Appartement Velden Appartements

8,9

21 reviews over Appartement Velden Appartements in het Nederlands

Prima.

M.Leferink, 31-7-2017

We hadden een appartement voor twee personen, inclusief terras en een grasveld(je) . Het is een goede plek, op loopafstand van Velden, mooie en praktische inrichting, schoon en voldoende ruimte. Wij hebben een prima vakantie gehad en dit mooie appartement heeft hier zeker aan bijgedragen, een aanrader dus!
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig, ruim en schoon appartement

M en J, 26-7-2017

Mooie locatie, fris en nieuw ingericht appartement, goed verzorgd en gastvriendelijke eigenaren. Op loopafstand van gezellige centrum van Velden en fietsafstand van prachtig strandbad aan de Worthersee. Prima vertrekpunt voor wandelingen en fietstochten in de directe omgeving en de regio.
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie omgeving, net appartementencomplex

Marieke, 24-7-2017

Het appartementencomplex zit op 5-10 minuten lopen van de gezellige en levendige boulevard van de Worthersee. Velden heeft een hoog "kijk mij eens mooi zijn gehalte". Met veel dure auto's en luxere restaurants. Om te zwemmen moet je wel voor 5 minuutjes de auto pakken, ook de supermarkten zijn net te ver om te lopen, tenzij je door het "bos" gaat lopen is het een kleine kilometer.

Aardige eigenaren, vrij nieuw appartement, buiten alles netjes onderhouden. Ons appartement had 2 balkons waar je met zn 2-en op kon zitten, dat is met 4 personen minder gezellig. Uitzicht vanaf balkon is op een straat en heel wat bomen, daarachter is de worthersee. Broodjesservice is erg fijn. Op het water bij een freibad en boulevard vele leuke watersportmogelijkheden. Zonder freibad kan je niet zwemmen/liggen in/aan de worthersee, omdat elk stukje van het meer van een freibad, hotel of Oostenrijker is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Keurig georganiseerd en verzorgd

E, 15-7-2017

Ligt dicht bij het dorp en kan snel bereikt worden.

Wel dicht bij een doorgaande weg.

Gereisd met partner in mei 2016

super mooi appartement

Ella en Jos, 22-9-2016

Hele fijne gastvrije mensen, heel mooi modern appartement ook mooi van buiten.

Op loopafstand v/d worthersee.Wat ook heel fijn is is de broodservice aan huis rond 7.30 uur prima.

Mensen als jullie een heel goed appartement zoeken moet je eigenlijk niet verder zoeken maar hier boeken.

Wij gaan zeker terugkomen.

mvg Ella en Jos.

Gereisd met partner in september 2016

Prima!

Ellen en Bob, Tijs en Daan, 19-8-2016

Wij hebben alleen maar lovende woorden voor deze verblijfplaats en hebben genoten.

Mooi appartement, ruim, alles aanwezig. Wij zaten op de 2e verdieping. Een groter terras had het af gemaakt.

Handdoeken,linnengoed en poets in de prijs is een luxe.

Prima ontvangst, vriendelijk.

Elke vraag werd beantwoord.

Rustige blok. Kindvriendelijk.

Bakker aan huis is top!

Schitterende en centrale uitvalsbasis om met Wörthersee kaart uitstappen te doen!

Velden is heel leuk! Heel wat mogelijkheden.

We gaan de appartementen zeker onthouden en aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Wilco en Jolanda smits, 6-8-2016

Alles was goed super mooi appartement
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima accommodatie voor heerlijke vakantie

Fam. koopman, 1-8-2016

Velden appartementen is een prima locatie voor een heerlijke vakantie aan de Worthersee. Appartementen zijn keurig en zeer compleet. Locatie is net buiten het centrum op zo'n 5 minuten lopen van de Worthersee. Wat het verblijf extra leuk maakt is de Karntencard waarmee je gratis toegang hebt tot vele bezienswaardigheden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een geweldig appartement!

Wilbert en Ineke, 22-7-2016

Het appartement is prachtig en van alle gemakken voorzien! Zelfs een wok en keukenrol ontbraken niet. Alles was zeer verzorgd, van een handzeeppompje in de douche en keuken tot de geweldige broodjesservice! En tegen een kleine vergoeding kon je gebruik maken van de wasmachine en wasdroger.

Het appartement ligt ongeveer (een kleine) 10 minuten lopen van de Wörthersee en is een ideale uitvalsbasis voor het maken van uitstapjes.

Wij waren er de laatste week van juni en de eerste week van juli en hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad.

We komen er zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2016

modern en super gaaf appartement, dicht bij alles.

Jan Hoogenberg, 20-6-2016

Edgar en Jorien,zijn gastvrij en geven met hun mooie appartementen ook het juiste vakantie gevoel die je graag wilt hebben.

Bedden waren uitstekend!!!!

De afstand naar het meer is prima te lopen.....

Wij hadden de hond bij ons,en achter het appartement is het bos waar je goed de hond kon uitlaten...zo kon je ook lopen (15 min) naar de Hofer/aldi...

De bakker kwam ook aan de deur.

Minpuntje; was het koffiezetapparaat, Senseo zou een betere uitkomst wezen..

En Nederlandse TV zenders kun je niet krijgen,.....(Maar dat is persoonlijk)

Met de gekregen kaart, kon je liften, bergpassen,zwembaden en nog veel meer gaan bekijken....

Kortom, wij hebben genoten, en komen zekers nog terug!!!!

Gereisd met partner in juni 2016
Edgar en Jorien, eigentümer, 23-6-2016

Beste Jan!

Hartelijk dank voor jullie waardering. Over de Senseomachine gaan we nadenken. Gelukkig hebben we wel BVN (Het beste van Vlaanderen en Nederlandse TV) dat via de satteliet te bekijken is. Een uitzending gemist kan ook via andere media (WiFI is aanwezig) nagekeken worden. Groetjes en tot volgend jaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Velden Appartements in Velden am Wörthersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Velden Appartements zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Velden Appartements scoort een 8.92 uit 10 op basis van 21 reviews.