Hotel Waldesruh ****

Hotel Waldesruh ****
7,2

4 reviews over Hotel Waldesruh in het Nederlands

C. van der Aa, 10-11-2005

Prima hotel. Wij hadden dan ook wel een top-kamer. Of beter gezegd twee kamers, in het torentje met een zitje én een eethoek. Zeer ruim dus. Eten was niet fantastisch, maar ook niet slecht. Heerlijk gewandeld, veel gezien, Kinderen konden heerlijk spelen. Hoteleigenaar vond veel goed! Voor ons een aanrader!
Gereisd anders in november 2005

Heidi Vandenbussche, 2-8-2005

Op foto ziet het hotel er als een kasteeltje uit, stelt echter niet veel voor ! Het ligt te ver van het dorp.

Onze kamer was in een bijgebouw en echt heel ouderwets We sliepen met 4 personen in 1 kleine kamer, er konden zelfs geen tafel of stoelen staan !

Het eten was wel lekker maar weinig.

Zeker niet voor herhaling vatbaar en verdiend zeker geen 4 sterren !

Gereisd anders in augustus 2005

Jack, 29-7-2005

ongelooflijk dat iemand hier al 30 jaar naar toe gaat. Wij zijn hier 7 jaar geleden geweest en het was niet leuk. De kamer stonk naar de wc en was niet schoon. Bij het eten zaten moesten we met z'n tweetjes aan het einde van een hele lange lege tafel zitten. De eigenaar was zeer onvriendelijk op het onbeschofte af!

De enige pluspunten die ik kan noemen zijn het goede ontbijtbuffet en de mooie omgeving.

Gereisd anders in juli 2005

Maarten Lammers, 29-12-2004

Kom er al meer dan 30 jaar dus dat zegt wel genoeg!!!! Leuk hotel altijd erg gezellig (zowel in de zomer als in de winter) Heeft een klein nadeel en dat is dat de Hochkar (ski gebied) op een half uur rijden is. Natuur erg mooi kunt in de zomer en winter prachtige wandelingen maken.
Gereisd anders in december 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Waldesruh**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldesruh in Göstling St. Georgen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldesruh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waldesruh scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.