Hotel Schloss Dürnstein *****

8,8

5 reviews over Hotel Schloss Dürnstein in het Nederlands

Voorbeeldig!

., 29-10-2013

Wij voelden ons er zeer op ons gemak. Familiaire sfeer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We komen terug!

Hier klopt alles!

., 28-10-2013

Een echt kasteelhotel met veel flair, maar ook comfort, topservice en een uitstekende keuken. En natuurlijk mogen we die zelfgemaakte wijnen niet vergeten! Zeer aanbevelenswaardig voor een korter of langer verblijf.

Werkelijk een kasteel!

., 7-10-2013

Echt een kasteelhotel - je voelt je teruggebracht naar een voormalige eeuw - desondanks geniet men van alle denkbare luxe. Zeer mooie spa met sauna, stoombad, infraroodsauna en een prachtig overdekt zwembad, evenals een er met kop en schouder bovenuit stekende specialiteiten-restaurant (tip: vooraf reserveren). Wij hebben bewust gekozen voor een kleine tweepersoonskamer, omdat deze de enigen met balkon richting Donau zijn - dit uitzicht is onbetaalbaar. Dürnstein op zich is overdag overgelopen door mensen maar 's-avonds: uniek - bijna geen mensen, de wijn en horeca-eigenaars zijn blij met elk bezoek - een echt slapend dorp maar dat maakt niet uit. Zowel hotel als ook bestemming voor een korte vakantie voor 100% aan te raden... Nog afgezien van de unieke wijnspecialiteiten van de regio Wachau.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Schloss Dürnstein bij:

Rustgevend verblijf op de beste locatie.

., 6-10-2013

Zeer mooie vakantie op de beste locatie boven de Donau, opmerkelijke bediening met tips voor uitstapjes en bezichtigingen in de omgeving. Wij zijn daarom herhalingsklanten en waren al 16 keer in Dürnstein!
Gereisd anders in oktober 2013

Een oase van welzijn aan de Donau.

., 24-9-2013

In dit hotel voel ik me heel goed. Als ik bij de Donau ben, dan boek ik daar, nu al voor 4 keer. Waar mogelijk een kamer aan de Donau nemen, prachtig uitzicht. Kamers op de derde verdiepingen zijn groot, maar de badkamer is klein en de ramen zijn kleiner dan in de eerste en tweede verdieping. Het hotel heeft 2 lounges, beide zijn zeer smaakvol ingericht met prachtige oude meubels. Het grote terras met uitzicht op de Donau is ook bezienswaardig. Een mooie ontbijtzaal met attent personeel om de dag goed te beginnen. Dus al met al een zeer goede aanbeveling.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Schloss Dürnstein bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Dürnstein in Dürnstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Dürnstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schloss Dürnstein scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.