8,7

Uitstekend

• Activiteiten8,1
  • Ligging t.o.v. pistes9,2
  • Onderkomen8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Katschberg***** bij :

178 reviews over Vakantiepark Landal Katschberg in het Nederlands

Fantastische plek met kleine kinderen

Preeker, 2-2-2017
  • Onderkomen9

Alles keurig verzorgd pistes super goed (bijna alles kunstsneeuw) gemakkelijk naar de baby (om van oppas te wisselen)
Gereisd familie in januari 2017

Prima, zoals we gewend zijn van Landal

Melvin, 6-9-2016
  • Onderkomen9

Fijn park met mooie huisjes. Ligt prachtig in de natuur. Katschberg is een skidorp met hotels, restaurant en paar winkeltjes. Voor boodschappen moet je wel even de berg af. Hebben al meerdere parken van Landal in Oostenrijk bezocht, maar deze weg vanuit het dal naar boven was wel de meest stijle (15%). Echter wel prima brede weg, dus het gaat alleen wat minder snel.
Gereisd met partner in september 2016

Fijne zomervakantie gehad!

netty/hans, 5-9-2016
  • Onderkomen9

Mooi, kleinschalig park. Huisje van alle gemakken voorzien.Duidelijke infomap aanwezig in het huisje.

De weg erna toe ( 15% ) is inderdaad vrij stijl, maar goed te doen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral voor kinderen, wordt er veel georganiseerd.

Mooie wandelroutes in nabije omgeving, alle andere uitstapjes en bezienswaardigheden zijn wel iets verder rijden, maar zeker de moeite waard.

Raggaschlucht in Flattach was mooi, maar best wel een pittige "beklimming" via een alsmaar stijgende houten, soms glibberige trap. Afdaling via bospad naar beneden ook vrij stijl. Kortom: voor jonge kinderen en ouderen niet erg geschikt.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima park

van Wijngaarden, 19-8-2016
  • Onderkomen9

Mooie ruime appartementen en in de omgeving is heel veel te doen. Aanraders: schatzoeken in de Donnerschlucht, Waterpark Fallbach, Nocky Flitzer en Nocky's Almzeit, wandelen in het Pollatal.

Het zwembad is niet groot, maar voldoet. Prima speelgelegenheid voor kinderen en vriendelijk personeel. Prima Landal park.

Gereisd familie in augustus 2016

Top vakantie in een super mooie omgeving !

Fam. uit Westerlo, 13-7-2016
  • Onderkomen8

Reizen met kinderen van 8 en 11... We verbleven in een appartementje vlak aan de receptie. Het appartement was netjes en had een klein balkonnetje. Minpuntje was dat je niet echt kon ontbijten op het kleine balkon terras. Voor de rest was het echter zeer goed in orde. Omgeving is prachtig. Voor de kinderen is er genoeg te doen, zwembad is simpel maar ok ! Katschberg zelf is een echt skidorp waar het vrij rustig is in juli. Tips voor uitstappen :

- Raggaschluft in combinatie met de Mölltaler gletsjer (Flattach)

- Märchenwandermeile-Drachenschlucht (Trebesing)

- In Katschberg - wandeling naar de Gamskogelhütte (2tal uurtjes)

- In Katschberg - met de lift naar de Adlerhorsthütte, vervolgens via de Brandsteinerhütte terug naar beneden (10km, reken op 3-4 uurtjes wandelen) super mooie uitzichten.

- Pizza eten bij Stamperl

Het was boven gemiddeld 20° maar eenmaal in het dal kon je snel genieten van 27 tot 30°. Kärnten kaart is wel een aanrader ! Haal je er direct uit.

Gereisd familie in juli 2016

heerlijk rustig

janssen, 26-6-2016
  • Onderkomen8

prachtig park, mooi ruim huisje en mooie omgeving. Wel een erg steile weg ernaar toe. Het was in juni erg rustig op het park en dus hadden we elke keer het zwembad voor ons alleen . 1 klein nadeel en dat is dat ze net in de 2 weken dat wij er waren bezig waren aan de toegangsweg en dat is niet handig als er geen andere weg is.

Voor de rest heerlijke omgeving en veel te zien/doen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juni 2016

Heerlijk genoten

Lindsay, 8-5-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We zijn al een keer eerder bij een landalpark geweest maar dan ergens anders. Dit jaar in katschberg geweest appartement is super het was schoon en netjes! Aan de piste gewoon top! Wij zaten alleen wat laag met het appartement en moesten steeds met de skispullen omhoog lopen dat was wel zwaar. Genoeg eetgelegenheden in de omgeving. 1 keer gereden naar het dorp om boodschappen te doen soort van Aldi grote winkel genoeg keuze. Pistes zijn top zoveel mogelijkheden en voor ieder wat wils! Wij zijn ook nog avondje wezen rodelen je moet eerst een heel stuk omhoog lopen om te rodelen redelijk zwaar en voor kinderen al helemaal we hebben eerst gegeten op de berg en daarna op de rodel naar beneden. Prijs kwaliteit daarvan was top voor paar euro goed gegeten en gezellig gerodeld! Genoeg activiteiten te doen! Wij zouden zo weer teruggaan naar Katschberg.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Mooie accomodatie, weinig afwisselend

F. Rugenbrink, 22-3-2016
  • Activiteiten4
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Onderkomen8

De huisjes zien er goed uit. Er is voldoende ruimte, ook om je skispullen om te bergen. Vreemd vonden wij wel dat wij behoorlijke hoeveelheden hondenharen aantroffen in een huisje dat verboden was voor huisdieren. Dit geeft ook aan dat de schoonmaak ernstig te kort schoot.

Voor skiën en apres-ski ben je in Katschberg aan het juiste adres, voor supermarkten, restaurants, kindervermaak ben je aangewezen op andere dorpen.(Iedere keer weer 15% omlaag en omhoog).

Het park ligt mooi aan een kleine piste. Voor de grote pistes moet je een stuk lopen voor je de liften bereikt.

Water van het zwembad is koud, zeker niet de beloofde 30 graden.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Echte wintersport voor gehele gezin

Jeroen, 5-3-2016
  • Onderkomen8

Wij hebben dit park gekozen omdat we een kind van 2 en bijna 7 hebben. Die van 2 kan vanzelfsprekend nog niet skiën en daarom is het Landal park zeer geschikt, er zijn voor de kleinste nog wat andere activiteiten.

De ligging van het park is perfect, 3-4 kilometer van de snelweg. Wel hele steile bergpas (18%).

Het skigebied is niet heel geschikt voor de echte beginners. De blauwe pistes op de Aineck zijn niet bereikbaar voor beginners, omdat de enige verbinding met het park een zwarte/rode piste is. Maar als de kinderen al een beetje redelijk kunnen skiën is het fantastisch. Mooie lange afdaling op brede pistes. En je loopt in 10 stappen naar de lift.

Groot voordeel is dat het heel rustig is. Wij zaten hier in het hoogseizoen, 90% van de keren hoef je helemaal niet te wachten (1-2 bakjes) en 10% van de tijd minder dan 5 mins.

Nadeel van het park is de ligging tov. supermarkt. Je moet helemaal terug naar het dal voor boodschappen.

Gereisd familie in maart 2016

Gewoon super

fam Wooning, 25-8-2015
  • Onderkomen10

Mooi park met mooie huisjes goed

de internetverbinding voor maar 2 personen was minder zeker met kinderen met een tablet en mobiel.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Katschberg in Rennweg am Katschberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Katschberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Katschberg scoort een 8.66 uit 10 op basis van 179 reviews.