Camping Pichlingersee

Camping Pichlingersee
Pichlingersee
6,7

13 reviews over Camping Pichlingersee in het Nederlands

keurige/nette camping niet alleen voor doorreis

Jeanette, 11-8-2017

Eigenlijk wordt de camping door vele campers en caravans gebruikt als doorreiscamping. Wij hebben er 10 dagen gestaan en hebben ons prima vermaakt. Mooie omgeving en prachtig meer. Helaas mocht de hond er niet in, MAAR er is wel een hondenmeer Weiskallsee. Deze is achter de Pichlingersee. Dus prima om met de hond op deze camping te verblijven. Prachtig en zeer schoon sanitair. Vriendelijk personeel en eigenaren zowel bij de receptie en in het restaurant. En je bent in 20 minuten op de fiets in Linz. Mooie fietsroute R1, deze gaat langs de Donau naar Mauthausen, daarvoor moet je overvaren, erg leuk, en dan aan de andere kant weer terug naar Linz. Erg mooi..
Gereisd met partner in juli 2017

niet weer

dickn, 12-7-2017

Het sanitair is prima. De camping is ietwat oubollig maar de receptie is erg gastvrij.

Als de wind "verkeerd" staat hoor je het geluid van de naburige autoweg erg duidelijk. Dat is voor ons reden om maar 1 dag te blijven en verder te trekken.

De eerste aanblik ziet er door rommelige : "accommodatie" van de vaste gasten en beetje verwaarloosd uit.

Gereisd met partner in juni 2017

Redelijke camping

Heidi, 20-5-2016

Een redelijke camping als je Linz wilt bezoeken. Er is een bushalte op ongeveer 500 meter. Toen wij er in het voorseizoen waren was alleen het invalidensanitair open. Maar 2 gecombineerde douche/wc ruimtes, wel erg weinig aangezien er toch aardig wat mensen op de camping stonden. Wel netjes onderhouden. Stroomvoorziening 16A en betaald internet.
Gereisd met partner in maart 2015

prima camping

Marieke en Hans, 29-9-2015

Prima camping. Goede plaatsen maar niet al te ruim en weinig beschutting. Zeer goed sanitair. Restaurant viel ons wat tegen. Vriendelijke ontvangst en de bushalte op loopafstand (5 minuten) voor als je Linz wilt bezoeken. Aan de overkant is de Pichlinger See waar je heerlijk kunt zwemmen en zonnen, daar ook wifi. Wij komen zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2015

Een aparte week!

F. van der Horst, 19-7-2015

Mooie camping maar erg veel overlast van de autobahn en van de spoorrails. Zeer vriendelijk personeel. Restaurant viel wat tegen. Weinig keuze in het menu. Voor door reis voor één nacht zeer goed maar niet voor een langere vakantie. Het sanitair was erg netjes.
Gereisd met partner in juni 2015

doorreiscamping

vaan leeuwen, 16-10-2014

goede camping op doorreis lijkt me niet geschikt voor langer verblijf
Gereisd met partner in juli 2013

Renovatie

Hans Mielen, 5-7-2014

Sinds een paar jaar zijn alle gebouwen, zoals receptie en sanitair, vernieuwd, en het ziet er heel goed uit. Ruime plekken, prima restaurant en bar, redelijk dicht bij snelweg, supermarkt (Lidl) en tankstation (diesel ruim 20 cent goedkoper dan langs de snelweg) In de omgeving zijn zeker interessante items te bezoeken, de Pichlingersee, waar je kan zwemmen, Concentratiekamp Mauthausen voor ons historisch bewustzijn, en de stad Linz
Gereisd met partner in januari 2014

Doorgangscamping. Niet meer, niet minder!

Peter, 30-8-2013

Wij hebben hier maar 1 nacht gestaan onderweg naar Hongarije.

Voor ons was het dus een soort doorgangscamping omdat die vlak bij de autosnelweg (Linz-Wien) lag.

De sanitaire gebouwen zijn nieuw, maar als het onderhoud zo blijft zullen ze er niet lang nieuw uitzien.

Gezellige bar met een klein restaurantje.

Wel propere plaatsen, maar echt aanbevelen zou ik deze camping niet. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat we hier maar 1 nacht stonden en dus geen tijd gehad hebben om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Dit nooit weer

Deb, 5-8-2013

Na een lange dag reizen, waren wij aangekomen bij deze camping. Het werd ons meteen al duidelijk dat dit een echte 'ons-kent-ons' camping was maar voor de doorreis leek ons dit prima. Mijn vriend en ik besloten samen een douche te nemen maar dit bleek op deze camping een groot schandaal te zijn. Er werd op onze douchedeur gebonsd en na een woordenwisseling werden we van de camping gestuurd omdat wij samen gedoucht hadden.
Gereisd met partner in januari 2013

te veel hinder autosnelweg

David_De_Vylder, 29-11-2011

+ Grote plekken, eenvoudig sanitair (wel proper), vlakbij meer, verse broodjes 's morgens, dichtbij snelweg ...

MAAR het dichtbij zijn van de snelweg is zo storend dat ik er zelfs voor één nacht niet meer naar toe zou gaan. Ik begrijp helemaal niet hoe het komt dat er nog veel vaste Oostenrijkse campinggasten zijn die hier meerdere keren per jaar komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pichlingersee in Linz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pichlingersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pichlingersee scoort een 6.72 uit 10 op basis van 13 reviews.