9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Landhof Schober**** bij :

62 reviews over Appartement Landhof Schober in het Nederlands

Fantastische plek

fam. Borger, 7-1-2013

Dit jaar voor de 5e keer te gast geweest bij Hans en Anita, fantastische mensen en super mooie appartementen waar alles op en aan zit en

je niets te wensen overblijft.

We hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

Gereisd familie in december 2012

Fantastische plek!!

Angelique , 15-8-2012

We hebben bij Hans en Anita een heerlijke week in Oostenrijk gehad. Het app. "Tulp" was van alle gemakken en luxe voorzien. Heerlijke bedden, s'morgen de broodjes aan de deur en lekker op het balkon ontbijten met een prachtig uitzicht. We hebben gelijk voor volgend jaar geboekt. Luuk , Stan en Lisa vonden het super nog bedankt.En tot volgend jaar.
    Gereisd familie in juli 2012

Supervakantie!

steenbergen, 28-7-2012

Het was een zeer prettig verbijf in Landhof Schober, waar wij ons allemaal super op ons gemak voelden. Hans en Anita zijn fijne "gastgeber" die een mooi evenwicht houden tussen rust en samenzijn. Het appartement (Tulp) is heel gezellig, lekker ruim, mooi balkon en voorzien van alles wat een mens op vakantie zoal nodig heeft. Er is veel te doen in de omgeving (Weisßensee, Garnitzenklamm, Naßfeld, Alpen wildpark enz.) En bij landhof Schober natuurlijk het kampvuur, de speurtocht voor de kinderen (dank Luuk!), de bbq en Italiaanse avond. Wij komen zeker terug!
    Gereisd familie in juli 2012

Vakantieparadijs in oostenrijk

j_swarts, 8-7-2012

Voor de tweede keer zijn we in landhof Schober op vakantie geweest en weer hebben we ontzettend genoten van het appartement, de bergen en alles wat hier te zien en te doen is. Wandelen in de bergen, je loopt de deur uit en je bent er.. Fietsen idem dito... Superzwembad in het dorp ( bijna voor niets).

De appartementen zijn ruim en alles is schoon, heel en niets is Hans en Anita te veel.

Wie rust en ruimte zoekt moet hier naartoe. En voor wie graag meer onder de mensen is, de Weissensee is een half uurtje rijden en daar is genoeg te doen!

Ook perfect voor motorrijders, mooi startpunt voor een van de vele toertochten door de bergen.

De buren hebben een manege, dus voor wie te paard de boel wil verkennen...

Gereisd met partner in juni 2012

Helemaal top!

Lideke van Ewijk-van Bakel, 28-3-2012

De ligging is geweldig, lekker rustig met een heel mooi uitzicht. Helaas had onze dochter koorts, maar zelfs met ziek kind kun je niet anders dan genieten. De inrichting is heel sfeervol en de houten bedstedes zijn heel gezellig. De keuken is prima ingericht. Nederlandse eigenaars zijn erg gastvrij. Iedere ochtend verse broodjes aan de deur. De dag voordat we terug naar NL gingen werd er nog een lammetje geboren. Het is ongeveer 20 minuutjes rijden naar een prima ski-gebied. We'll be back (als jullie de komende jaren niet al vol zitten ;)
      Gereisd familie in februari 2012

een heerlijke en onbezorgde vakantie

fam Griekspoor/spaargaren, 6-9-2011

De eigenaren, Hans en Anita, zijn vriendelijke en attente mensen.Regelmatig kregen we eitjes van hun eigen kippen of netgeplukte boontjes uit de tuin.Voor de kinderen is er genoeg ruimte om te spelen.Het appartement ziet er echt prima uit, zowel gross als tulp en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, oven, Ned. tv).De bbq was ook lekker en goed verzorgd.

Het zwembad is in het dorpje en wandelingen kun je zo vanaf het huis maken.

Het enige wat als nadeel kan worden gezien is dat als je ergens naartoe wilt rijden, het meestal wel 3 kwartier tot een uur is.Wij vonden het niet erg want de omgeving is zo mooi dat je je onderweg niet verveeld en de tijd snel ging.

Wij hebben er in ieder geval het heel goed naar onze zin gehad!

Gereisd familie in augustus 2011

't is hier fantastisch!!!!!

wurtz, 2-9-2011

Verblijven in Landhof Schober is voor ons inmiddels een beetje als thuiskomen. De appartementen zijn allen even verzorgd, Hans en Anita als eigenaren met hun kinderen even zorgzaam dat het aan de gasten niets ontbreekt. De gezellige speurtochten, barbeques en italiaanse avonden maken het volledig af.

Voor de kinderen zijn er buiten de appartementen diverse speelvoorzieningen aanwezig en het zwembad van Weissbriach is op 3 minuten rijafstand. In de nabije omgeving zijn veel wandelmogelijkheden en andere leuke uitstapjes. Italie ligt bv op slechts 30 minuten rijden.

Gereisd familie in augustus 2011

Helemaal top en zeer flexibel

Corne baatenburg de Jong, 15-8-2011

Met onze 3 dochters twee hele leuke, gezellige en goede weken gehad bij Hans en Anita. Alles wat je van een vakantie adres verwacht is er en meer dan dat zelfs. Goede faciliteiten, mooie omgeving, aandacht en rust allemaal componenten voor twee geslaagde weken.

Corne en Marjan

Gereisd familie in juli 2011

Geweldige vakantie gehad!

vd Heuvel, 12-8-2011

Afgelopen week te gast geweest bij Hans en Anita en hun kinderen. Super vakantie gehad, we hadden het boeren appartement, harstikke mooi en de kinderen van het slapen in de (grote)bedstee ontzettend leuk. Buiten was genoeg te doen in de grote tuin en alle aanwezige kinderen vermaakten zich prima met elkaar. De gezamenlijke bbq was heerlijk en we hadden met z'n allen een hele gezellige avond. Voor de kids daarna kampvuur waarboven ze marsmallows konden roosteren.

Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader!!! In de omgeving is genoeg te doen. Het enige minpuntje voor ons was dat het weer de eerste dagen wat wisselvallig was, maar ja daar kan helaas niemand wat aan doen....

Gereisd familie in augustus 2011

Super huis om een heerlijke vakantie te hebben!

Jet, 10-8-2011

Het super vertoeven je kunt er een heerlijke ontspannen vakantie hebben!!
      Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhof Schober in Weissbriach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhof Schober zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhof Schober scoort een 9.41 uit 10 op basis van 69 reviews.