nodig, prima doorreis camping, kunt je auto voor de caravan laten staan, mooi zwembad en gezellig en lekker restaurantje.

Wifi werkt helaas niet en lange kabel nodig voor de stroom

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuke camping vooral voor trekkers

Patricia, 25-6-2016

Leuke camping voor trekkers of kort verblijf met aangenaam zwembad en restaurant.

Sanitair is wel verouderd maar nog OK, alleen zou er de warme periode zoals nu (30°) beter geen verwarming aan staan! soms was het gewoon niet aangenaam om in zo'n warme omgeving te douchen. Het onthaal is "kort" en mag gerust iets vriendelijker. Broodjes bestellen kan maar de voorbeelden die men toont stemmen niet overeen met de werkelijkheid! Ze zijn telkens een pak kleiner of een andere samenstelling en men ligt hier ook niet van wakker. Hun meeste klanten komen toch maar voor een kort verblijf.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima overnachtingscamping

Marjan Oele, 18-8-2015

Voor het eerst deze camping gebruikt onderweg naar kroatië.

Er is een mooie oprijlaan naar de camping toe , op de camping een vriendelijke ontvangst en konden zelf een plekje uitzoeken. Er is een restaurant en mooi zwembad. Sanitair is netjes en schoon.

Broodjes besteld voor de volgende morgen.

Er wordt goed gebruik gemaakt van de camping als overnachtingscamping.

Er is wifi bij je plek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

1 nacht prima. Niet voor herhaling.

prima voor 1 nacht, 17-8-2015

Wij hebben hier 1 nacht gestaan ivm doorreis naar Kroatië. Vriendelijk personeel en leuk zwembad voor de kinderen. Wij stonden op een rustig veld. Veel vaste campingbewoners. Het sanitair werd gedurende de dag steeds viezer en viezer. Kinderen liepen ook zonder door te trekken in en uit de toiletgebouwen. De stront zat aan de toiletbril, in de toiletpot en het maandverband lag op de vloer. Het schoonmaakpersoneel hoorde je TERECHT ook flink mopperen de volgende ochtend. Als gebruikers van het sanitair gebouw het ook met elkaar netjes gebruiken dan is dit een prima camping om te genieten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Almtal in Pettenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Almtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Almtal scoort een 7.77 uit 10 op basis van 26 reviews.