Hotel Schloss Mondsee ****

Hotel Schloss Mondsee
Schloss Mondsee
8,8

5 reviews over Hotel Schloss Mondsee in het Nederlands

Kasteelhotel met betoverende sfeer.

., 29-12-2013

Dit kasteelhotel heeft bij mij een zeer goede blijvende indruk achtergelaten. De kamers zijn zeer ruim, het eten was ook heel goed en de sfeer is gewoon heerlijk. De spa is zeer verzorgd, maar zou wat groter mogen zijn. Ik was zeer tevreden.
Gereisd anders in december 2013

Hopelijk zet het hotel snel weer zijn deuren open.

., 10-11-2013

Een prachtig 4 - sterren hotel. Bijna alles was goed, maar sommige kleinigheden waren vreemd. Op de vroege ochtend waren er slechts 5 handdoeken in de spa, vanaf 9:05 werd er geen zalm meer neergelegd bij het ontbijt etc. Waarom dat was hebben we dan bij het vertrek geleerd: het hotel werd na ons vertrek nog op dezelfde dag gesloten. Voor hoe lang hebben ze ons niet verteld. Wij hopen, dat het snel weer opengaat, want we zouden graag terugkomen.
Gereisd anders in november 2013

Tophotel, toppersoneel - topvakantie.

., 4-11-2013

Ik vind altijd wel iets in het hotel op mijn vakantie dat '...ik niet zo goed vind'... maar in het Romantik Hotel Schloss Mondsee heb ik ABSOLUUT niets gevonden dat ik zou veranderen of verbeteren! Een droomomgeving, het personeel was SUPERVRIENDELIJK... kan ik iedereen aanraden... ik zal hier zeker snel nog eens inchecken!
Gereisd anders in november 2013

Kasteelbelevenis.

., 30-9-2013

Het is eens iets bijzonders om in een kasteel te overnachten. De kamers zijn onlangs gerenoveerd en zeer royaal ingericht.
Gereisd anders in september 2013

Ontspannend met kleine onvolmaaktheden.

., 30-9-2013

Over het algemeen goed, maar met een paar kleinigheden die storen. Bijvoorbeeld: Plastiek ondoorlaatbaar bedovertrek - men zweet erg..., lekker tot rust komen in een zeer kleine sauna is soms onmogelijk, daarbij echter zeer vriendelijk personeel en goed eten.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schloss Mondsee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Mondsee in Mondsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Mondsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schloss Mondsee scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.