Vakantiepark Scheiber

Niet geschikt met kinderen

De Vries, 24-7-2013
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Op website staat dat onderkomen die wij geboekt hebben gerenoveerde badkamer en keuken heeft. Badkamer heeft een nieuwe wasbak, verder niets. De pannen zijn uit 1940, en van alles 4 stuks aanwezig(borden, messen, glazen) hetgeen niet handig is als je niet iedere keer wilt afwassen. Bij aankomst geen velletje wc papier aanwezig (nog nooit meegemaakt). Zeer stugge eigenaar, kinderen mogen niets bij het zwembad, behalve drijven. Het is verboden met een bal te spelen op het terrein (de letterlijke woorden van de eigenaar).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Leuke plek maar niet geschikt voor teenagers

Canisius, 17-7-2013
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Accommodatie Ferienpark Scheiber, hele leuke accomodatie, zeer goed onderhouden.

Alleen bij aankomst, krijg je meteen te horen wat allemaal niet mag.

Ondanks dat er ruimte en plaats genoeg is, mogen kinderen geen balspelen beoefenen op het terrein.

In het zwembad mag niet gesprongen worden, met bal of luchtbed gespeeld worden. Er staat ook helaas meteen iemand erbij als het wel gebeurd.

Dit tot grote teleurstelling van onze beide kinderen, die graag een balletje trappen of een beetje spelen in het water.

Een bepaald appartement geboekt, maar helaas de bevestigingsmails niet meegenomen. Toen we aangaven dat we een ander appartement geboekt hadden, werd hier niet op ingegaan. Erg ongastvrij. Ook op onze latere mail, met bewijzen, werd niet gereageerd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Scheiber in Unterburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Scheiber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Scheiber scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.