9,2

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes7,9

8 reviews over Vakantiehuis Haus Johendre in het Nederlands

Prachtig huis in mooie omgeving

Paulien Otten, 30-7-2013

We hebben een mooie vakantie gehad in Haus Johendre met vier volwassenen. Een zeer ruim en netjes ingericht huis, met beneden en boven een badkamer. Alles wat we nodig hadden, was aanwezig. Als je op vakantie wilt naar Karinthië is dit huis zeker een aanrader. Doordat je snel op de snelweg bent, was het ook een prima uitvalsbasis voor de vele tripjes die we gemaakt hebben met de Kärntencard.
Gereisd anders in juli 2013

Zeer mooi huis in een prachtige omgeving

B van den Bovenkamp, 30-10-2012

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit zeer mooie, ruime huis. Meer dan genoeg plek voor de kinderen om te spelen. Veel leuke dingen in de omgeving te doen voor meerdere dagjes uit. Vooral de Tschu tschu banh vonden onze kids prachtig.
Gereisd familie in september 2012

Superhuis dichtbij skigebied

Liesbeth, 11-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Met 10 personen in haus jolende geweest; alles is ruim! De slaapkamers, de woonkamer en keuken, de badkamer, garage. Heerlijk! Iedereen kon lekker z'n gang gaan; filmpje kijken, spelletjes doen, buiten spelen, gezellig aan tafel borrelen. Wij zijn elke dag met de auto naar het skigebied gegaan. We hadden altijd parkeerplek en je bent er zo. Op de terugweg nog even bij de adeg wat boodschapjes doen. Naast het postkantoor in Rennweg kun je ook lekker uit eten (en goedkoop). In Rennweg alleen maar aardige mensen ontmoet!
Gereisd familie in februari 2012

Fantastisch mooi en nieuw vakantiehuis

robertcruiming, 15-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi en nieuw vakantiehuis, prachtig gelegen. Ruime slaapkamers met veel kastruimte en grote luxe badkamer. De inrichting is zeer compleet, het ontbreekt echt aan niets. Voor de kinderen zijn spelletjes aanwezig en er zijn ook dvd's, zelfs voor ons. Wij hebben in de zomer hier een geweldige week gehad, maar dit was eigenlijk veel te kort om al het moois in de omgeving te zien, dus wij gaan zeker terug!
Gereisd familie in januari 2011

Droomhuis

H.J.Horenberg, 10-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Johendre is een Fantastisch huis met prachtige kamers ,een geweldige keuken en een perfecte ligging, zowel voor je zomer als wintervakantie. Zoiets moois voor zo'n aantrekkelijke prijs moet je echt zoeken. Wij hebben voor dit jaar al weer geboekt.
Gereisd met vrienden in januari 2012

Modern, van alle gemakken voorzien

Marco, 9-1-2012

Wij zijn in de zomer in Haus Johendré geweest.

Het is echt een plaatje. Hier kun je in alle luxe vakantie vieren in een prachtige omgeving.

We hebben met vier volwassenen en 2 jonge kinderen vakantie gevierd.

In de directe omgeving is voldoende te doen en voor de wandelaars en mountainbikers is dit een prima uitvals basis.

Ook voor de kinderen is er genoeg maar verwacht geen pretparken. Over het algemeen is het natuur georienteerd.

De locatie is prima en voldoende centraal om je verdere dagtrips te maken.

Kortom een fijn huis van waaruit je Karintië kunt gaan ontdekken.

Gereisd familie in augustus 2011

?

Skivakantie om nooit te vergeten

Saskia Schipper, 31-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fantastische plek! Nieuw, groot en modern. We waren met 2 gezinnen met opgroeiende kinderen. Voor iedereen voldoende ruimte. Voldoende ruime slaapkamers, riante keuken, twee badkamers. Afgezien van de wasmachine, is het huis van alle gemakken voorzien. Ook gezelschapsspellen, sleetjes en leesboek, en dvd's! De skibus komt voor het huis langs. Kabbelend riviertje loopt voor het huis. Ook in de zomer prachtig! Uitzichten over de bergen: plaatje. Met 9 mensen hebben we genoten!
Gereisd familie in december 2011

Erg mooi en ruim huis met vele mogelijkheden

Heidi, 30-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis ligt net buiten Rennweg en dicht bij het skigebied de Katschberg. Vanuit het huis zijn er vele uitvalshoeken voot bezichtigingen in de omgeving.

Naast het huis is een grote tuin voorhanden waar kinderen leuk kunnen spelen; ook in het huis is er genoeg ruimte om te spelen.

Gereisd familie in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Johendre in Rennweg am Katschberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Johendre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Johendre scoort een 9.17 uit 10 op basis van 8 reviews.