Beoordelingen Camping Schluga Vellach*****

24 juli 2014

Schluga Vellach*****
66 beoordelingen
Beoordelingen Camping Schluga Vellach*****
Obervellach 15, 9620, Presseggersee / Egg (Nassfeld)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schluga Vellach***** in Presseggersee / Egg (Nassfeld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schluga Vellach***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Schluga Vellach scoort een 7,9 uit 10, op basis van 66 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schluga Vellach***** in Presseggersee / Egg (Nassfeld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schluga Vellach*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Schluga Vellach***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 84 vakantiefoto's van Camping Schluga Vellach***** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Schluga Vellach***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Karinthië. Vergelijk Camping Schluga Vellach***** met andere accommodaties in Presseggersee / Egg (Nassfeld).
Even geduld a.u.b.

8,2
7,5
8,9
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima camping"vertalen
melcher
8,0

30-11-2013 Prima camping. Alles netjes en verzorgd. Prettig en schoon zwembad. De plaatsen zijn niet overdreven groot. Veel terugkerende gasten, die elkaar blijkbaar al járen tegenkomen. Op een gegeven moment stonden wij ingeklemd tussen caravans met mensen die allemaal familie van elkaar bleken te zijn; niet heel geslaagd. Daarom wel weer naar Oostenrijk, maar niet naar deze camping.

"Twitter beoordelingen"
10-08-2013 @WouterTenKate De laatste dag hier is nu dan toch echt aangebroken. Veel mooie herinneringen opgedaan de afgelopen 3 jaar, Schluga bedankt! #topcamping --- Bron: https://twitter.com/WouterTenKate/status/366167053784190977
met jonge kinderen, Aug. 2012
"Super camping"vertalen
Andre
8,0

26-08-2012 Deze zomer hier tien dagen geweest. prachtig weer op een prima camping. we stonden op plek 87, bijna achteraan, zodat we geen last hadden van de toch wel drukke weg. Mooi zwembad maar wel weinig extra's. Leuke speeltuin voor de kinderen. Wel vreemd dat elke avond om 9 uur keihard via luidsprekers "het zandmannetje" de kinderen komt vertellen dat ze naar bed moeten (kinderen die al slapen worden vanzelf weer wakker). sanitair altijd schoon en ruim voldoende. heerlijk wandelen in de omgeving maakt het helemaal goed.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Volgend jaar weer"vertalen
Klein
10,0

31-07-2012 Wij hebben deze zomer een week doorgebracht op deze camping en gaan volgend jaar zeker weer. Ik herken niets van de klaag verhalen van andere mensen. Personeel heel aardig, vooral de oude Norbert. Kinderanimatie was voortreffelijk, dankjewel Renske en Babsi. Mooie schone camping en geweldig sanitair. Tot volgend jaar!

met oudere kinderen, Juli 2012
"Gewoon super camping"vertalen
P.D.
9,0

18-08-2012 Dit jaar voor alweer de 5e keer op Schluga geweest.
Nieuwe zwembad (RVS) is heel mooi geworden, werkelijk een aanwinst.
Verder grote plekken, mooi schoon sanitair en alles (supermarkten, eetgelegenheden enz.) in de buurt van de camping.
Opvallend veel vakantiegangers uit Denemarken en Italie dit jaar.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuk voor 1 keer"vertalen
Maarten
10,0

06-08-2012 Camping met voornamelijk caravans en een hoog ons kent ons gehalte. Gasten kennen elkaar al vele jaren. Geeft een bepaalde sfeer die voor ons niet echt bij camperen hoort. Zakelijke ontvangst bij receptie. Geen uitleg over stroomaansluiting, geen (noodzakelijk) verloopstuk meegegeven. Veel voor kinderen te doen (animatie, speeltuin, kinderboerderij,...). Mooi klein nieuw zwembad waarin helaas kinderen niet in mogen springen. Sanitair is onwaarschijnlijk mooi en goed schoongehouden (wintersportcamping). Voor wifi gebruikers: let op geen ontvangst!!! ondanks allerlei voorzieningen. Mooie omgeving, dicht bij supermarkt in Hermagor.

met partner, Sept. 2011
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
symfo
9,0

08-10-2011 Prima doortrekker. Goed sanitair en restaurant.Vriendelijk personeel en behoorlijk grote plekken.

met partner, Sept. 2011
"Onvriendelijk geworden........"vertalen
erikkie_v
4,0
9,0

02-10-2011 Vroeger werden we altijd zeeeer vriendelijk ontvangen op deze camping.
Echter dit jaar -weet niet wat er gebeurt is –was de vriendelijkheid ver te zoeken!
Ontvangst was kort,zakelijk,” niet zeuren mentaliteit”,heel vreemd.
Kregen dit jaar ,voor het eerst, een verloop kabeltje mee MET kwh. Meter er aan mee.
Dus geïnformeerd waarom , “nee was goed, stroom zat in de prijs inbegrepen.”
Nou echt niet bleek later.! Je mag 5 kwh per dag verbruiken,daarboven moet je bijbetalen.
Is dus nieuw, zou fijn zijn als dit wat beter vermeld zou staan “ergens”,en niet op een klein papiertje voor op de balie geplakt.
gelukkig had ik de meter stand opgeschreven bleek later goed uit te komen
bij afrekenen ging er dus iets fout ,of we maar even 16kwh wilden bijbetalen.(foutje ,bleek)
nou niet dus,we zaten dik onder het “ dag verbruik”.
Heb niets tegen bijbetalen,maar meld dit van te voren dat je maar zoveel mag verbruiken.
(de “kleine lettertjes” ?) Ook was de bewuste receptioniste weer zeer “onvriendelijk”

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Prima camping"vertalen
Anoniem
10,0

28-08-2011 Eind augustus zijn we een week op deze camping geweest. Het was er niet druk, meer dan de helft van de plaatsen was niet bezet. Het sanitair is heel goed. Het zwembad bij het sanitairgebouw is niet groot, maar het natuurzwembad maakt dat goed. Gratis kaart voor het strand bij de Pressegersee. Dicht bij Hermagor, waar veel winkels en voorzieningen zijn. Minpunt vonden wij dat het animatieprogramma voor de kinderen niet veel meer voorstelde. De voetbalwedstrijd waar onze jongste zoon zich op had verheugd werd afgelast en ook de Nederlandse film die gedraaid zou worden ging niet door.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Geweldige camping"vertalen
H.peters
8,0

25-06-2012 Erg nette camping. Leuke animatie maar voor bingo, playback-show etc. moet je hier niet zijn. Wel leuke familie-wandelingen, bergtochten, fietstochten. Super sanitair. Leuk nieuw zwembad en natuur-zwembad. Goed restaurant. Kortom wij vinden het een geweldige camping.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Geweldige camping, volgend jaar weer"vertalen
p_delnoy-lux
9,0

16-08-2011 We zijn net terug van ons vierde bezoekje aan Schuga.
Ook dit jaar was het weer in een woord geweldig.
T.o.v. vorig jaar is zelfs de eetgelegenheid sterk verbeterd, Zum Alois is echt een super restaurant.
Verder was weer alles als van ouds, mooie plekken, geweldig sanitair, vriendelijk personeel etc......
Enige minpuntje zijn de alsmaar zeikende Hollanders die alsmaar denken dat ze iets te zeiken moeten hebben (zie eerdere reacties op deze site).
Ons voorstel voor dit soort mensen is dan ook blijf gewoon lekker in je eigen land.
Wij Limbugers vinden het niet meer dan normaal dat er wetten en normen zijn die nageleefd moeten worden vandaar onze reactie.

Schluga team, wat ons betreft een vette pluim en tot volgend jaar.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?