Uitstekend

1 review over Gasthof Kroschlhof in het Nederlands

Zoiets hoop je iedere vakantie te ontdekken.

Maaike, 10-11-2013

We verbleven op camping Rosental Roz, maar gelukkig hebben we deze plek ontdekt! Wat een uitzicht, wat een rust een gastvrijheid! Tussen de middag lekker lunchen of 's avonds heerlijk eten. De kokkin probeert het iedereen naar de zin te maken. het is onvervalst Oostenrijkse degelijke keuken, met heerlijke Kaiserschmarrn. Maar ook zelfgebakken taart, of het huis gebrouwen likeurtje. Er is zelf een groentetuin van waaruit je ze vers op je bord krijgt.

Van hieruit kun je verschillende wandelingen starten. Ook is het een hotel met zwembad! Daar hebben wij geen gebruik van gemaakt maar ik kan me zo voorstellen dat dat ook allemaal prima is.

Gereisd familie in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Kroschlhof in St. Margareten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Kroschlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Kroschlhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.