Camping Strandcamping Winkler

Onvoldoende

16 reviews over Camping Strandcamping Winkler in het Nederlands

Veel te dicht op elkaar

Danny, 18-8-2017

Camping waar je echt dicht op elkaar staat en waarbij je soms moet wachten tot de buurman vertrekt, zodat jouw caravan ook weg kan. Probleem zit hem in de veel te smalle weggetjes waarover je moet rijden.........Sanitair prima. Camping vrij aan de prijs.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima doorreiscamping

Flying Dutchman, 7-8-2016

Bij aankomst niet echt goed geholpen, vreemde plaatsverdeling.

Plus:

- leuk dorpje

- van alles te doen om de camping heen

- als doorreiscamping wel ok

Min

- duur

- oud sanitair

- douchemunten (maar 4 minuten douchen)

- camping zelf is niet meer dan stuk gras en een toilet

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Schofterig duur!

DJ van de Poll, 12-8-2014

Jaren 60 vorige eeuw sanitair, voor douches moet je 1 euro voor een paar minuten betalen. Camping is veel te duur voor wat je krijgt; voor 2 nachten 127 euro kwijt (caravan, auto, 3 kids, 3 volwassenen). Ligging is mooi maar vergane glorie van een camping en de directe omgeving. Kids hebben wel genoten van het privé strandje op de camping. Volgende keer rijdt ik wel door naar een andere camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Nooit weer! We zijn ook niet meer welkom zijn!!

Frits Wille, 16-7-2014

Bij toeval kwamen we op deze camping. Een groot grasveld met smalle asfaltpaden ertussen die genummerd zijn. Nadat we onze camper hadden geparkeerd (7,30m) kwam ik bij de receptioniste erachter dat we op 2 plaatsen stonden. Ik heb de camper verplaatst maar het was onmogelijk om op ėén plaats te staan. Ik heb dit aangegeven. Ze zou het met haar baas overleggen en ons berichten. 3 nachten hebben we er gestaan zonder gebruik van elektra en sanitaire voorzieningen. Geen afvoer en wateraansluiting aanwezig. De eigenaresse hebben we iedere dag zien lopen en ruzie horen maken met andere camperaars. Toen ik ging afrekenen bleek ze mij 2 plaatsen te willen berekenen hetgeen ik geweigerd heb omdat er duidelijke afspraken waren met haar receptioniste. Wat werd ze fel toen ik haar probeerde uit te leggen wat was afgesproken. Ik zei dat ik voor niet meer dan 1 grote(?) plaats ging betalen.

Meerdere malen gaf ze aan dat ik nooit meer mocht terugkomen maar dat was ik toch al niet meer van plan.

Gereisd met partner in juli 2014

Nooit meer bij Eucalypta op de camping.

vakantieroon, 19-2-2014

Voor 5 personen op 40M2 - 65,- mogen betalen voor één nacht wilde je douchen dan kwam er nog 4,- per douchemunt bij. Camping was s 'avonds gesloten en ik heb toen de auto ong. 1 meter naar achteren gezet om met 5 personen normaal op 40M2 te kunnen staan zover als dit kon. De volgende dag moest ik extra betalen omdat ik twee plekken gebruikt had terwijl zij gezien had dat ik de auto verplaatste. Mijn ervaring in Oostenrijk is altijd zeer gastvrij geweest tot deze ontmoeting op deze camping bij Eucalypta.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Valt 100% mee

Herman, 14-8-2013

Dit is een plaats waar kinderen niet veel hebben.

Twee personen en een camper € 33.30 per nacht

Douchen niet gratis maar wel voldoende tijd om te douchen, heet water

Eigen afgebakende strand aan het meer, 40 meter vanaf de ingang

Sanitair was netjes

Goede plaats om te verblijven

Vriendelijk behandeld, wel let ze op dat je goed parkeert, goed recht

Gereisd met partner in juli 2013

NOOIT MEER

Anita, 29-8-2011

Wij hebben er 1 nacht gestaan met mobilhome,omdat vrij parkeren of op 'n camperplaats staan in die omgeving niet mogelijk is.

Het is er verschrikkelijk duur bovendien zijn ze er niet vriendelijk,trouwens de hele omgeving daar !!!!!!

Ons zie je er zeker niet meer terug zelfs niet in die omgeving!

Gereisd met partner in augustus 2011

duuuuuuuuuuur

frank, 11-8-2011

wij hebben 3 nachten op deze camping gestaan op de terugweg naar huis

we moesten 45 euro betalen per nacht met 3 kinderen en stroom

voor douchen in de jaren 50 moet je 1 eurie betalen voor 4 minuten warm water

verder is het gewoon een grasveld zonder iets

de omgeving is erg verouderd en overal hoog gras behalve op het privestrandje van de camping

daartegenover ligt de camping wel mooi tussen de bergen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

ideale ligging maar veel te dure camping

Mensink, 22-7-2011

In juli een weekend op deze camping (nou ja, grasveld) gestaan. Erg gedateerd toiletgebouw (wel schoon) met 2 douches voor de dames en 2 voor de heren (voor de hele camping !!). Voor de douches moest apart betaald worden, 1 euro voor 4 minuten douchen. Op de camping was niets te beleven, naast de camping echter wel. Hier was een festival waar erg veel kabaal werd gemaakt (tot 23.30 uur). Bij de camping hoorde een privestrandje waar je heerlijk kon zwemmen. Ook hier weer gedateerd sanitair. Ondanks het kabaal en de te dure camping wel genoten van de omgeving en het weer.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Heerlijk gelegen camping

m.rijsdijk, 4-3-2011

De camping zelf stelt niet zo veel vol, een grasveld met paar plaatsen en 1 toiletgebouw wat verouderd... maar wel schoon is.

De omgeving is prachtig en het ligt aan de boulevard van het meer.

er is om de camping heen van alles te doed. voor de kinderen ligt er naast de camping een grote speeltuin. en restaurantjes zitten tegenover de camping.

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandcamping Winkler in Seeboden am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandcamping Winkler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Strandcamping Winkler scoort een 4.13 uit 10 op basis van 32 reviews.