Camping Mondsee Land ****

9,1

74 reviews over Camping Mondsee Land in het Nederlands

zeer mooie camping

bekkema, 9-8-2017

De camping ligt in het groen. Niet al te groot, met fantastisch privé sanitair. Zeer behulpzame receptiemedewerkers. Mooi maar klein zwembad, maar uitstekend om even af te koelen. Wij hadden een mooie plaats aan de vijver, dit zijn wel de mooiste plekken ,A002 ligt gedeeltelijk onder een boom, heerlijk in het schaduw voor onze honden. Ruime plek, maar dat geldt niet voor alle plekken. Op het nieuwste gedeelte zijn de bomen nog niet zo groot, dus het kan aardig heet worden in het hoog seizoen.
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie camping maar niet voor kinderen onder de 5

Jet, 9-8-2017

De camping is rustig gelegen in een leuk gebied. Er zijn een aantal plus en minpunten te benoemen.

Camping:

plus:

-mooie speeltuin

-leuk voetbalveld

-mooie visvijver

-comfort plaatsen zijn groot

min:

-geen sanitair voor kleine kinderen, er is één badkamer met een verzorgingsplank maar deze wordt net zo makkelijk verhuurd om extra inkomsten te genereren. erg slecht!!!

- er is te weinig sanitair voor een camping van deze grote, bij de dames totaal maar 6 toiletten en bij de heren 4 toiletten en 3 urinoirs. geregeld sta je in de rij om naar toilet te kunnen

- er zijn te weinig douches

- er is geen zwembad voor peuters

- verwarmd zwembad is een ruim begrip, laten we het minder koud noemen

- plaatsen zijn zeer slecht gedraineerd, met regen sta je al snel in grote plassen

Omgeving:

plus:

- Er is veel te doen in de omgeving maar voornamelijk voor oudere kinderen

(> 6 jaar)!!

- Hangar 7, in Salzburg (collectie van Red Bull) en gratis

- Haus der Natur in Salzburg

- rodelen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping, warm onthaal, prachtige streek.

Werner & Rita, 20-7-2017

Rustige en middelgrote terrassencamping in schitterende omgeving op 4 km van het stadje Mondsee en het gelijknamige meer. Zeer ruime standplaatsen, electriciteit/water/afvoer aan het perceel. Mooi zwembad met overdekking, modern sanitair dat altijd netjes is. Zeer vriendelijk onthaal. Aanpalend restaurant, prima prijs/kwaliteitverhouding, wekelijkse grillavond aanrader. Voor fietsliefhebbers : recreatief fietsen goed doenbaar rondom Mondsee, Irrsee en Wolfgangsee, prima fietsinfrastructuur. Prachtige natuur om en rond de meren. Vele wandelmogelijkheden. Zwölferhornseilbahn in Sankt Gilgen aanrader, schitterende panorama's.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping

Zweverink, 11-7-2017

Mooie camping met prima en achoon sanitair gebouw. De plaats met ACSI kaart wel wat klein maar met bijbetaling kregen we een hele mooie andere plek. Mooi zwembad aanwezig. Behulpzame mensen op de receptie waar je met vragen terecht kunt. Kortom prima camping.

Hans, 6-7-2017

Mooi aangelegde camping midden in het groen. Goede ligging met fantastisch uitzicht op de omgeving. Prima sanitair, goed onderhouden en schoon. Fijn zwembad. Vriendelijke ontvangst bij de receptie, campingwinkeltje stelt niets voor ( in receptieruimte), Naastgelegen Gasthof echt Oostenrijks, gedateerd interieur, wel lekkere schnitzels.

Door de ligging wel smalle en soms steile toegangs route. Fietsen daardoor ook alleen met mountainbike of elektrische fiets. Je hebt dus eigenlijk altijd de auto nodig als je de camping verlaat.

Gereisd met partner in juni 2017

heel mooie en goed verzorgde camping

Senioren echtpaar, 30-6-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goed en schoon sanitair, heerlijk zwembad. Een goede ligging voor uitstapjes. Redelijk dicht bij de snelweg.

Wij waren er 5 dagen op doorreis naar Nederland. Echt een camping om aan te bevelen.

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer prettig verlijf gehad op deze camping

Theo Blauw, 26-6-2017

De camping ligt in een mooie rustige natuurlijke omgeving. Er is een zwembad op het terrein voor de verkoeling. Een hele mooie speeltuin voor kinderen. De omgeving nodigt uit voor het doen van diverse tripjes. Fietsen alleen met e-bike of m-bike.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Naast de camping is een gasthof, waar je goed kunt eten

Heerlijk verblijf op Camping Mondseeland

Hermien en Harry Kramer, 26-6-2017

Oorspronkelijk hadden wij 2 weken geboekt en uiteindelijk zijn we 4 weken gebleven. De camping is fijn en mooi. Comfortabel en schoon sanitair en een heerlijk zwembad. En de omgeving is schitterend. We hebben vele tochtjes gemaakt en heeeeeel veel moois gezien. Maar wat wij ook erg fijn vonden was de vriendelijke ontvangst en de vriendelijke benadering van alle medewerkers. Wij hebben ons er erg prettig gevoeld en komen zeker terug!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtige camping, oase van rust

Hans Brinkhuis, 21-6-2017

We hebben een heerlijke tijd gehad op Mondseeland. Sommige plaatsen zijn klein en met weinig schaduw. Daarom is een premium plaats aan te bevelen. Premium betekende in ons geval iets meer ruimte en een mooie plek. Echter geen water en afvoer op onze premium plek. Vanaf de camping kun je goed wandelen en fietsen. De camping is een prima uitvalsbasis om naar Salzburg, St. Wolfgang, Hallstatt etc. te gaan. Deze camping staat op ons lijstje om nog eens terug te komen!

Prima camping

Karin, 17-6-2017

Rustig gelegen midden in de natuur.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mondsee Land in Mondsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mondsee Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mondsee Land scoort een 9.05 uit 10 op basis van 102 reviews.