Beoordelingen Camping Terrassencamping Ossiacher See*****

159 beoordelingen
Beoordelingen Camping Terrassencamping Ossiacher See*****
Ostriach 67, A-9570, Ossiach
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Ossiacher See***** in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Ossiacher See***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Terrassencamping Ossiacher See scoort een 7,5 uit 10, op basis van 159 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Ossiacher See***** in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Ossiacher See*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Terrassencamping Ossiacher See***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 157 vakantiefoto's van Camping Terrassencamping Ossiacher See***** vinden. Je kunt 3 video's van Camping Terrassencamping Ossiacher See***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Karinthië. Vergelijk Camping Terrassencamping Ossiacher See***** met andere accommodaties in Ossiach.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

153 beoordelingen over Terrassencamping Ossiacher See*****

159 beoordelingen
8,4
6,6
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Klantonvriendelijkheid"vertalen
Liana
7,0

25-08-2014 De ontvangst was zeer onvriendelijk, werden weggestuurd met de mededeling ff de hoek om en daar staat de caravan, was zeer onduidelijk. Camping op zich was leuk hoor, ligging leuk, meer lekker warm. Maar toen bij het vertrek kwam een poetstruus controleren of we goed schoongemaakt hadden, volgens haar dus niet, alles was smuZig volgens haar, ook dingen we die niet gebruikt hadden waren volgens haar vies en dus moesten we daar extra voor betalen!! En inderdaad een fijne terugreis werd niet gewenst. Dit was eens maar nooit meer!!!

"Twitter beoordelingen"
04-08-2014 @joelvdr Prima uitzicht hier 👌#terrassencamping #ossiachersee #ossiach @ Terrassen Camping Ossiacher See http://t.co/ZLYWlJS8M4 --- Bron: https://twitter.com/joelvdr/status/496263153567956993
met jonge kinderen, 2014
"Erg tegen gevallen !! Nooit meer!!"vertalen
Anoniem
4,0
5,0

23-08-2014 Als Oostenrijk bekend staat om de vriendelijkheid, zitten hier de sjagerijnigste mensen. Zowel bij receptie als bij het washok zeer onvriendelijke medewerkers. Je krijgt het gevoel dat ze liever hebben dat je gaat,

Op de camping wordt ook niets georganiseerd, kortom erg tegengevallen.
Eens maar nooit weer.

met partner, Aug. 2014
"Mooie locatie maar vriendelijkheid????"vertalen
iekjetaxi
6,0

22-08-2014 Vriendelijkheid personeel laat te wensen over.
te wensen over. Er loopt een man rond die het terrein verzorgd maar hij kijkt je aan of hij wil zeggen wat doe je hier. Goedemorgen kan er niet van af. Bij vertrek het pasje van de slagboom ingeleverd en dat was het. Dus geen goede reis gewenst of even vragen hoe het is bevallen.
Sanitair redelijk schoon maar de ene douche werkt goed en de andere was zeer slecht. Sanitair in veel gevallen verouderd en niet meer van deze tijd. Bij het afwassen geen warm water boven de afwasplek maar moet apart getapt worden. We hebben hier 13 jaar terug gestaan maar er is nagenoeg niets veranderd of vernieuwd. Er waren kinderen aan het vissen maar later bleek dat men een pas moest halen voor een aantal dagen. Dit werd gemeld door iemand die op de een of andere manier verbonden was met de camping maar niets te vertellen had. Alles gebeurde op een nogal agressieve manier. Leuke camping maar zeker veel voor verbetering vatbaar

zakelijk, 2014
"Geweldige plek voor gezinnen met tieners"vertalen
Dirkzwager
10,0
10,0
5,0

14-08-2014 Prima plek voor gezinnen met tieners die niet elke dag met de ouders op pad willen. Vanaf de camping prima om te wandelen of om mooie plekken te bezoeken. Het is geen moderne camping en het sanitair mag wel een opknapbeurt krijgen maar de kinderen hebben het fantastisch gehad. Elke avond treffen zij elkaar bij de voetbal/tafeltennistafel om vervolgens naar het jeugdhonk te gaan. We zaten in een nieuwe stacaravan die erg schoon was. Een groot terras die overdekt was, ideaal! De andere, kleinere caravans staan niet zo geweldig...Het restaurant nodigt niet uit tot een hapje eten, maar er zijn genoeg restaurant in de buurt te vinden. Ben je op zoek naar veel vrienden voor de kinderen en een mooie omgeving, dan ben je hier aan het goede adres!

"Nooit meer"vertalen
marjon
3,0
6,0

15-08-2014 Je wordt altijd welkom geheten op een camping maar hadden het idee dat we teveel waren. Erg vriendelijk waren zij niet bij de receptie. Aan de staan caravan was niet mis maar de plaats waar hij stond. Als de auto naast de caravan stond paste de tuintafel met stoelen er niet meer naast. Een andere parkeerplaats was er eigenlijk niet voor de auto deze moest je met 8 andere delen en er was maar plaats voor 5 á 6 auto's. Voor tieners en ouder is het absoluut een top camping

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super mooie ligging en een prachtige camping!"vertalen
M.lippets
8,0

07-08-2014 Voor de actieve reiziger is dit de perfecte camping! Voor een gezin met kinderen jonger dan 10 is het minder leuk want om bij de sportplek te komen moet je een best drukke weg oversteken waar ook vrij hard wordt gereden. Kinderen en volwassenen kunnen er wel heerlijk zwemmen! De ligging van de camping is perfect en op en rondom de camping is veel leuks te doen! Het sanitair op de camping is super!Doordat het een terrassencamping is heb je een prachtig uitzicht over het meer! We hebben er een heerlijke tijd gehad!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi aangelegde camping in schitterende omgeving."vertalen
marjolijnoussoren69
7,0

17-08-2014 Heerlijke vakantie gehad. De camping is mooi aangelegd en ligt aan een schitterend meer omringd door bergen. Er is ongelofelijk veel te doen en door de Kaernten Card is dit ook allemaal goed betaalbaar. Onze kinderen van 12 en 14 vielen een beetje tussen de kinderen en jongeren in, maar vermaakten zich prima op het strandje en de vlonder. De administratie van de camping liet wel te wensen over; onze reservering en gereserveerde plek bleek niet genoteerd te staan. Mooiste afwasplaats ever, met zich over de camping en het meer. Veel uiteenlopende douche-toiletgebouwen die schoon, maar niet allemaal even nieuw zijn. Er zijn zelfs een aantal badkamertjes, waar je een toilet, 2 wasbakken en douche ineen hebt. Hoe luxe is dat! Hete water is soms even 'op', maar dat duurde nooit lang. Veel mensen die hier al jaren komen, maar deze mensen zijn wel heel toegankelijk. Heerlijke vakantie gehad.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Aardige camping maar oude en sfeerloze stacaravan"vertalen
Jolanda
9,0

07-08-2014 Positief is het goede sanitair. Was schoner dan het sanitair in de stacaravan! Water in het meer is heel schoon. Strandjes vonden wij sfeerloos.
Geldt ook voor de stacaravanplekken. De kinderen vonden elkaar 's avonds bij het volleybalveld en hebben het daar heel leuk gehad. Wij hebben een gezellig sfeervol terras en een goed en gezellig restaurant wel gemist.
O ja, stacaravans hebben geen enkele schaduw en geen airco! We wilden ook graag surfen, maar er was nooit genoeg wind!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping"vertalen
henk_22

29-10-2013 Goede camping mag iets actiever de animatie promoten

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mooie plek, ook voor gezin met tieners."vertalen
annet
8,0

25-08-2013 Met drie tieners,10,13 en 15 jaar hier twee weken geweest in stacaravan van Oostenrijkse touroperator , prima onderhouden en erg schoon. Tentje naast de stacaravan, geen probleem en kosteloos. Mooie rustige plek met voldoende ruimte om ons heen. Tieners ontmoetten andere tieners de avond , en soms ontmoette ze elkaar overdag bij het strandje. Wassen in machine erg goedkoop, wel reserveren, stugge medewerker aldaar. Kantineidee vonden we wel meevallen,meer Ikea-achtig. Wifi via de buurcamping geregeld en werkte goed. Omgeving erg mooi. Nog lang niet alles gezien. Personeel wel wat stug, zeker nu we in Italie zijn, wat een verschil. Koop Karinthekaart. Tussen 13.00 en 15.00 uur rust op de camping, lastig met de slagboom en de auto. Weinig animatie. We vonden het jeugdhonk en sportvelden aan de overkant erg prettig. Mochten we ooit nog in Karinthe komen, dan naar deze camping te gaan en zeker bij deze touroperator te boeken. V.a 18-8 minder NL meer duitsers, zouden voortaan eerder gaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?