9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Landhof Schober**** bij :

62 reviews over Appartement Landhof Schober in het Nederlands

Prachtige appartementen op een zonnige locatie

Jolanda Beeke, 9-11-2014

Onze vakantie in Oostenrijk in Karinthie in de plaats Weissbriach in Appartement Landhof Schober is ons uitstekend bevallen. Prachtige grote authentieke appartementen midden in het groen en vrij met zeer ruime tuin met speeltoestellen waarvan we en vooral de kinderen gebruik mochten maken, er is ook een kleine dierenboerderij. Het appartement had alles wat je nodig had en meer en bij aankomst voelden we ons direct welkom door het hartelijke ontvangst van de vriendelijke Nederlandse eigenaren en de fles wijn die klaarstond. De eigenaren deden er alles aan om een ieder een aangenaam verblijf te bezorgen en gaven tips. In de omgeving is veel te beleven en het ligt tussen prachtige heldere zwemmeren. Kortom een aanrader!
    Gereisd familie in juli 2014

Heerlijk slapen in bedstedes

Familie Van der Meer, 21-8-2014

We hebben gedurende 1 week gebruik gemaakt van het boerenappartement. Die van alle gemakken was voorzien.

Zo was er o.a. een vaatwasser, oven, televisie (met NL zenders) en Wifi. Ook lagen er handdoeken, theedoeken, washandjes en bad handdoeken voor ons klaar.

De familie Jansen is gastvrij en zeer aardig. Bij aankomst werden we ontvangen met een lekker drankje met wat lekkers erbij.

's Morgen hingen er vers gebakken broodjes (die we dagelijks konden bestellen) aan de de deur.

Ook organiseerde zij een BBQ, waardoor we gelijk kennis konden maken met de overige gezinnen die in de andere appartementen verbleven. Na afloop konden de kinderen bij een kampvuur nog marshmallows roosteren.

We hebben het perfect naar ons zin gehad ondanks dat het weer minder was dan dat we gewend zijn.

Na een week zat helaas onze vakantie er al weer op en vooral onze jongens (van 9 en 14 jaar) vonden het jammer dat we zo snel al weer weg moesten.

Volgend jaar willen zij weer terug, maar dan voor 2 weken.

Gereisd familie in augustus 2014

Heerlijke omgeving

Martin, 17-8-2014

Landhof Schober ligt net buiten Weissbriach, heerlijk rustige omgeving en toch ben je vlak bij toeristische gebieden als de Weissensee of Nassfeld.

Vanuit deze plek alles mogelijk, wandelen, mountainbiken, of gewoon lekker luieren.

Dit jaar verbleven we in het "boerenappartement", gezellig slapen in een heuse bedstee en voorzien van alle gemakken (eigen badkamer, keuken met vaatwasser, woonkamer en groot balkon met fraai uitzicht over het Gitschtal. 's morgens verse broodjes aan de deur een af en toe een barbeque en een Italiaans buffet met de andere gasten, reuze gezellig.

Bij gastheer en-vrouw Hans en Anita kun je altijd terecht en complimenten aan kok Luuk.

Gereisd met partner in juli 2014

Superfijne plek, en super gastvrije mensen.

Corinne, 20-9-2013

Wij zijn voor de 2e keer naar dit appartement gekomen, omdat het er super netjes, gezellig en gastvrij is. De eigenaren Hans en Anita staan altijd voor je klaar. Onze dochter was de 2e dag van onze vakantie daar jarig en de taart stons zelfs al klaar. Super toch. De kinderen vinden het er heerlijk. Buiten is genoeg te doen, een grote trampo, pingpongtafel, groot grasveld en een heleboel diren, kippen, geiten, honden, konijnen. Vooral de jongste vindt dat geweldig. De oudste zoon Luuk maakt het de kids ook erg naar de zin met een speurtocht, kampvuur en marshmellows roosteren. Wij hebben meteen alweer geboekt voor volgend jaar. Ook op het land raak je nooit uitgekeken, je kunt zoveel leuke dingen doen en zien. Daar zijn we nog lang niet klaar mee. Een echte aanrader dus, zeker ook met kinderen.

Gastvrij en sfeervol!

Fam. Van Huuksloot, 9-9-2013

Deze zomer hebben we een heerlijke week gehad in Landhof Schober bij de familie Jansen. Het appartement was heel sfeervol en van alle gemakken voorzien. Het grote balkon/terras en de tuin zijn het vermelden waard, we hebben er enorm van genoten. Hans en Anita en hun kinderen zorgden ervoor dat we ons erg welkom voelden. De broodjes service was ook fijn, elke ochtend een warme verassing voor het ontbijt. Vlakbij het zwembad in Weissbriach en de Weissensee is dit een prachtige plek voor een relaxte familievakantie. Een aanrader!

Heerlijke vakantie

Familie Lintsen, 17-8-2013

Dit jaar weer een fantastische vakantie gehad bij de familie Jansen. Fijn appartement, van alle gemakken voorzien en een heerlijk groot balkon. Hans en Anita zijn zeer gastvrije en gezellige mensen. De kinderen hadden het helemaal naar de zin met alle andere kinderen, zodat wij ook van onze rust konden genieten. Met het tropische weer van deze zomer hebben we natuurlijk veel gezwommen in het fijne zwembad van Weissbriach, de Presseggersee en de prachtige Weissensee. Verder lekker gewandeld en gefietst.

Met veel plezier denken we terug aan de BBQ's, de forel, het pizza bakken, speurtochten, zeskamp, kampvuren, marshmallows en de wandeling naar de Kohlröslhütte.

Tot volgend jaar!

Gereisd familie in juli 2013

Super mooi en gastvrij verblijf

Marloes Wannet, 14-8-2013

Afgelopen juli hebben we een week in appartement gross gelogeerd. Fantastisch! De ontvangst door Hans, Anita en de kinderen was enorm hartelijk! De grootte en de complete inrichting van het appartement heeft ons positief verrast. Het balkon was heerlijk en de kinderen...die willen zo graag weer terug! Een aanrader voor elke vakantieganger die hoge eisen stelt aan de lokatie, inrichting, sfeer en ontvangst! Enige nadeel is dat alle gasten zo enthousiast zijn dat je snel moet zijn met boeken.....

topvakantie op leuke locatie

Kirsten Ottenheijm, 28-7-2013

We zijn twee weken bij Landhof Schober geweest. We hadden appartement Gross. Dit was een erg ruim en compleet appartement. Het huis ligt in een rustige omgeving, winkel op enkele minuten rij-afstand. Fam. Janssen is erg gastvrij en staan voor je klaar. De BBQ met de familie en de andere gasten was erg goed verzorgd en ook erg gezellig. Voor de kinderen was er ook genoeg te doen, met de speeltoestellen in de tuin, de speurtocht en marshmallows bakken bij het kampvuur. (bedankt Luuk)Onze meiden vonden het geweldig. In de omgeving kan veel gewandeld worden, bijv bij de weissensee of in verschillende klammen. Erg mooi allemaal.

Supervakantie

Fam. Gerris, 24-7-2013

De eerste keer in Oostenrijk, maar wij zijn "verkocht". We hebben bij de gastvrije fam. Jansen een geweldige vakantie gehad met ons gezin. Mooie omgeving, veel leuke dingen te doen in de buurt en onze 3 kinderen hebben zich helemaal kunnen uitleven op alle speeltoestellen die in de tuin stonden. De BBQ, het kampvuur, de speurtocht, de verse broodjes en het vieren van de verjaardag van onze oudste, het was allemaal super!!

Top!!!!!

Pascal in den Haak, 13-3-2013

Wat hebben wij een geweldige week gehad. Voor ons de eerste keer bij Hans en Anita. Maar wat n geweldig stel. Een super gastvrij ontvangst, een leuk knus appartement met GEWELDIGE bedstedes en voorzien van alle gemakken, elke ochtend verse warme broodjes aan de deur en als kers op de taart een mega pak sneeuw. Nou wat kan je je nog meer wensen! Wij hebben genoten en komen zeker terug. Thanks voor alles.....
      Gereisd familie in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhof Schober in Weissbriach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhof Schober zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhof Schober scoort een 9.41 uit 10 op basis van 69 reviews.