Hotel Gasthof Fahrnberger ***

Gasthof Fahrnberger

2 reviews over Hotel Gasthof Fahrnberger in het Nederlands

fantastische plek

j_w_kreuk, 25-6-2013

Dit jaar is de prijs wel iets omhoog gegaan, maar daar staat tegenover dat na de overname van het hotel door dochter Dagmar, alle eerder genoemde punten in dezelfde trend zijn doorgezet, maar het is zodanig verbouwt, dat er een volledige welnes met alles wat daar bij hoort aanwezig is.

Kortom: je wordt op een fantastische manier verwent en daarom; het geld zeker waard!!! Alles bij elkaar------"een droom"

Gereisd met partner in januari 2013

fantastische plek

Hans Kreuk, 11-1-2013

Lassing, het dorpje waar gasthof Fahrenberger ligt, bestaat uit ongeveer 15 huizen, een kerkje en gasthof Fahrenberger en ligt aan de voet van de prachtige berg de Hochkarr van bijna 2000 mtr. hoog.

In de zomer een schitterend wandelgebied en in de winter een mooi skigebied..

Bij de familie Fahrenberger, wordt je zo vriendelijk ontvangen, dat je er meteen ook thuis bent, bijna alles kan er en als je een vraag hebt wat echt niet kan zal men toch alles proberen om het toch mogelijk te maken, als dat toch niet lukt, wordt er in ieder geval een alternatief geboden waar je bijna nooit nee op kunt zeggen.

Dit is de situatie van de twee voorgaande generaties, de derde generatie die nu het bewind voert, ken ik alleen prive, maar ik weet zeker dat het nu nog allemaal zo is als ik heb beschreven.

In april dit jaar ga ik er weer heen en zal ik er daarna weer op terug komen,

zodat u dan mijn ervaringen weer kunt lezen op Zoover beoordelingen.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Fahrnberger in Göstling St. Georgen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Fahrnberger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Fahrnberger scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.