Aparthotel Falkensteiner Edelweiss Residences

Aparthotel Falkensteiner Edelweiss Residences
Falkensteiner Edelweiss Residences

• Ligging t.o.v. pistes10,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Falkensteiner Edelweiss Residences bij:

1 review over Aparthotel Falkensteiner Edelweiss Residences in het Nederlands

Fantastische vakantie in Edelweiss

jan-willem, 25-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben met het gezin een fantastische vakantie gehad in hotel Cristallo en dan wel in de torens Edelweiss ernaast.

Geboekt bij een Nederlandse eigenaar en echt waar voor ons geld.

Het appartement in de toren had een weergaloos uitzicht over de bergen en we konden vanaf ons balkon en onze keuken zo op de oefenweide naar onze kinderen kijken.

De faciliteiten in het naastgelegen hotel waren geweldig en zeer luxe en uitermate kindvriendelijk.

In het hotel zitten binnen en buiten uitgebreide sauna en zwemfaciliteiten ook voor de kinderen.

Buiten de deur eten hebben we niet veel gedaan (hoewel er in het dorpje veel leuke gelegenheden waren) maar we hebben vooral gegeten en genoten in ons luxe appartement.

Toppertje

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Falkensteiner Edelweiss Residences in Rennweg am Katschberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Falkensteiner Edelweiss Residences zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Falkensteiner Edelweiss Residences scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.