Hotel Das Himberg

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Das Himberg bij :

1 review over Hotel Das Himberg in het Nederlands

Uitstekend overnachtingshotel

Espedi, 16-8-2013

Wij hebben een nacht in dit hotel verbleven. Het hotel ligt ongeveer 20 minuten rijden vanaf het vliegveld van Wenen en voorzien van een grote gratis parkeerplaats. Wij kwamen na sluitingstijd van de receptie aan. Dit was echter geen probleem want de sleutel ligt met een vooraf opgegeven code voor je klaar in een kluisje. De kamers zijn brandschoon en voorzien van lekkere bedden. Ook de douche is uitstekend. Het ontbijtbuffet is heerlijk en heeft alles wat je nodig hebt voor een lekker ontbijt. Dit alles bij elkaar opgeteld bij de prijs voor een nacht (wij betaalden 75 Euro) maakt dit tot het ideale hotel als je dicht bij het vliegveld wilt slapen. In het dorp waarin het hotel ligt is niets te beleven.

Voor mensen die er misschien last van hebben, het hotel ligt wel onder de aanvliegroute van het vliegveld.

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Das Himberg in Himberg bei Wien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Das Himberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Das Himberg scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.