Gasthof Strafner

2 reviews over Gasthof Strafner in het Nederlands

Geen aanrader

B. Blaauw, 7-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ons hotel waar we altijd overnachten op weg naar onze eindbestemming was helaas vol.

We werden aangesproken door een aardige dame, zij had nog wel een kamer voor ons.

We dachten ok leuk, dit bleek helaas niet zo te zijn oude kamer slechte bedden en het ontbijt erg karig.

Verder wilde ze graag hebben dat we in haar restaurant zouden eten want dat is het beste restaurant, maar goed we hebben lang gewacht en matig gegeten.

De dame die zo aardig was voor ons had geen extra broodje voor ons en aardigheid was ver te zoeken na het ontbijt vooral snel betalen en de kamer verlaten want de poetsvrouw stond er al weer.

ABSOLUUT GEEN AANRADER

Gereisd met partner in juni 2013

Een aanrader.

C Sekeris, 25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

De eigenaren van Gasthof Strafner zijn zeer gastvrij je voelt je er heel welkom. De kamers zijn schoon en netjes.

Het ontbijt is uitstekend. De verbinding naar de piste in Katschberg is optimaal. Prijs kwaliteit is zeker in verhouding.

De gratis skibus stopt praktisch bij hen voor de deur.

Het restaurant wat gevestigd is naast het pension heeft een uitstekende kok, je kunt daar heerlijk eten. In de zomer heeft dit Gasthof een heerlijke tuin met klein zwembad

Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Strafner in Rennweg am Katschberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Strafner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Strafner scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.