Camping Alpenferienpark Reisach ****

Camping Alpenferienpark Reisach
Alpenferienpark Reisach
8,8

279 reviews over Camping Alpenferienpark Reisach in het Nederlands

Gezellige blokhutten op fantastische camping

Danielle, 29-8-2017

Dit is een prachtige camping. Wij huurden een blokhut type A, eenvoudig maar ontzettend charmant en gezellig. Met een onbetaalbaar uitzicht. Voldoende privacy ook want vanaf je zitje buiten zie je de buren niet zitten. Leuk terras, prachtig natuurbad ( veel interactie tussen alle kinderen) en een mooi speelveld/ speeltuin. Er is ook nog een ruimte met voetbaltafel en Ping Pong tafel en stapels oude tijdschriften , boekjes en spelletjes. Camping is overdag heel rustig en na 22:00 uur ook maar zeker niet saai! Fijne sfeer!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima bevallen

Mas, 29-8-2017

Mooi gelegen kleine camping onder vriendelijk Nederlands beheer. Mooi natuurlijk zwembad en een prima restaurant met een niet heel uitgebreide kaart, maar dat maakt het kiezen makkelijker. Goed sanitair. Vooral veel Nederlandse gasten met jongere kinderen maar onze bijna 16 jarige dochter heeft zich hier beter vermaakt dan op een 5 sterren camping in Frankrijk een jaar eerder. Ze zoeken elkaar toch op en de wat oudere jeugd bleef nog gezellig keuvelen tot een uur of 11 in de avond. Omgeving mooi, maar om wat te zien wel de auto nodig, maar dat wist ik van tevoren. Wij zaten in een blokhut, de Elch. Op zich prima, alles functioneerde zoals moet, maar de badkamer is gedateerd, wat achterstallig onderhoud en zou ik persoonlijk renoveren. Uitzicht vanaf terras is mooi, alleen jammer dat het groen ervoor niet zo netjes bijgehouden is. Zag er wat verwilderd uit met het snoeiafval nog in het zicht. Maar misschien niet altijd mogelijk om het weg te halen, je zit op een berg natuurlijk.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk camping

Lennert, 20-8-2017

Mooi gelegen camping. Mooie omgeving.

Prettige eigenaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellige overzichtelijke camping

Familie Woesthuis, 17-8-2017

Het is een niet al te grote camping. Animatie is er niet, wel één avond in de week een gezellige grillavond. Natuurbad met rondom een ligweide. Goede douches en een goed restaurant. Wij hadden een houten chalet waar in de middag wel pal de zon op stond, met 35 graden kun je daar niet vertoeven.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige camping op berghelling

Iddo, 14-8-2017

Mooie natuurcamping met goed restaurant, mooi zwembad en vriendelijk personeel. Voor onze kinderen was het een pluspunt dat de camping in nederlandse handen is, waardoor er veel nederlanders aanwezig zijn en ze makkelijk vriendjes konden maken.

Geweldige apartementen,schoon en groot

J.burgers, 6-8-2017

Mooie en schone douches ,bedden goed ,keukeninventaris compleet en schoon
Gereisd met vrienden in juni 2017

Uitstekende camping met vriendelijke eigenaar en b

Ron, 6-8-2017

Fijne camping waar een mooi zwembad is en vriendelijke bediening.Eigenaar is altijd bereid te helpen.s'nachts is het lekker rustig (geen schreeuwende jeugd) Volgens jaar gaan we weer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Genieten in Oostenrijk

Jop, 1-8-2017

Kleine camping gelegen op een berghelling met Nederlandse eigenaar. Een zeer aardige en behulpzame man. Schitterend natuursbad én mooie afgeschermde camperplaatsen. Perfecte uitvalsbasis voor diverse activiteiten. Camping is kindvriendelijk en rust.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne gezinscamping in mooie omgeving

Dennis, 27-7-2017

Mooie overzichtelijke camping! Autovrij in de zomer. Onze drie jongens van 7, 6 en 4 wilden niet weg van de camping. Zwemmen in het natuurbad is super. Alleen al de watersalamanders vangen! Restaurant is goede prijs kwaliteit. Prima en voldoende sanitair! Veel te doen in nabije omgeving! Leuke wandelingetjes, watervallen in de Klamm, kabelbaan omhoog naar 2000m voor een leuke wandeling met watertjes en dan rodelend van de berg! Al met al een top camping op een top plek!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fraaie camping. Voor ons niet nog eens.

Annemiek, 22-7-2017

Mooi onderhouden, fraai en charmante kleine camping. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Prima sanitair. Natuurzwembad is fijn, ondiepe gedeelte leuk voor de kleintjes. Grasweide prettig en speeltuintje bij het zwembad is prima. Groot volleybalveld. . Restaurant met terras met uitzicht op het zwembad is goed en betaalbaar. Leuke uitstapjes in nabije omgeving.

Minpuntjes voor ons: De plekken op de camping vonden wij klein tot heel klein, dicht op elkaar en veelal aflopend (caravan met moeite waterpas gekregen) Wij waren hier in het hoogseizoen en dan is het met name s'avonds erg onrustig. Veel geluid van spelende kids tot 22.00 uur. Wij hadden behoefte aan wat meer rust en stilte en zijn wat eerder weggegaan.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenferienpark Reisach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpenferienpark Reisach in Reisach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpenferienpark Reisach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alpenferienpark Reisach scoort een 8.8 uit 10 op basis van 280 reviews.