Hotel Orchidee ****

6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Orchidee bij:

3 reviews over Hotel Orchidee in het Nederlands

Ans, 25-9-2007

Een mooi, groot hotel, ruime nette kamers en ik kan niet anders zeggen dan dat de schoonmaak prima was. Het hotel is zeer kindvriendelijk, iets waar je als oudere toch van te voren rekening mee moet houden want kinderen hebben het voor het zeggen in dit hotel. Verder niks dan lof, vriendelijk personeel, prima eten, mooie ligging, een aanrader (voor mensen met kleine kinderen)
Gereisd met partner in augustus 2007

Marlies, 27-8-2006

Heel leuk vrij groot hotel.

Ik ben het met Bert eens dat de schoonmaak maar zo, zo is. Wij hebben van de 12 dagen 1 x geen kamermeisje gezien maar als ze er wel was geweest waren de prullebakken geleegd en we hadden schone handdoeken en dat was het dan ook wel zo'n beetje.Het eten was heerlijk. Ook als er iest bij stond wat we liever niet hadden werd er niet moelijk over gedaan om dat te wijzigen.(patat i.p.v. riist bv) Het kindermeisje diende wel als oppas, maar ging ook heel leuk met de andere gasten om. De eigenaar was ook heel hulpvaardig. Ze deden echt hun best om het de gasten naar de zin te maken.

Wat ons wel opviel was dat er na ons 3 Nederlandse stellen kwamen die niet kregen wat ze geboekt hadden. 1 kreeg een veel kleinere kamer dan geboekt en 2 moesten uitwijken naar app. Kristall.

Dit gelde voor ons echter niet. Wij hebben een super vakantie gehad.

Een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2006

Bert, 6-8-2006

Erg leuk hotel. Ligging van het hotel is top, aan de gezellige autovrije boulevard, direct aan de klopeinersee en het privé strand. De maaltijden (4-gangenkeuzemenu) waren kwalitatief goed. Ontbijtbuffet ook prima. Wij hadden een ruim familie-appartement met een aparte slaapkamer en een keukentje. Badkamer ook ruim. Inrichting was wel enigszins gedateerd. Schoonmaak van de kamers was echter maar zo-zo. Van de 14 dagen 4 dagen geen kamermeisje gezien, en op de dagen dat ze wel was geweest was de kamer en vooral de badkamer nog niet schoon. Voor kleine kinderen wel erg leuk, veel speelruimte en speeltoestellen op het ruime speelveld. Het meisje van de kinderanimatie diende meer als oppas voor de kleine kinderen van het eigenaar-echtpaar dan voor de kinderen van gasten. Jammer van de (on-Oostenrijkse) slechte schoonmaak, verder een prima hotel. Aanrader.
Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Orchidee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orchidee in St. Kanzian am Klopeiner See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orchidee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orchidee scoort een 6.5 uit 10 op basis van 6 reviews.