9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Landhof Schober**** bij :

62 reviews over Appartement Landhof Schober in het Nederlands

Een aanrader en eentje om te onthouden ...

Danny Peggy Anke & Kobe, 28-7-2017

De tijd was zoals gewoonlijk te kort dus dat zegt genoeg. Het zijn zoals je elders ook kan lezen zeer hartelijke vriendelijke eigenaars die dan ook nog eens over een pracht van een gastenhuis beschikken. We hadden app jasmin gekozen omwille van de rustieke stijl en de foto's hebben ons niet bedrogen. De ruimte was voor ons vieren (even zelfs 5) meer dan groot genoeg en op enkele details na was alles wel aanwezig wat je nodig hebt tot zelfs de Senseo toe .Het slapen in de "bedkasten" was zeer aangenaam en ruim .Het ligcomfort was gewoonweg heel goed. Ook de aanwezigheid wat begint te lijken op een kinderboerderij is zeer mooi om te zien , zeker als je bedenkt dat het puur om het welzijn van de beestjes gaat. Voor ons was het enige minpuntje de ligging. Iets centraler was idealiter geweest maar dat is uiteraard zeer persoonlijk.Nogmaals en langs deze weg willen we Hans & Anita danken voor 14 dagen "Spaß in Weißbriach !!!
    Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch verblijf bij super gastvrije mensen!

familie Simons, 26-7-2017

Na een hartelijke ontvangst door Hans en Anita een heerlijke vakantie gehad in Landhof Schober. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien (vaatwasser, nederlandse tv-zenders) en zeer netjes onderhouden. De tuin waar je als gast gebruik van mag maken is super. De aanwezige dieren (ezels, honden, kippen, eenden, geiten) zijn erg leuk voor de kinderen. Zij kunnen zich heerlijk uitleven in de tuin.

De familie zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Ze voelen precies aan waar je als gast behoefte aan hebt. Als je wil geven ze je leuke tips voor activiteiten in de regio. Ze organiseren voor de gasten een bbq, speurtocht, kampvuur, je kunt heerlijke pannenkoeken en pizza's eten, 's morgens warme broodjes bij de deur etc. Je kunt hier bij aansluiten, maar het motto is alles mag, niets moet. Je merkt duidelijk dat ze hun gasten een fijne tijd gunnen en dat lukt ze ook super.

In het dorp is een mooi zwembad met glijbaan en een supermarkt voor de dagelijkse boodschappen.

Echt een heerlijk vakantieadres!!

Gereisd familie in juli 2017

Hele fijne plek voor een super vakantie

Annette Tenbult, 3-9-2016

Gastvrij ontvangst door de familie Jansen. We hebben 2 weken verbleven in het mooie appartement Jasmin.

Er is in de prachtige omgeving meer dan genoeg te doen. Ook het zwembad in Weissbriach was bij de kinderen erg populair.

Wij hebben van de vakantie genoten en gaan volgend jaar terug.

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke plek, voelt als thuiskomen!

charlotte, 27-8-2016

Gastvrij onthaal door het gezin Janssen. Het voelden voor ons echt als thuiskomen. Hans bakt heerlijke pizza's!!

Centraal gelegen met veel activiteiten om te doen. Zowel wandelen in de bergen als 2 meren met leuke strandbaden. Heerlijk rustig en authentiek stuk Oostenrijk. Dorpje zelf is klein met een restaurant en supermarkt. Maar op 10 min. ligt leuk stadje Hermagor.

Gereisd familie in augustus 2016

Super genoten

Ed, 21-8-2016

In juli 1 week in appartement Rose verbleven met onze dochters van 8 en 12 jaar. Het appartement is super, ruim, schoon en alles is aanwezig. De kinderen hebben zich prima vermaakt met de dieren en op de trampoline. Ondanks dat we een aantal dagen wat minder weer hadden (regen), hebben een een fijne week gehad met leuke uitstapjes in de omgeving. Tips: zwembad in Weissbriach, Garnitzenklamm, Nassfeld. De broodjes die 's morgens vers voor de deur stonden waren heerlijk. Ook de mogelijkheid om bij Anita een pizza, pannenkoek of poffertjes te eten is erg leuk. Kortom wij komen graag nog een keertje terug.
      Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke vakantie

Fam. Blom, 6-7-2016

Afgelopen juni een heerlijke vakantie genoten. De ontvangst was uiterst hartelijk met een heerlijk bakkie koffie. Het appartement is echt zo groot zoals het er op de foto's uitzag of zelfs nog groter. Het was schoon en van alle gemakken voorzien. Hans en Anita zijn erg gastvrij en heel attent. We misten een schemerlamp om lekker te kunnen lezen op de bank. De volgende dag was het geregeld! Er worden ook leuke dingen geregeld voor de gasten zoals pannenkoeken en pizza's bakken voor de gasten. Kortom een heerlijke vakantie gehad op Landhof Schober
      Gereisd met partner in juni 2016

Een echte aanrader!

Robertenmargriet, 6-3-2016

In de voorjaarsvakantie zijn we voor het tweede jaar in Landhof Schober, appartement Jasmin geweest. Wat is dit een heerlijk en bijzonder plekje! Hans en Anita begrijpen heel goed, hoe ze er voor kunnen zorgen dat je je helemaal thuis voelt. De inrichting is heel gezellig en warm. Het slapen in de twee bedstedes is geweldig. De warme broodjes die je iedere ochtend kunt bestellen, zorgen voor een lekker begin van een nieuwe skidag. De afstand naar skigebied Nassfeld is prima te rijden. Het skigebied heeft voor iedere skiër meer dan genoeg te bieden. En na het skiën is het weer heerlijk om terug te komen in het appartement. Kortom: landhof Schober is echt een aanrader.
      Gereisd familie in februari 2016

Absolute aanrader

Henriette en Anton, 15-9-2015

Landhof Shober is een uitstekende vakantie verblijf, zeer mooi ruim ingericht appartement, prima ontvangen door gastvrouw Anita ze gaf ons diverse tips, mooie rustige omgeving , Weissensee is dichtbij, Weissbriach zelf is een kleine dorp waar je goed kan uit eten aanrader is bij Stoffenbauer , eenvoudig maar lekker, forel is een aanrader. Al om een prima vakantie gehad.
      Gereisd met partner in augustus 2015

helemaal TOP!

Audrey, 9-8-2015

Wij (ouders en twee kinderen van 8 en bijna 5) hebben in juli een weekje vakantie gevierd in het appartement Rose. Een keurig, fijn en compleet ingericht appartement. De ligging van Landhof Schober is prima, de tuin fantastisch en de sfeer is mede dankzij de heerlijke gastvrijheid van de familie Jansen uitstekend: wij waren vanaf het eerste moment relaxed en ontspannen!

Voor een leuk uitstapje hoef je echt niet ver te rijden: de directe omgeving heeft genoeg te bieden! Voor de meer 'populaire' uitstapjes moet je wel een uurtje rijden, maar dat is in het Oostenrijkse landschap geen probleem, toch? In het dorp zelf zitten een supermarkt, een aantal restaurants en een prima zwembad.

Wij hebben een heel fijne vakantie gehad en hadden eigenlijk allemaal geen zin om weg te gaan. We overwegen zelfs om volgend jaar terug te komen, iets wat we normaal gesproken NOOIT doen.....

Gereisd familie in juli 2015

Fantastisch!

Margriet Roeleven, 1-3-2015

We hebben voor het skiën in de Voorjaarsvakantie het vierpersoons appartement Jasmin gehuurd. De eigenaars Hans en Anita zijn zeer gastvrij, heel hartelijk en ontspannen. Iedere dag na het skiën in skigebied Nassfeld (ongeveer 20 minuten rijden) was het weer heerlijk thuis komen. Het appartement is zeer compleet en heel gezellig ingericht. Het slapen in de twee zeer ruime bedstedes is ons en onze kinderen heel goed bevallen. Iedere ochtend hingen de bestelde warme broodjes aan de deur. Wat een feest om volgend jaar weer terug te kunnen komen!
      Gereisd familie in februari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhof Schober in Weissbriach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhof Schober zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhof Schober scoort een 9.41 uit 10 op basis van 69 reviews.