Camping Bad Ossiacher See ****

7,4

34 reviews over Camping Bad Ossiacher See in het Nederlands

Mooie locatie, prachtige omgeving

Linette, 19-8-2017

De camping ligt prachtig aan het meer met een eigen, grote steiger. Veldjes zijn krap (ondiep of smal). Je staat dicht op elkaar. Voldoende sanitair aanwezig, prima douches (1x water gehad dat niet goed warm werd). Vloer van het sanitair wordt door de inloop wel vies. Personeel receptie was vriendelijk, op 1 dame na. We kwamen door autopech enkele dagen later dan gepland. Hoefden niet te betalen voor deze dagen ondanks onze reservering. Personeel restaurant erg vriendelijk en meedenkend,eenvoudige maar uitgebreide kaart. Broodjes dagelijks af te halen, wel prijzig. Er was voornamelijk jonge jeugd aanwezig (
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nette camping

Johan Kramer, 18-8-2017

Heerlijke camping maar zeker wat verbeteringen mogelijk. Dames van receptie zijn niet vriendelijk en hondsbrutaal. Ze staan de gasten te woord op commanderende manier het woord klantvriendelijk is hun vreemd. Schijnbaar kennen ze het verschil niet tussen klanten en gasten. Vielen dank und angenehme reise na het betalen kan er niet af. Zeker niet als het druk is.

De toiletten zijn redelijk schoon in vergelijking met een aantal jaren geleden, in een gesprek met een van de poetsvrouwen gaf ze te kennen dat ze druk waren en onderbezet waren (dit mag niet voorkomen in het hoogseizoen).

Plekken zijn niet erg ruim voor de huidige generatie caravans en voortenten. En stroomkasten staan verweg. Ook weinig watertap en afval wegbreng punten op de camping. En waar vuilcontainers staan zijn ze vaak vol.

Maar het blijft een super mooie camping met een mooi strand en heerlijke stijger in het water.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer!

Ellen, 21-2-2017

Via vrienden kwamen wij op deze camping terecht. Ik zou hier nooit meer naartoe gaan omdat de beheerder (vrouw met donker haar, ze fietst vaak rond) onbeschoft is. Hoe kan je zo onvriendelijk zijn? Dat ben ik niet gewend in Oostenrijk. Aan geluidsoverlast doet ze niks, maar als je je auto even ergens parkeert begint ze meteen over "betalen". Daarnaast is het een echte doorgangscamping. Ik werd gek van het komen en gaan van gasten. Er was nooit rust. Het meer is prachtig, daar ga ik niks van zeggen. De camping is alleen ook het openbare strandbad van Annenheim, dus op bepaalde dagen is het druk. Het sanitair vond ik niet verkeerd. Ik vond het schoon genoeg en de douches waren goed.
Gereisd met partner in juli 2016

Prima camping

Fam. Ruprink, 6-1-2017

Wij waren hier voor de 2e keer in September. Zeer mooie omgeving. Gerlitzen bergbahn op 900meter. Karntencard een must.Door de Karntencard kom je overal. Prachtige omgeving. De dames bij de receptie waren voor ons altijd erg vriendelijk. WIFI is zeer slecht. Je moet zeer dicht bij de receptie gaan zitten om nog iets te kunnen ontvangen.

Zeer veel fietsmogelijkheden. Sanitair prima. Neem wel een lang snoer mee.

Omdat deze camping ook een doorgangscamping is voor mensen uit Slovenie en Kroatië is er elke dag veel verloop, maar daardoor is er in September nog steeds een gezellige sfeer en het restaurant blijft open.( wat bij veel campings in de buurt niet het geval is).

Gereisd met partner in september 2016

helemaal perfect;zowel personeel als de schoonmaak

fam.Breemhaar, 21-8-2016

Het sanitair werd goed schoongemaakt,maar veel gasten vervuilen de boel direct weer en een volgende moet eerst schoonmaken voordat je erin gaat.

Dus dat is niet de fout van de camping, ik heb het verschillende keren meegemaakt.Ook de temperatuur van de douches is perfect.

Nergens klagen over,alleen als er een bericht door de luidsprekers kwam, galmde dat erg, zodat je er niets van kon horen.

Personeel was niet onvriendelijk, wij zijn hier nu 3keer geweest, nooit opgevallen dat men bij de receptie onvriendelijk was, maar men had daar geen tijd voor een praatje, wat logisch is in de drukke periode.

Wij hebben ook voor volgend jaar een plaats besproken, omdat de omgeving zo mooi is en we nog lang niet uitgekeken zijn, er is zoveel te beleven in de omgeving, vooral met de Kárnten Card kan je naar heel veel bezienswaardigheden en heb je het geld er snel weer uit.

Prachtige vakantie gehad en we gaan met genoegen hier weer naartoe.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie ligging onbeschoft personeel receptie

Marco V, 17-8-2016

Leuke Famillie camping in een mooie omgeving, leuk restaurant met wel leuke mensen.

Maar die twee dames die bij de receptie werken zijn honds brutaal geen gevoel voor werken in de Horeca, wat een slecht en in het duits aan de receptie zich slecht uitlaten over hollanders , geen woorden voor.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi gelegen camping met onvriendelijk personeel

Toscane, 11-8-2016

Mooi gelegen camping aan een heerlijk meer. Steigers zijn erg mooi. Villach op fietsafstand via leuke route.

Fietsen en wandelen leuk om te doen in een erg mooie omgeving

Drie aandachtspunten:

- afwasgelegenheid erg klein (als ze er rekken boven zouden hangen, zou dit al erg prettig zijn)

- douches zijn helaas niet constant (of te heet of koud)

- WiFi niet beschikbaar (dit is niet meer van deze tijd)

Erg jammer zijn de personeelsleden bij de receptie. Wat zijn die onvriendelijk! Dit is geen prettig begin en einde van je vakantie. Wij zijn hier vier jaar geweest maar het blijft echt erg hoe deze mensen reageren. Ronduit onbeschoft.

Hoe kun je zo werken?

Een tip voor het personeel; lees het boekje "Vis" of bekijk het filmpje van de visverkopers in Amerika eens.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie camping aan prachtig meer

fam. Dijkslag, 8-8-2016

Mooie camping met ruime plekken, wij stonden dichtbij het meer, waardoor je een prachtig uitzicht op het water had. De medewerkers van de camping waren vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij waren tot eind juli op de camping en hebben nooit hoeven wachten bij de douches. Er is een gebouw waar men met een code naar binnen kan, onder de zelfde overkapping aan het einde van dit gebouw zitten de toiletten en douches waar men zo naar binnen kan. Deze douches zijn mooi gerenoveerd en waren altijd schoon. Elders op de camping is nog een kleiner toiletgebouw. In totaal voor de hele camping waren zo'n 13 douches beschikbaar bij de dames en eveneens bij de heren. Bij het afwasgedeelte is het wel zeer krap. een plank boven de wasbakken, zou al enig uitkomst bieden m.b.t. het ruimtegebrek.Veel nationaliteiten aanwezig. Wij zullen zeker nog eens terugkomen op deze camping en wederom kiezen voor een plek dichtbij het meer. Kaerntencard is een aanrader, neem twee weken voor iets meer geld!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima camping met paar opmerkingen

Martijn, 8-8-2016

Prima camping in een werkelijk schitterende omgeving. Ga hierheen voor het geweldige meer, waarin je heerlijk kunt zwemmen en waar je met de gratis kajaks van de camping ook heerlijk op kunt varen. Verder ontzettend veel te doen in de omgeving. De Kärnten Card is een aanrader. Dan kun je in een week elke dag meerdere dingen gratis zien en doen.

Plekken zijn groot genoeg, maar je staat wel dicht op elkaar. Ook niet zo veel plekken met schaduw. Verder zijn de stroompunten ook schaars. Wij moesten een verlengsnoer van 50 meter lenen omdat onze kast meer dan 60 meter bij ons weg stond.

Verder is het sanitair prima, maar in de topweken is het wel een beetje krap (net even te weinig douches).

Was voor ons de eerste keer in Oostenrijk en het is zeker bevallen. Het weer is prima te doen. Overdag lekker warm, vooral 's avonds af en toe regen. Het koelt 's avonds aangenaam af, zodat je goed kunt slapen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Blij dat we naar huis konden

Jankees, 4-8-2016

Ligging van de camping is prima en het meer is prachtig en warm (wel groen). Verder krijg je het stads gevoel je zit aan alle kanten vast elke cm wordt vol gezet met plekken. standaard plekken erg klein deze zeker niet nemen met een caravan dat past bijna niet. Sanitair is ronduit smerig zijn er 9 dagen geweest en vanaf dag 1 tot 9 lag dezelfde rommel op de vloer van het toilet. Vloeren en wanden van toilet en douche worden niet schoongemaakt en dat zie en ruik je. Ze komen alleen langs met een huistuinenkeuken stoomreinigertje van karcher voor de ramen en een doekje voor de toiletbril. gelukkig hadden we een toilet in de caravan voor de kleine boodschap.Ontvangst begon al stug en dat bleef ook zo (2 personeelsleden) overig personeel was wel vriendelijk. eten is er prima .
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bad Ossiacher See in Sattendorf / Annenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bad Ossiacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bad Ossiacher See scoort een 7.35 uit 10 op basis van 38 reviews.