9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Zwolle**** bij :

111 reviews over Appartement Haus Zwolle in het Nederlands

Familie Jacobs, 29-1-2017

Wij hebben een heerlijke skivakantie met onze kinderen gehad. Het appartement is van alle gemakken voorzien en heeft een prachtig uitzicht op de berg de Goldeck. Het skigebied is maar 10 minuten rijden en erg overzichtelijk. De kamers zijn erg groot en schoon. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt. We komen zeker volgend jaar weer terug.
    Gereisd familie in januari 2017

Geweldig!

Heidi, 22-8-2016

Een hele mooie accommodatie met zeer betrokken Nederlandse eigenaars!

De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Broodjesservice aanwezig, iedere ochtend heerlijke verse broodjes aan de deur gehaald door de eigenaar.

Verder is er voldoende te beleven in de directe omgeving! Wij waren er 3 dagen, maar hadden ons nog prima langer kunnen vermaken.

Voor ons was het de ideale tussenstop voor onze reis naar Kroatië!

Een echte aanrader dus!!!!

Gereisd familie in augustus 2016

Top locatie!!!

Joost Couzijn, 19-7-2016

Geweldig pension met leuke eigenaren.

Centrale lokatie.

Veel te doen in de nabije omgeving.

Gereisd met partner in juli 2016

Ontspannen in Oostenrijk.

Fam. Van der Voorn, 10-8-2015

Ton en Ann zijn erg gastvrij en behulpzaam. Het was een erg ontspannen vakantie. In de omgeving is er zoveel te zien en te doen dat we zeker nog een keer terugkeren!
      Gereisd familie in juli 2015

Geweldige omgeving en prima verblijf

Blok, 3-8-2015

Prima appartement (A), zeer gastvrije eigenaren en een omgeving wat een geweldige uitvalsbasis is. Je kunt naar zoveel dingen en plaatsen. We zijn 10 dagen geweest maar konden ons nog makkelijk 10 dagen vermaken.
      Gereisd familie in juli 2015

Een fijne plaats voor de vakantie

geelhoed, 3-9-2014

Wij zijn voor de 6 keer in Haus Zwolle geweest dus dan kan je wel begrijpen dat het ons heel goed bevalt. Bij aankomst stond de koffie en gebak wat Ann zelf altijd bakt al klaar. Wij hebben een fijne vakantie gehad ondanks dat het weer niet was zoals we gewend zijn in Karinthië maar daar kan niemand wat aandoen, gelukkig kan je vanuit Haus Zwolle alle kanten op. Wij hopen dan ook dat we volgend jaar weer onze vakantie bij Ann en Ton kunnen doorbrengen.
      Gereisd met partner in augustus 2014

Warme ontvangst en een prima vakantie!

Familie van Hal, 14-8-2014

Voor ons een nieuwe uitdaging om na jaren kamperen in Frankrijk te kiezen voor een appartement in Oostenrijk. Ondanks de wisselvallige zomer, prima bevallen. Haus Zwolle is een mooie locatie met 5 appartementen van diverse grootte. Wij boekten appartement D, geen balkon, wel een eigen plekje in de heerlijke tuin. Alhoewel het appt van alle gemakken is voorzien, vonden wij het vrij klein voor ons gezin van 4 pers. Ton en Ann zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Een heerlijke taart voor de verjaardag van onze dochter, een mooie huifkarrit voor alle gezinnen achter Tons tractor, gecombineerd met picknick verzorgd door An. Onze dochters van 7 en 14 hebben het goed naar hun zin gehad, mede omdat er 3 andere NL gezinnen waren met kinderen. Ook de honden van Ton en Ann speelden graag mee. Dorpje met winkels en supermarkten op paar autominuten afstand. Prachtig meer, maar weinig strandjes met toegang hiertoe. Wij hebben veel gezien en gedaan met de KärntenCard, zeker een aanrader.

Gastvrije plek

Fam. Steenbergen , 14-8-2014

Ann en Ton doen er alles aan om de gasten zo goed mogelijk te ontvangen.

Prima ligging om er op uit te gaan met de Karinthië Card.

zeer de moeite waard

w pleiter, 10-8-2014

De accommodatie is zeer schoon en netjes onderhouden. De ligging is mooi en makkelijk, ligt dichtbij de snelweg. Waarvan je overigens géén last van hebt! Het is een rustige omgeving met een mooi uitzicht. De mensen zijn zeer vriendelijk, gastvrij en uiterst behulpzaam! Er is geen restaurant in dit pand, maar in de buurt zijn verschillende restaurants aanwezig. De kamers zijn huiselijk ingericht. Het gebruik van handdoeken zit bij de prijs in, evenals opgemaakte bedden! Er zijn voldoende handdoeken aanwezig, bovendien wordt het met regelmaat gewassen en vernieuwd. Mocht het nodig zijn dan is er een wasmachine en droger aanwezig die gebruikt kunnen worden.Het is een kindvriendelijke accommodatie met voldoende speel attributen en spelletjes en een zwembad (buiten)

Mooie plek!

LF, 6-8-2014

Appartement Haus Zwolle is een prima plaats om te verblijven. Ann en Ton staan altijd voor de gasten klaar en onderhouden alles prima. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt op de trampoline / schommel / zwembad. De ligging van Haus Zwolle is ook perfect. Als je een Karinthie kaart koopt kan je vanaf Haus Zwolle makkelijk alle kanten op. absoluut aan te raden als je op zoekt bent naar een appartement en er van houdt om er op uit te gaan.
      Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Zwolle in Seeboden am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Zwolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Zwolle scoort een 9.17 uit 10 op basis van 117 reviews.