Uitstekend

2 reviews over Gasthof Sonnfeld in het Nederlands

Wat een geweldige service.

B mijdema, 11-7-2017

We zijn een lang weekend in dit geweldige hotel geweest voor de f1. Alles in de naaste omgeving van het circuit was al volgeboekt. Zo kwamen we hier uit. Wat een service, zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Dit hotel wordt gerund door vader moeder dochter en schoonzoon, die dit met hart en ziel doen. We mochten s'morgens eerder ontbijten0, om op tijd bij het f1 circuit te zijn. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed. En het avond eten, waarbij je uit 2 gerechten mocht kiezen, was heerlijk. Op donderdag avond speelden vader en dochter een geweldig stukje muziek voor ons. Zelfs onze drankjes werden op onze kamer geserveerd. We hebben een paar geweldige dagen gehad in dit geweldige hotel, op een schitterende plaats. Jammer dat het zo ver van het circuit ligt. Anders zouden we volgend jaar zeker weer naar hun toe zijn gegaan.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Een echte aanrader

Peter Forsthövel, 21-7-2015

Mijn vrouw en ik ontdekten dit adres op de 50 Plusbeurs vorig jaar en hebben daar toen rechtstreeks voor een week geboekt deze zomer. Het bleek een voltreffer te zijn, want we hebben het er geweldig naar onze zin gehad. Het is een schitterend gelegen Gasthof - zie foto 1 - met mooie kamers, elk met balkon op het westen en met - zie foto 2 - weergaloos uitzicht. Het is een vriendelijk familiebedrijf dat gerund wordt door twee generaties van allerliefste en hartelijke mensen, die het motto hanteren van "Bei uns gehört der Gast zur Familie". Alles is daar perfect in orde en omdat we half pension hadden geboekt mochten we ervaren, dat de familie (allen met goede horeca-opleiding) de sterren van de hemel kookt. En dat alles in een zeer gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Al met al een absolute topper, volgend jaar gaan wij er weer heen!
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Sonnfeld in Hinterstoder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Sonnfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Sonnfeld scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.