6,7

Matig

27 reviews over Hotel Defreggerhof in het Nederlands

Alleen in het hotel

fam. van Lieshout, 5-3-2009

We komen nu al voor de 14e keer in dit hotel. Dit jaar met nieuwe eigenaren. Na wat reacties te hebben gelezen, was de verwachting niet al te groot. De kredietcrisis had hier ook al toegeslagen,

wat vanaf woensdag zaten we alleen in dit hotel.

Bij de vorige eigenares, Elisabeth, konden de kinderen bij het avondeten bestellen wat ze wilden, nu moesten ze kiezen uit het keuzemenu.

Het viel allemaal wel mee, we hebben allemaal goed gegeten. Het ontbijt is eenvoudig, maar dat is hier altijd al zo geweest. De eerste dag kregen we een bord met allerlei verschillende soorten vlees en kaas, met versieringen zoals augurken, sla, ui ed. Door aan te geven dat we alleen maar kaas en ham nodig hadden, en voor de kinderen yogurt, werd er aan die wens de rest van de week voldaan. De bedienden deden hun uiterste best om het ons naar onze zin te maken.

We zijn tijdens de vakantie nog wel naar andere hotels wezen kijken. Maar de prijs zal toch wel de doorslag geven. Hier weten we wat we krijgen.

Gereisd familie in februari 2009

Gaan nooit meer naar dit hotel.

Els, 11-9-2008

Dit nooit meer. Hotel is overgenomen, Nieuwe eigenaars hebben geen idee hoe ze met hun gasten moeten omgaan. Ontbijt zeer karig,zelfs slecht. Kamer uit het jaar nul.
Gereisd met partner in september 2008

Kan beter

Fam. Wagemakers, 13-8-2008

Wij komen in dit hotel al 7 jaar met onze kinderen, maar sinds dit jaar zit er een nieuwe eigenaar in

En is het kwa eten niet meer zo geweldig als het ooit is geweest, ook de bediening is minder geworden

Voor ons een reden om volgend jaar toch eens iets anders te proberen

Gereisd anders in juli 2008

Ach, voor die prijs...

Dirkje uit de Betuwe, 6-7-2008

Defreggerhof is een oud hotel, dat danig aan vernieuwing toe is! De vloeren kraken, de badkamer is echt niet meer van deze tijd, de kamers zijn Oostenrijkse truttigheid ten top. Het eten is lekker, maar de porties zijn net aan genoeg. De koffie op het (aan de achterkant gelegen) terras smaakt daarentegen prima met zo'n mooi uitzicht! De weg aan de voorkant is erg druk, en de ramen sluiten zo slecht dat het niet veel uitmaakt of je ze nu open of dicht doet 's nachts. Maar ja, wat wil je, een week halfpension in een éénpersoonskamer voor maar 155 Euro...
Gereisd met vrienden in juli 2008

Hylke, 4-6-2008

Een beoordeling kan ik zonder meer geven, want onderweg naar Defreggerhof, schoot het verkeerd in mijn rug dus veel tijd op bed en hotel door gebracht !!! Wat een belangstelling en aandacht kreeg ik van eigenlijk het hele personeel. Van af de kamermeisjes, en het bedienend personeel tot aan de directie toe in èèn woord fantastisch !!! De manager zorgde uiteindelijk en voor een fysiotherapeute en later ook nog een arts aan mijn bed. Het begon eigenlijk al toen we om het hotel zochten omdat het een eind buiten Winklern ligt. Irene ( de bazin) deelde mij mee via de GSM : bleiben sie ruhing stehen, Ich finde sie bestimmt !! Kort daarop stopte er een auto met een lachende mevrouw die ons wenkte haar te volgen. Service of niet dan !!!!! Ik vind de ligging heel mooi zeker wat de natuur aangaat. Geen lawaai anders dan de voorbij rijdende auto`s ! Eten prima, iets mehr gemuse zou wel mogen. Niet bijzonder geschikt voor de jeugd want weinig vertier voor tieners. Hotel Post Winklern alternatief ?
Gereisd met partner in mei 2008

Albert Hartgers, 12-3-2008

het hotel is mooi geriefelijk goede bediening rustig gelegen wij waren er voor het twede jaar wij vinden het wel aantebevelen
Gereisd met partner in september 2007

Jurie van Veen, 9-9-2007

Wij zijn hier twee dagen geweest.

Wij waren op doorreis.

Wij zijn super verzorgd en konden

uitgerust verder gaan de gastvrijheid

en vriendelijkheid is perfect.

Deze winter gaan we zeker daar op wintersport!!!!!

Gereisd met vrienden in september 2007

Rian, 6-9-2007

De kamers zijn sterk verouderd,de vloer kraakte verschrikkelijk, en de badkamer is ook niet proper.Bad is sterk verkalkt.

De omgeving viel ook tegen. Het eten was ook niet geweldig.En dat mag zich hotel noemen.Gelukkig hadden we niet vooraf geboekt. Daarna een ander hotel gevonden die 10 x beter en heel schoon was,en geweldig eten.

Gereisd met partner in september 2007

Fam. Schoneveld, 13-8-2007

Mooie centrale ligging. Grote kamers, goed schoongehouden. Sanitair verouderd. Eten ruim voldoende met prima keuzemenu!

Gratis grossglocknerkaart en hohe tauernkaart waarmee je gratis of met flinke korting de liften kunt gebruiken.

Zeer gezellig hotel en een absolute aanrader met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in juni 2007

N. Vermeij, 11-8-2007

Bij aangeven dat het niet gesmaakt had werd er alleen maar lachend afgeruimd. Kipfilet was kippepoot die net gaar maar niet goed warm was.

Soberheid ten top.

Geen terugkom-adres.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Defreggerhof in Winklern/Iselsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Defreggerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Defreggerhof scoort een 6.72 uit 10 op basis van 29 reviews.