Hotel Admiral am Kurpark ****

Hotel Admiral am Kurpark
Admiral am Kurpark
7,6

5 reviews over Hotel Admiral am Kurpark in het Nederlands

Goed voor een casinoweekend.

., 22-10-2013

Mooi hotel tegenover het casino Baden, voldoende parkeergelegenheid. Ontbijt was oké. Goed uitgerust met een lift, kluisje, minibar en een grote flatscreentelevisie.
Gereisd anders in oktober 2013

Zeer mooi hotel.

., 18-10-2013

Prachtig 4 sterren hotel in het centrum. Vriendelijk personeel, zeer goed, gevarieerd ontbijtbuffet, uitstekende kwaliteit van de maaltijden, mooie, schone kamers, comfortabele bedden en schone badkamer. Komen zeker terug!
Gereisd anders in oktober 2013

De ligging is het enige dat overtuigend is.

., 16-7-2013

We hebben veel gereisd maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt! Een ontbijtbuffet ziet er voor mij anders uit, 2 uur vertraagd inchecken. Onvriendelijk en onbekwaam personeel. Nee dank u, het enige positieve: de kamers zijn erg mooi & schoon! De locatie tegenover het casino is natuurlijk fantastisch!
Gereisd anders in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Admiral am Kurpark bij:

Casinobezoekers zijn er aan het juiste adres.

., 28-9-2012

Een tophotel voor casinobezoekers! Het casino en ook het Kurpark Hotel bereik je eenvoudig door de straat over te steken! Aangezien het een volledig rookvrij hotel is en de kamers over geen balkon beschikken, is het niet echt aanbevolen voor rokers.
Gereisd anders in september 2012

Perfecte ligging tegenover het prachtige Casino Ba

., 1-5-2012

Ik kan dit hotel zonder voorbehoud aanraden. Ik wil bijzonder de nadruk leggen op de extreem vriendelijke en aardige bediening bij het ontbijt - wat overigens zeer uitgebreid en goed is. En de ligging helpt overigens erbij, dat dit hotel werkelijk zeer goed is in de prijs/kwaliteitsverhouding.
Gereisd anders in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Admiral am Kurpark bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral am Kurpark in Baden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral am Kurpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Admiral am Kurpark scoort een 7.62 uit 10 op basis van 5 reviews.