Beoordelingen Camping Schluga Vellach*****

25 oktober 2014

Schluga Vellach*****
75 beoordelingen
Beoordelingen Camping Schluga Vellach*****
Obervellach 15, 9620, Presseggersee / Egg (Nassfeld)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schluga Vellach***** in Presseggersee / Egg (Nassfeld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schluga Vellach***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Schluga Vellach scoort een 8,0 uit 10, op basis van 75 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schluga Vellach***** in Presseggersee / Egg (Nassfeld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schluga Vellach*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Schluga Vellach***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 99 vakantiefoto's van Camping Schluga Vellach***** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Schluga Vellach***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Karinthië. Vergelijk Camping Schluga Vellach***** met andere accommodaties in Presseggersee / Egg (Nassfeld).
Even geduld a.u.b.

7,9
7,2
8,8
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke camping met prachtige saunacomplex"vertalen
Familie Mol
8,0

25-08-2014 We zaten te dubben of we nu voor Schluga Seecamping of voor Schluga camping Vellach moesten nemen. Uiteindelijk gekozen voor Schluga Vellach, bij het dorp Hermagor. En zeker geen spijt! Prachtig zwembad, nog een mooier saunacomplex (gratis gebruik) en een zeer groot natuur-zwemvijver. Het meer, de Presseggersee, is binnen 5 minuten met de auto te rijden en je kunt gebruik maken van de prive-parking van Schluga, op 20 meter van de ligweide aan het meer.
In het meer liggen een klimijsschots en een trampoline.
Op de camping wordt voldoende animatie geboden, maar ook weer niet te veel. Leuke kinderboerderij met enkele dieren en de konijnen mag je bijna de hele dag aaien. Een super leuke camping voor onze kinderen (5 en 7 jaar!).

"Twitter beoordelingen"
10-08-2013 @WouterTenKate De laatste dag hier is nu dan toch echt aangebroken. Veel mooie herinneringen opgedaan de afgelopen 3 jaar, Schluga bedankt! #topcamping --- Bron: https://twitter.com/WouterTenKate/status/366167053784190977
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fantastisch!"vertalen
Mim
10,0

07-08-2014 Geweldige camping, mooi, schoon met geweldig sanitair etc. Mooi zwembad met sauna etc. Kortom SUPER!!!
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Geen minpunten!

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Niet slecht maar niet nog eens"vertalen
i.stas
5,0
8,0

31-07-2014 Ik had meer het gevoel in Nederland te zijn!!
Als je een plaats in het begin van de camping hebt dan lig je dicht tegen een drukke baan. Soms lijkt het wel of de auto's 's nachts door je tent rijden :-).
Het meer ligt op ongeveer 200m maar honden mogen hier niet zwemmen. Voor honden is er niet echt iets om te zwemmen, slechts een klein stukje rivier. Het afhaaleten is ook niet echt super, frieten en schnitsels worden in hetzelfde vet gebakken en dat smaak je!! De hygiëne was wel in orde
Ik had niet echt het Oostenrijkse gevoel dat ik wel op andere campings heb. Voor ons dus niet meer.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Schluga Vellach***** bij...

"Prima vakantie"vertalen
roel baselmans

11-08-2014 Eerste keer Schluga
Prima vakantie in een prachtige omgeving (Nassfeld als letterlijk hoogtepunt)
Enigste minpunt vonden we de bediening in het aansluitende restaurant (niet officieel van de camping)
Niet vriendelijk en ongelofelijk haastwerk (kwaliteit van het eten is echter prima)
We bedanken het Schluga team en zien elkaar volgend jaar zeker nogmaals

"Schone camping."vertalen
Geert
5,0
6,0

17-08-2014 Mooie familiecamping met zeer fraai sanitair, vooral het kindersanitair viel in de smaak bij onze kinderen. (wel jammer dat sommige mensen niet op hun kinderen letten gevolg rotzooi in het sanitairgebouw).
Ook voldoende sanitair voor het aantal gasten (nooit staan wachten voor het douchen)
Zwembad ziet er ook mooi uit wel jammer dat er geen één schaduwplekje is, een paar boompjes op de ligweide zou veel oplossen.
Speeltuintje ziet er ook perfect uit.
De verplichte armbandjes vind ik wel een minpunt, all-inclusive gevoel en als je hem vergeet kan je de camping zelfs niet af!
Hadden erg mooie comfort plaats 182A met voldoende schaduw, plaatsen 430-437 kunnen ze absoluut niet als comfortplaatsen verkopen, je staat in een grindbak met geen schaduw, als wij zo'n plaats gekregen hadden, hadden we dat niet geaccepteerd.
Verder zijn er voldoende mooie plaatsen met schaduw en erg ruim c.a 100 m2

Op een paar puntjes na perfecte gezinscamping.

"Mooie, zeer nette camping in Hermagor See"vertalen
joeystaaks
8,0

10-08-2014 Dit jaar voor het eerst in Oostenrijk op de camping. Via een reisorganisatie bij deze Camping Schluga terecht gekomen. Naast deze camping ligt er ongeveer 3 km verderop nog een van de familie Schluga.

Camping is erg goed verzorgd. Ruime plaatsen, super sanitair, prachtig schoon zwembad ( binnen en buiten). Veel jeugd in alle leeftijden ( tot een jaar of 16) en erg vriendelijke mensen, zowel personeel als bezoekers. Een klein nadeel ( voor hondeneigenaren): je huisdier mag niet zwemmen in de Pressegersee. Nergens. Dit werd niet duidelijk in de informatie over de camping bij onze reisorganisatie en was voor ons dus een kleine teleurstelling. Maar voor de rest geen negatieve ervaringen.

Camping is een absolute aanrader. Animatieprogramma is erg uitgebreid voor zowel jong als oud. En niet alleen op de camping, maar ook er buiten.

wie kiest voor deze camping , zal absoluut niet worden teleurgesteld.

"Het gaat achteruit"vertalen
Nellessen
9,0

04-08-2014 Voor de vierde keer hebben we deze camping bezocht. Een toercaravan die aangeboden wordt door een externe partij die de plaatsen huurt op deze camping. Elk jaar zijn er zaken aangepast cq. toegevoegd. Dit jaar een mooi saunacomplex en een binnenbad. Daar is niet op aan te merken. Wel op het feit dat we voor het eerst de staat van het sanitair niet voldoende vonden. Ook de extreem strenge badjuffrouw is niet aan te bevelen. In het zwembad mag werkelijk niets - en dat voor een zogenaamde familiecamping. Ook voor het eerst is een systeem met armbandjes dat toegang geeft tot camping, zwembad en sauna. Het voelt alsof je in Turkije all inclusive zit.... Voor ons een domper in vergelijking tot voorafgaande jaren. Op zich is het een goede camping, maar we vinden dat het hoge niveau dalende is. Wellicht komt dit ook omdat we er voor de vierde achtereenvolgende keer waren.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima camping"vertalen
melcher
8,0

30-11-2013 Prima camping. Alles netjes en verzorgd. Prettig en schoon zwembad. De plaatsen zijn niet overdreven groot. Veel terugkerende gasten, die elkaar blijkbaar al járen tegenkomen. Op een gegeven moment stonden wij ingeklemd tussen caravans met mensen die allemaal familie van elkaar bleken te zijn; niet heel geslaagd. Daarom wel weer naar Oostenrijk, maar niet naar deze camping.

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Super camping"vertalen
Andre
8,0

26-08-2012 Deze zomer hier tien dagen geweest. prachtig weer op een prima camping. we stonden op plek 87, bijna achteraan, zodat we geen last hadden van de toch wel drukke weg. Mooi zwembad maar wel weinig extra's. Leuke speeltuin voor de kinderen. Wel vreemd dat elke avond om 9 uur keihard via luidsprekers "het zandmannetje" de kinderen komt vertellen dat ze naar bed moeten (kinderen die al slapen worden vanzelf weer wakker). sanitair altijd schoon en ruim voldoende. heerlijk wandelen in de omgeving maakt het helemaal goed.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Volgend jaar weer"vertalen
Klein
10,0

31-07-2012 Wij hebben deze zomer een week doorgebracht op deze camping en gaan volgend jaar zeker weer. Ik herken niets van de klaag verhalen van andere mensen. Personeel heel aardig, vooral de oude Norbert. Kinderanimatie was voortreffelijk, dankjewel Renske en Babsi. Mooie schone camping en geweldig sanitair. Tot volgend jaar!

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?