Voeg een review toeGasthof Strudengau

Onvoldoende

• Kamer3,0

1 Nederlandse review over Gasthof Strudengau

Alle (1)

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad

R.C.J.M. Teurlings, 28-12-2013
  • Kamer3

Afgelopen zomer 2013 zijn wij met vrienden van Passau naar Wenen gefietst (Donau route). Tijdens deze tocht heeft reisorganisatie ons een nacht ondergebracht in Gasthof Strudengau in Grein. Ik heb er maar een woord voor Vreselijk. Een totaal uitgeblust stel leidt dit Gasthof maken ze geen ruzie met de gasten dan maken ze wel ruzie met elkaar. Je voelt je totaal niet welkom en bij elke vraag wordt je afgesnauwd. Het eten en de kamers zijn matig. Aan de geur in de kamers kun je ruiken wat er op het menu staat.

Met een Belgisch stel maakte ze het zo band dat deze dezelfde avond nog vertrokken. We hebben een klacht ingediend bij reisorganisatie met het verzoek dit Gasthof niet meer op te nemen in het route programma, doch hebben geen reactie ontvangen.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Strudengau in Grein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Strudengau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Strudengau scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.