Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Haus Stefanie in het Nederlands

super plek!

em19, 8-6-2015

heerlijke vakantie gehad in Karinthië in Oostenrijk. een fijn huisje met een ruim grasveld erbij, fietsen waar je gebruik van kon maken, wij hadden het onderste gedeelte van het huis en dat beviel ons goed! een ruime keuken ruime badkamer en mooie kamers! een mooie omgeving waar je mooi kan fietsen en dingen in de buurt hebt! verschillende eetgelegenheden en veel te doen! rodelen, kabelbaan, en noem maar op!

het huisje ligt gelegen naast een klein water riviertje en in een rustige buurt.

ook hebben we goed gegeten in verschillende plaatsen

tip: restaurantje in Slovenië: Prevalje, het heet Skufca! erg lekker en goed eten en je betaald er weinig voor!

kortom een top vakantie met een toffe eigenaresse.

Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Stefanie in Sankt Michael ob Bleiburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Stefanie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Stefanie scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.