7,6

9 reviews over Pension Krakolinig in het Nederlands

Schitterend uitzicht op de Wothersee

wjeannet, 21-11-2009

Zeer gastvrije gastvrouw.

Ontbijt met vers gehaalde broodjes.

Heerlijke diners met gerechten uit de streek.

Knusse huis- eetkamer met openhaard.

Gebied leent zich uitstekend voor uitstapjes naar Italie en Slovenie

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Goede keuze

Jan en Gerda, 21-8-2009

Een prima pension, waar je een leuke kamer aantreft met uitzicht over de Worthersee. In onze kamer was ook een kleine keuken met koelkast. Het pension wordt gerund door een uiterst vriendelijke eigenaresse, die bereid is alles voor de gasten te doen. Het ontbijt was van een goede kwaliteit. Ook hebben we 2 avonden genruik gemaakt van de warme maaltijd. Deze waren ook ruim voldoende. Over het geheel genomen: "een aanrader".
Gereisd met partner in augustus 2009

prima pension, maar niet echt een toppertje

L.D. Gorgosz, 31-7-2009

Mooi uitzicht vanaf het balkon. Kamers zijn ruim genoeg. 's nachts moet de balkondeur zeker dicht vanwege het geluid van de autoweg (dit is heel goed te horen wanneer je het raam open hebt). Ontbijt was voldoende, maar geen luxe (je kan bijv. wel om een gekookt eitje vragen en dit wordt zonder problemen klaargemaakt). Pension ligt voldoende afgelegen, maar restaurants en winkels liggen binnen korte rij-afstand. Personeel is vriendelijk. Geen restaurant in pension, maar 's avonds wordt er wel diner klaargemaakt en dit is ideaal wanneer je wat later aankomt. Vanuit pension zijn grotere steden goed bereikbaar (maximaal 1,5 uur).
Gereisd met partner in juli 2009

Leuk en gezellig pension.

Bart en Renske, 1-7-2009

Zeer vriendelijke gastvrouw. Kamer wordt iedere dag schoongemaakt. Ontbijt is prima. Mooi uitzicht over de Wörthersee en indrukwekkend uitzicht op de Karawanken. Gezellig om 's avonds een biertje of wijntje te drinken op het terras of binnen. Je kunt er prima eten. Er zijn ook kamers met kitchenette.

Voor mensen die van stedentrips houden, Venetië, Triëst, Wenen en Salzburg zijn van hieruit goed te bereizen. Velden en Pörtschach zijn leuke plaatsen en er is altijd wel iets te beleven. Je kunt er zwemmen en wandelen, kortom genoeg te doen. Wij gaan er dit jaar zelfs weer naar toe.

Gereisd met partner in september 2008

relaxed hotel!

wella, 2-4-2009

Wij zijn hier 2x geweest. En gaan dit jaar voor de 3e keer. Tijdens de wortherseetour GTI treffen (VW, audi e.d.), is dit een uitstekend hotel. Met de auto kun je goed bij de worthersee komen. Vrouwtje super relaxed, je mag zelf t licht uitdoen als je naar bed gaat. Ontbijt is prima, mooi uitzicht over de vallei.

Volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in april 2009

familie van Drunen, 17-1-2007

Erg leuk pension. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij verbleven er 14 dagen in juli 2006. Erg vriendelijke eigenaaresse, prima ontbijt. Nette en verzorgde kamer met balkon en uitzicht op de wortherzee. Enige nadeel vonden wij het geluid van de snelweg. Verder hebben we genoten van het prachtige weer en de omgeving. Voldoende mogelijkheden voor uitstapjes (karientie kaart aanbevolen). Barbeque avond was prima verzorgd.
Gereisd anders in juli 2006

marielle, 4-8-2006

Hotel is prima geschikt voor mensen die voor weinig geld bij de Worthersee willen zitten. Wij hadden een studio met uitzicht op het meer. De kamer op zich was qua inrichting en ruimte goed, maar er mocht wel eens goed worden schoongemaakt. Er werd wel elke dag oppervlakkig gepoetst, maar er lag overal veel stof op de kamer en de keukenkastjes in onze kamer waren echt vies. Het ontbijt 's ochtends was prima

(broodjes, div. vleeswaren, kaas, cake,cornflakes, muesli en koffie/thee, melk, vruchtensap). De ligging is prima tussen Portschach en Velden. Je moet dan wel een auto hebben, want te voet is te ver. Tip: koop bij de VVV een zgn. Kaernten-Card, dit kan je veel geld besparen bij het maken van uitstapjes.

Gereisd anders in augustus 2006

cwp koopman, 11-12-2005

op doorreis naar Italie hebben we hier overnacht in juli 2005.door files waren we pas 's avonds om 19 uur ter plaatse. voor de eigenaresse geen probleem om voor ons een lekkere warme maaltijd te bereiden!! heerlijk ontbijt, mooie kamer. voor weinig geld gegeten!
Gereisd anders in december 2005

Hetty Molleman, 21-6-2005

wij zijn hier in juli 2004 geweest op doorreis naar Kroatie leuk pension vriendelijke eigenaresse goede kamers met balkon en uitzicht op het meer goed ontbijt ligt iets achteraf tussen 2 plaatsen in dus je moet wel over vervoer beschikken goede prijs kwaliteits verhouding
Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Krakolinig in Sekull/Pörtschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Krakolinig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Krakolinig scoort een 7.56 uit 10 op basis van 9 reviews.