Appartement Landhof Schober ****

Appartement Landhof Schober
Landhof Schober
9,4

62 reviews over Appartement Landhof Schober in het Nederlands

Heel erg gastvrij en kindvriendelijk !

jack, annette en teun, 20-7-2011

Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad bij Hans en Anita en hun kinderen.

Heerlijke warme broodjes aan de deur elke morgen. Onze zoon had een geweldig vriendinnetje (Morel) en dus had iedereen het naar zijn zin. Er is heel veel te zien en te doen in de omgeving en het plaatselijke zwembad is prima evenals de andere zwembaden in de buurt. De Karinthie kaart is een echte aanrader ! Het was voor ons de eerste keer in Karinthie maar we komen zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Superleuke ontspannen vakantie gehad.

Reuver, 28-2-2011

We gaan elke jaar 1 week op vakantie. Dit jaar zijn we 2 weken geweest naar WeiBbriach. Hans en Anita hebben het perfect voor elkaar. Elke morgen lekkere warme broodjes. BBQ voor ons en de kinderen Super gezellig. De kinderen van Hans en Anita hebben ook nog een speurtocht in elkaar gezet waar ook onze kinderen aan mee hebben gedaan Ja 11 en 14 jaar. De avond bij het kampvuur vonden ze ook heel erg leuk wij als ouders natuurlijk ook. Lekker bijkletsen met z'n allen. We hebben veel ondernomen veel te doen in de omgeving. Wij hebben in het nieuwe appartement gezeten. Het appartement ziet er perfect uit schoon en netjes.

Zie de foto's. Als je op vakantie gaat naar Oostenrijk moet je echt naar Landhof Schober gaan. Is leuk voor jongere maar ook oudere kinderen. Hans en Anita tot volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Super appartement voor een super mooie vakantie!!!

Hetty Bulthuis, 1-2-2011

Voor de eerste keer op vakantie geweest in Karinthie, en wat voor een vakantie.

Het was er één om nooit meer te vergeten.

Wat kun je je nog meer wensen dan prima verhuurders Hans en Anita en hun kinderen, een fantastisch mooi appartement, heerlijke barbeque en gezellig kampvuur.

Ook de omgeving was prachtig, er zijn erg veel leuke dingen te bekijken, je kunt ermooie wandeltochten maken en vanuit Weissbriach kun je zelfs nog een dagje naar Venetie.

Wij kijken terug op een mooie 2 weken en komen zeker terug voor de rust, omgeving, gezelligheid, gastvrijheid en prachtig appartement.

Hans, Anita en kinderen dank jullie wel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhof Schober bij:

Ook in de winter een prima appartement!

Henk Jan Kraaikamp, 17-1-2011

Zeer hartelijk ontvangst door Hans en Anita met koffie en thee. We waren verrast door de grote en inrichting van het appartement Gross. Het appartement is voorzien van allerlei luxe en is zeer compleet. Bij Hans en Anita konden we altijd terecht met vragen. We hebben het appartement gebruikt als uitvalbasis om te gaan schaatsen en langlaufen op of bij de Weissensee. Dat is ongeveer 10 minuten rijden. De locatie was een prima keus dus. De ligging van de boerderij is erg mooi. Op een heuvel met een mooi uitzicht op het dal. Kortom een top appartement.
    Gereisd met vrienden in januari 2011

Heerlijke plek om vakantie te vieren!

renate, 9-12-2010

Dit jaar voor de tweede keer geweest en het opnieuw genoten. Prachtig ruim appartement van alle gemakken voorzien! Veel te doen in de buurt en de familie maakt het iedereen naar z'n zin!! Een echte aanrader voor mensen die opzoek zijn naar rust, comfort in het prachtige Karinthie en een ongedwongen maar reuze gezellig contact met de eigenaren en andere gasten!
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Prachtige plek!

Luuk & Caroline, 7-10-2010

Wij hadden deze zomer een week in appartement Tulp geboekt en waren aangenaam verrast door de ruimte en de met zorg ingerichte ruimtes. We hadden het geluk de eerste huurders te zijn en alles rook nog nieuw. Het is een plek waar je je meteen thuis voelt. Het heeft onder andere een mooi groot balkon, een leuk ingerichte kinderkamer en de woonkamer met houten balken maken het heel sfeervol. Iedereen was heel vriendelijk en behulpzaam en de kinderen hebben zich er geweldig vermaakt. Een aanrader is de Karntencard waarmee je oa. in veel skiliften kan maar ook bijvoorbeeld vrij toegang geeft tot het zwembad in het dorp (Weissbriach).

Ruimte en Rust

Peter Pot, 20-9-2010

Alles wat je hoort 's nachts zijn de appels de van de bomen vallen....

Heerlijke week gehad....uitzicht om van te dromen, alles perfekt geregeld, gewoon echt goed voor de prijs die je betaald

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Een top vakantie!

De Jong, 26-8-2010

We hebben bij de familie Jansen een heerlijke week in Oostenrijk gehad. Het app. "Tulp" was van alle gemakken en luxe voorzien. Heerlijke bedden, s'morgen lekker op het balkon ontbijten met een prachtig uitzicht. We hebben gelijk voor volgend jaar geboekt, maar dan 2 weken! We kijken er nu al naar uit!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Heerlijke en gastvrije plek!

Fam. de Winter, 19-7-2010

Landhof Schober wordt gerund door Nederlanders. Zij laten zich van hun beste kant zien. Alles klopt hier! De appartementen zijn ruim en leuk opgezet en van alle gemakken voorzien. Voor de kinderen zijn er diverse speelmogelijkheden. De gastheer en -vrouw staan altijd klaar als er iets is. Ze hebben nuttige tips voor uitstapjes.

De ligging van de boerderij is lekker rustig. Het is een prima uitvalsbasis voor wandelingen in de omgeving of voor een dagtocht naar bv. Villach, Italie of Slovenie. Wij hadden 1 week geboekt, maar waren graag langer gebleven. Een adres om te onthouden, door te geven aan \familie en vrienden en om ook terug te komen.

Gastvrij en sfeervol!!

John en Monique, 27-6-2010

We hebben hier een geweldige week gehad, in de omgeving kun je overal fietsen, wandelen en klimmen.. voor elk niveau is er iets. Super gastvrij niets is te veel gevraagd.. ook de hond was zeer welkom!

In de omgeving kan men voor zeer schappelijke prijzen eten en drinken!

Gereisd met partner in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhof Schober bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhof Schober in Weissbriach , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhof Schober zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhof Schober scoort een 9.41 uit 10 op basis van 69 reviews.