Appartement Haus Zwolle ****

Appartement Haus Zwolle
Haus Zwolle
9,1

113 reviews over Appartement Haus Zwolle in het Nederlands

Mooi appartement op een mooie plaats

Gillis en Jannie, 2-9-2017

Wij zijn voor de 9 keer in Haus Zwolle geweest om onze vakantie te vieren dus kan je wel begrijpen dat het daar goed is. Ook de nieuwe bewoners zijn vriendelijk en heel behulpzaam. Wij hebben altijd hetzelfde appartement met een geweldig mooi uitzicht op de Goldeck. Volgend jaar hopen we onze vakantie weer in Haus Zwolle te vieren.
Gereisd met partner in augustus 2017

mooie plek

leo, 23-8-2017

De eigenaren zijn erg enthousiast en willen de gasten het naar de zin maken. De verse broodjes service is een uitkomst.

Leo en Peggy

Gereisd met partner in juli 2017

Familie Jacobs, 29-1-2017

Wij hebben een heerlijke skivakantie met onze kinderen gehad. Het appartement is van alle gemakken voorzien en heeft een prachtig uitzicht op de berg de Goldeck. Het skigebied is maar 10 minuten rijden en erg overzichtelijk. De kamers zijn erg groot en schoon. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt. We komen zeker volgend jaar weer terug.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Geweldig!

Heidi, 22-8-2016

Een hele mooie accommodatie met zeer betrokken Nederlandse eigenaars!

De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Broodjesservice aanwezig, iedere ochtend heerlijke verse broodjes aan de deur gehaald door de eigenaar.

Verder is er voldoende te beleven in de directe omgeving! Wij waren er 3 dagen, maar hadden ons nog prima langer kunnen vermaken.

Voor ons was het de ideale tussenstop voor onze reis naar Kroatië!

Een echte aanrader dus!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Top locatie!!!

Joost Couzijn, 19-7-2016

Geweldig pension met leuke eigenaren.

Centrale lokatie.

Veel te doen in de nabije omgeving.

Gereisd met partner in juli 2016

Ontspannen in Oostenrijk.

Fam. Van der Voorn, 10-8-2015

Ton en Ann zijn erg gastvrij en behulpzaam. Het was een erg ontspannen vakantie. In de omgeving is er zoveel te zien en te doen dat we zeker nog een keer terugkeren!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldige omgeving en prima verblijf

Blok, 3-8-2015

Prima appartement (A), zeer gastvrije eigenaren en een omgeving wat een geweldige uitvalsbasis is. Je kunt naar zoveel dingen en plaatsen. We zijn 10 dagen geweest maar konden ons nog makkelijk 10 dagen vermaken.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Een fijne plaats voor de vakantie

geelhoed, 3-9-2014

Wij zijn voor de 6 keer in Haus Zwolle geweest dus dan kan je wel begrijpen dat het ons heel goed bevalt. Bij aankomst stond de koffie en gebak wat Ann zelf altijd bakt al klaar. Wij hebben een fijne vakantie gehad ondanks dat het weer niet was zoals we gewend zijn in Karinthië maar daar kan niemand wat aandoen, gelukkig kan je vanuit Haus Zwolle alle kanten op. Wij hopen dan ook dat we volgend jaar weer onze vakantie bij Ann en Ton kunnen doorbrengen.
    Gereisd met partner in augustus 2014

Warme ontvangst en een prima vakantie!

Familie van Hal, 14-8-2014

Voor ons een nieuwe uitdaging om na jaren kamperen in Frankrijk te kiezen voor een appartement in Oostenrijk. Ondanks de wisselvallige zomer, prima bevallen. Haus Zwolle is een mooie locatie met 5 appartementen van diverse grootte. Wij boekten appartement D, geen balkon, wel een eigen plekje in de heerlijke tuin. Alhoewel het appt van alle gemakken is voorzien, vonden wij het vrij klein voor ons gezin van 4 pers. Ton en Ann zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Een heerlijke taart voor de verjaardag van onze dochter, een mooie huifkarrit voor alle gezinnen achter Tons tractor, gecombineerd met picknick verzorgd door An. Onze dochters van 7 en 14 hebben het goed naar hun zin gehad, mede omdat er 3 andere NL gezinnen waren met kinderen. Ook de honden van Ton en Ann speelden graag mee. Dorpje met winkels en supermarkten op paar autominuten afstand. Prachtig meer, maar weinig strandjes met toegang hiertoe. Wij hebben veel gezien en gedaan met de KärntenCard, zeker een aanrader.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Gastvrije plek

Fam. Steenbergen , 14-8-2014

Ann en Ton doen er alles aan om de gasten zo goed mogelijk te ontvangen.

Prima ligging om er op uit te gaan met de Karinthië Card.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Zwolle bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Zwolle in Seeboden am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Zwolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Zwolle scoort een 9.13 uit 10 op basis van 119 reviews.