Hotel Turmhof ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Turmhof**** bij :

2 reviews over Hotel Turmhof in het Nederlands

Een topper

Martin, 6-8-2008

Een klein hotel, met de sfeer en persoonlijke service als een familiehotel. Maar inrichting en faciliteiten als een modern groot hotel. Ligging perfect tegen een natuurgebied, maar op goede reisafstand van luchthaven en Wenen. Mijn inziens, gezien prijs kwaliteit-verhouding, een pareltje in de omgeving van Wenen.
    Gereisd alleenreizend in augustus 2008

Topper

Martin, 6-8-2008

Ik reis zakelijk 80% van mijn tijd en verbreng veel tijd door in hotels. Dit hotel zou ik zeker ook prive boeken. Het is geen groot hotel, maar voorzieningen, kamer, etc. zijn top. De combinatie van een familiehotel (persoonlijke service) met een luxe uitstraling is super. Ook de ligging tegen een natuurgebied, maar op goede reisafstand naar Wenen. Een topper. Een pareltje in de omgeving van Wenen.
    Gereisd zakelijk in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turmhof in Gumpoldskirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turmhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turmhof scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.