Appartement Landhof Schober ****

9,4

62 reviews over Appartement Landhof Schober in het Nederlands

Erg geslaagd, heerlijk ontspannen

Fam Nagelhoud, 17-5-2010

We hebben de laatste twee weken van augustus in het grote appartement verbleven, met ligbad en vaatwasser. Erg handig met vier volwassenen en een tweeling van ruim 2 jaar oud. Het weer was buitengewoon goed met twee weken 30 graden en meer. Soms iets te warm, maar daar had je binnen geen last van.

Omdat de woning aan een rustige weg ligt is het ook een goede plek om buiten te vertoeven. Met de twee kleine kinderen geen probleem. We hebben veel buiten op het bankje en balkon gezeten, dan genoten we van het uitzicht en de schaduw. Kinderen vonden de dieren en trampoline zowieso erg leuk.

Uitjes in de omgeving zijn er genoeg, en even naar het zwembad is ook makkelijk te doen, met de auto 5 min (hoewel 's avonds de zon wel snel achter de bergen kroop waardoor het buitenbad snel afkoelde na 18.00 uur.) Tip: wandelen bij de Weissensee+winkels in Hermagor op 10min.

We hebben een heel prettig verblijf gehad en kunnen het anderen zeker aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Wat is het hier toch mooi!!!!!!!!!!!

Annet, 7-3-2010

In juli 2009 zijn we (gezin met twee kinderen van 6 en 4 jaar) hier na toe geweest. En tja wat kan je hier nog over vertellen. Alles wat ons verblijf zo geweldig heeft gemaakt is al eens genoemd.

De dieren, de warme broodjes, gezamelijke bbq, de speurtochten en de omgeving. Het was echt fantastisch. Wij zijn helemaal tot rust gekomen en de kinderen hebben een super tijd gehad. Wij weten het zeker, hier willen we nog eens terug naar toe en we kunnen het iedereen aanraden!!!!!!!!

TOP !!!!!!!

Fam. Wurtz, 10-12-2009

Weer helemaal TOP !!!!!!!!!!!!!! Zoals altijd gastvrij, mooi,gezellig en zeker een plek om weer terug te komen.

Goede keus!

Fam. van den Dries, 4-10-2009

Een uitstekend verblijf in een mooi stukje Oostenrijk . Wij hebben gelogeerd in het boerenappartement. Het appartement is zeer ruim van opzet en van alle gemakken voorzien. Slapen in de ruime bedstede was een leuke ervaring. Voor de kinderen een geweldige plaats om te spelen op de trampoline of bij de geiten en konijnen. In de buurt genoeg te beleven, de eigenaren kunnen je er genoeg over vertellen. De gastvrijheid maakt het verblijf compleet!

Absoluut een aanrader!

fam. Vos, 15-9-2009

Wat hebben we een supervakantie gehad! Hartelijke ontvangst door Hans en Anita. Veel speelruimte voor kinderen. Trampoline, schommel, voetbaldoel, tafeltennistafel, prima zwembad in het dorp, heerlijk (betaalbaar) restaurant op loopafstand. Prima bedden ook, zo heerlijk hebben we nog nooit geslapen in een vakantie! Door Luuk en Tirzah werden er leuke dingen georganiseerd zoals speurtochten, kampvuur en op de laatste avond een zeskamp. BBQ met zijn allen. Alle dieren (geiten, kippen, schapen, konijntjes, honden) maken het verblijf ook heel gezellig. Prachtige omgeving met een prima klimaat (25-30 graden). De broodjesservice was ook top, 's morgens om 09:00 uur hingen de warme broodjes aan de deur. Kortom, absoluut een aanrader, wij komen volgend jaar weer terug!

Heerlijk uitrusten

Monique, 7-9-2009

Wij hadden het boerenappartement. 2 ruime bedsteden (veel ruimer dan wij gedacht hadden en prima voor 2 volwassenen). Veel speelruimte voor de kinderen rondom. Onze jongens van 4 en 6 waren veel buiten bij de kippen, geiten en konijnen te vinden. In het dorp is een heerlijk zwembad. Naast het appartement op loopafstand een restaurant waar je goed kunt eten (en ook kunt paardrijden). Kortom: prima stek!

Prachtig

Familie Schulenburg, 23-8-2009

We hebben gelogeerd in het boerenappartement en zijn zo tevreden dat we direct weer hebben geboekt voor volgend zomer! Veel ruimte in het appartement en prima sanitair en de bedden in de bedstee waren heerlijk! Rondom het appartement veel bewegings vrijheid voor de kinderen. Anita en haar kinderen zijn super vriendelijk en met speurtochten en kampvuren werd het voor de kinderen een onvergetelijke vakantie. De omgeving is prachtig en heeft veel te bieden.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Een plek om naar terug te keren!

Jet van der Weiden, 20-8-2009

We hebben een super vakantie gehad. De kinderen konden lekker spelen.

Anita en Hans zijn zeer gastvrij. Bedankt Luuk en Thirza voor het organiseren voor de spelletjes. En jullie zien ons volgend jaar terug.

ontzettend mooi!!

Daan van Amerongen, 10-1-2009

de kamers zijn heel mooi ingericht en hebt een prachtige omgeving alles dicht in de buurt alleen is er geen echt apres ski maar voor de rust enzo is het heerlijk
    Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Het was top!

Mulder, 8-9-2008

We hebben enorm genoten van het prachtige appartement en de omgeving was fantastisch! Hans en Anita waren erg gastvrij.

Kortom het was zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhof Schober bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhof Schober in Weissbriach , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhof Schober zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhof Schober scoort een 9.41 uit 10 op basis van 69 reviews.