Camping Donaupark Camping Klosterneuburg ****

Camping Donaupark Camping Klosterneuburg
Donaupark Camping Klosterneuburg
7,5

44 reviews over Camping Donaupark Camping Klosterneuburg in het Nederlands

Prima uitvalbasis voor wenen en omgeving

jeroen, 20-8-2017

Wij waren hier met twee kleine tenten, wel vooraf gereserveerd. Op fiets of met trein naar Wenen. Fijn Donau zwembad vlakbij. Aanrader
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima plek om Wenen te bezoeken

Ellen, 5-7-2017

wij zijn hier 8 nachten geweest, langer dan de gemiddelde bezoeker op deze camping. Enkele dagen vooraf gebeld of er plek was, dat was maar goed ook want de camping heeft alle dagen vol gestaan. Alle plekken waren erg klein, maar er zit wel verschil in grootte. Wij hadden een zeer kleine plek, zo klein dat we het raam vd caravan enkele dagen niet open konden doen omdat omdat de buurman zo dicht op ons stond. De dames bij de receptie waren vriendelijk,bij aankomst krijgt elke gast een enveloppe met allerlei info, zelfs een fietskaart voor Wenen bij de receptie gekregen! Het sanitair was schoon maar ons inziens te weinig voor het aantal plaatsen, mn ook omdat bijna iedereen vroeg wil vertrekken naar Wenen. Wij zijn de meeste tijd op de fiets naar Wenen gegaan, prachtig fietspad langs de Donau, ook in Wenen is het prima fietsen. 1 dag met openbaar vervoer, station heel dicht bij de camping allemaal prima geregeld. Als je net als ons langere tijd hier verblijft zit er op korte afstand een zwembad met natuurbad in 1, was ook super!
Gereisd met partner in juni 2017

Prima stadscamping voor citytrip naar Wenen

Zenderstreek, 25-9-2016

Vriendelijk ontvangst door twee vrolijke dames. Gaven ons diverse keuzes voor een plekje, als we maar lieten weten waar we gingen staan. De grootte per plek verschilt nogal inderdaad maar ja, het is een stadscamping en dan moet je rekening houden met kleinere plekken en even goed kijken. Wij stonden op G20 met een caravan, voortentluifel en auto en dan nog had ik ruimte over. Wifi is geweldig. Eerste camping waar met bijna volle bezetting skypen dagelijks mogelijk was. Het kan dus toch, goed en stabiel internet op de camping! Met het OV naar Wenen werkt ook goed, kostte ons 9 euro p.p. per dag maar zijn ook met eigen vervoer gegaan en werkte eigenlijk nog fijner. Voor die 18 euro zochten we zelf een parkeergarage uit dichtbij waar we wilden zijn, prijzen vielen ons reuze mee.

Sanitair en douches bij/naast de receptie zijn echt goed. Alle keren was het brandschoon. Van het restaurant op de camping hebben wij geen gebruik gemaakt. Wel van het ieniemienie winkeltje. Daar haalden wij 5 broodjes voor 4,50 euro! En voor die prijs niet bijzonder lekker kan ik je zeggen, droog en taai. Het bakkertje Hollander (ja zo heet hij echt) in Klosterneuburg is twee minuten fietsen en levert ze kakelvers en voor 0.30 ct per stuk, dus dat hebben we maar gedaan. Prima camping, vriendelijke service en waar ik de 2e dag ook achter kwam is dat de dame bij de receptie goed nederlands spreekt! Ze is met zo veel nederlanders op cursus geweest en ze kan het prima! Wees je wel bewust van het geluid van de treinen en langsrijdend verkeer. Wij wisten er van, heb me er niet echt aan gestoord maar is wel aanwezig....

Gereisd met partner in september 2016

goed, maar niet meer dan dat

willemien van Aartsen, 22-9-2016

zoals ook in vorige beoordelingen staat: de plekjes zijn echt veel te klein.

Wij werden bij ontvangst niet vriendelijk ontvangen, ja, het was vlak voor sluitingstijd, en de juffrouw wilde, denk ik, graag naar huis. Later die week was er een andere, wel heel vriendelijke dame die ons hielp. De schoonmaak van de toiletten en de douches liet nogal te wensen over, maar een pluspunt is de gratis Wi-Fi. Het is erg plezierig dat je heel makkelijk naar Wenen kunt fietsen. Prima te doen. Ook het dorp, met de bus en treinverbinding, heel dichtbij dus ideaal!

Gereisd met partner in september 2016

Goed voor bezoeken aan wenen

Eric vz, 15-9-2016

De camping ligt vlak bij de spoorweg naar Wenen. Eerst de trein en dan de metro.

De plaatsen zijn erg bemeten en de auto moet apart staan.

In het stadje zijn verschillende eetgelegenheden en banken.

Gereisd met vrienden in september 2016

ideaal voor bezoek aan Wenen

fam. Smelt, 22-8-2016

Wij hadden 1 van de 2 stacaravans gehuurd op deze camping. Nette stacaravan met 3 slaapkamers. Mooie veranda in de schaduw met heerlijke ligstoelen. Camping is ideaal voor bezoek aan Wenen, met 10 minuten sta je in Wenen, dan nog een paar minuten met de metro voordat je in het centrum bent. Heel goed en gemakkelijk te doen, ook met kinderen.

Wat verouderde camping vonden wij. Wel leuke speeltuin en natuurzwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

voor een bezoek aan Wenen

HW, 19-8-2016

Camping Klosterneuburg is een goed georganiseerde camping. We hebben hier 2 nachten gestaan voor een bezoek aan Wenen. Ze hebben alle informatie om dit te realiseren. De camping heeft schoon en goed sanitair.

toen wij er waren waren er erg veel muggen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

ideale ligging tov wenen

urs, 16-8-2016

De ligging is ideaal tov wenen. De bus en trein vertrekt voor de camping. Het is echter ook heel goed te doen met de auto. Er is een vrijwel rechte weg naar Wenen en binnen 10 minuten ben je bij een P&R. Vanuit hier neem je een dagkaart op het openbaar vervoer in wenen. Ideaal!

De camping is netjes. De receptie zeer vriendelijk. Het sanitair in het receptiegebouw is prima onderhouden en ruim en warm. De douches hebben allemaal een andere kraan/douchekop. Effe uitproberen welke voor jou het fijnste is en je hebt er een prima douche aan. De staanplaatsen zijn absurd klein!! Caravan met kleine luifel past net. Je staat tegen de achterkant van de buurman aan. Wij hadden nog een tentje bij voor de 2 kinderen. Wij hadden het geluk dat de camping niet vol was en hebben de tent gewoon zo dicht mogelijk bij ons gezet maar stond wel een stuk op de plaats naast ons. De eigenaar heeft er niets van gezegd. Drink geen koffie op de camping. Kost je een fortuin: 3,75 voor een kleine cappuccino ! Vlakbij de camping is een zwembad met natuurbad in de Donau. Erg leuk om een keer te gaan zwemmen. Bij de receptie zijn vrijkaartjes hiervoor te krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

ik had er meer van verwacht

michel, 10-8-2016

tijdens de kamperbeurs in Utrecht hebben we een praatje gemaakt bij de stand van de camping, we werden gelijk enthousiast over de camping met alle mogelijkheden. dus op de terugweg vanuit Kroatie een bezoek gebracht aan de Camping. We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. plekje gezocht en in de regen de tent op gezet ( de plekken zijn erg klein). blijkt hij ook nog lek te zijn grrr. de volgende morgen werden we vrolijk gewekt door langsrazend verkeer ( ja een tent is gehorig en we lagen aan de kant van het natuurbad in de schaduw. daar hadden we niet op gelet na een lange reis.) dus de toilettas gepakt en even lekker douchen. de douche is wat verouderd en niet erg schoon. het water van de buurman liep weg in mijn putje. de douches in het receptiegebouw waren recenter maar ook niet erg schoon.de speeltuin was wel erg leuk voor de kids, Het openbaar vervoer was prima te doen naar wenen, echt een aanrader. ga zeker niet met de auto . voor 8.90 kan je pp de hele dag reizen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Uitstekende camping, maar................

Henk, 15-7-2016

Wat een ontzettende kleine plaatsen!!!!

Kon de auto niet bij de caravan kwijt.

Sanitair en ontvangst uitstekend.

Wat zou het een geweldige camping zijn als de plaatsen normaal waren.

Wij hadden een plek van 60 m2.

Internet werkt overigens uitstekend.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Donaupark Camping Klosterneuburg in Klosterneuburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Donaupark Camping Klosterneuburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Donaupark Camping Klosterneuburg scoort een 7.51 uit 10 op basis van 47 reviews.