9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Landhof Schober**** bij :

62 reviews over Appartement Landhof Schober in het Nederlands

Het voelde als thuis!

Familie Wijnveld - Lalihatu, 24-8-2008

Ons kasteelappartement was van alle gemakken voorzien. Fijne bedden, mooie badkamer met bad en een keuken die van alle gemakken voorzien was. Familie Jansen is een erg gastvrij gezin die ons verblijf in het appartement alleen maar beter heeft gemaakt. Een verse broodjesservice (ook met bruin brood, die namelijk in de supermarkt niet te verkrijgen is) en wasservice. Kortom dankzij de familie Jansen en het fijne appartement voelde het als thuis op vakantie !
    Gereisd anders in juli 2007

DIT WAS VOOR ONS EEN SUPER PLEK !

Familie J.van Beek, 22-8-2008

We hadden dit adres gevonden via marktplaats.

We hebben het hier heel goed naar ons zin gehad.Ook onze jongste dochter van 8 jaar had het hier heerlijk naar haar zin.Trampoline,tafeltennistafel,schommels,zeephelling,geiten,honden en natuurlijk de ruimte naast de boerderij was gewoonlijk heerlijk.

Het grote appartement hadden we gehuurd voor 2 weken.De inrichting is oud gecombineerd met nieuw.Ook heeft het grote appartement een grote veranda waar je uitzicht hebt op de speeltoestellen.

We hebben ook elke dag op de veranda gegeten.

Deze streek van Oostenrijk is ver weg maar het klimaat was heerlijk(25-30 graden).

Tip voor vakantie gangers schaf een karnten kaart aan voor veel gratis uitjes;je haalt het er zo uit!

Nog een tip om mee te nemen:hagelslag ,pindakaas en hollandse kaas(is daar erg duur).

De eigenaren Hans en Anita Jansen waren erg hulpvaardig en aardig .

Echt een toplocatie voor een gezin!

Gereisd anders in augustus 2008

fam. wurtz, 22-5-2008

Beginnend met een meer dan een hartelijk ontvangst door de gehele familie. Een lieflijk dorp waar landhof Schober een prominente plek inneemt. Het appartement is voor zelfs nederlands begrippen zeer ruim en luxe ingericht. Weissbriach is een mooi vertrekpunt voor bezoeken aan de weissensee en italie. Daarnaast is de omgeving uitermate geschikt voor wandelen, mountainbiken of gewoon niets doen. De warme broodjes iedere morgen en de gezellige bbq's met alle "bewoners" maken het verblijf compleet. Dus direct voor 2008 weer geboekt.

Familie Ketting, 16-3-2008

Een jaar lang hebben we uitgekeken naar deze vakantie. Voor het eerst naar Oostenrijk, voor het eerst skiën. Onze kennismaking kon niet beter.

We hebben een vakantie met een "gouden"randje gehad.

Een warm onthaal, een prachtig ruim appartement(dat we inmiddels in onze dromen gekocht hebben!)met een ruim balkon, heerlijke maaltijden (door Anita gekookt, en de toetjes door zoonlief) tegen een schappelijke prijs, een mooie omgeving (vlakbij skipiste). Mede door Hans, Anita en de kinderen is de vakantie voor ons heel bijzonder geworden.

Een echte aanrader!

Gereisd anders in februari 2008

Christina en Corinne, 5-2-2008

Via 'marktplaats' aan adres gekomen en is wat ons betreft een absolute aanrader.

Landhof Schober is prachtig gelegen, heeft ruime en gezellig ingerichte appartementen met alle faciliteiten. Voor ons was het kasteelappartement super!

De eigenaren Hans en Anita zijn bijzonder gastvrij en zorgen er voor dat je je hier direct thuisvoelt.

We gingen er graag op uit, maar kwamen na een dagje fietsen of wandelen ook graag weer 'thuis'. (voor bijvoorbeeld een BBQtje met Anita en Hans

of om gewoon lekker te genieten van het zonnetje

op het balkon)

We komen graag nog een keer terug!

Christina en Corinne uit Haaren

Gereisd met partner in augustus 2007

Sjaak van Bergeijk, 3-2-2008

Heel gezellig, heel sympathieke gastheer en -vrouw. Lekker gegeten en genoten van de rust. Kortom een aanrader eerste klas.
      Gereisd anders in januari 2008

Kuilder, 2-2-2008

Hier vind je rust,ruimte,natuurschoon en

Gastvrijheid met een hoofdletter,en niet te vergeten de heerlijke broodjes.

Zeer schone appartementen en de bedstee in het

boerenappartement slaapt heerlijk.

Wij hadden een korte maar heerlijke vakantie hier.

Hans Evelien Rick en Roan., 2-2-2008

Bij aankomst vriendelijk en gastvrij onthaald door Hans en Anita, konden na een lange reis heerlijk mee eten. 's ochtends heerlijke warme broodjes voor de deur. Appartement mooi en fijne bedden. De kinderen vonden het ook super, ondanks dat er in de directe omgeving nog weinig faciliteiten voor hun waren. Hebben niet geklaagd maar genoten, willen heeel graag weer terug naar landhof Schober.

De eigenaren weten van alles te vertellen over de leuke plekken in de omgeving, en dat in je eigen taal..Ideaal!

We voelden ons er direct thuis..Kortom wat ons betreft was het super!!

Gereisd anders in augustus 2007

fam . Sommers, 2-2-2008

Gezellig warme ingerichte appartementen.

Gastvrij en kindvriendelijk.

Mooie omgeving veel te zien en te ondernemen.

Broodjes service en de mogelijkheid om mee te eten.

kortom om aan te bevelen.

Edwin Marjo Joep en Karlijn uit Overloon

H. Lautenbach, 1-2-2008

Aardige mensen, de ligging is rustig , de service is goed , s'morgens warme broodjes aan de deur op een tijdstip die jij wenst. We zijn maar een weekje geweest maar hebben ontzettend veel gezien.
      Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhof Schober in Weissbriach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhof Schober zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhof Schober scoort een 9.41 uit 10 op basis van 69 reviews.