7,4

WebsiteLink naar website

207 reviews over Camping Terrassencamping Ossiacher See in het Nederlands

Mooie plaatsen op t terrassen gedeelte.

Herma, 16-7-2017

Mooi fietsgebied! Om t meer, 40 km. Naar Villach 15 km
Gereisd met partner in juni 2017

De plek in Oostenrijk

Annet, 15-7-2017

Verschillende jaren op verschillende plekken geweest, maar gaan we nu naar Oostenrijk, dan gaan we daar naar toe!

Mooie locatie, genoeg te doen, goeie accommodatie!

Gereisd familie in juli 2017

Prachtige plek

Familie van Dort, 4-7-2017

Hele fijne omgeving. Komen al 7 jaar op deze camping. Mooie plekken. Op de terrassen minder plaats dan rechts van de strandweg. Mooi sanitair. Kinderen willen niets liever dan naar deze camping. Inmiddels kennen we het personeel. Zeer vriendelijk, soms wat kortaf bij drukte. Restaurant niet bijzonder, maar ruim voldoende als je geen zin hebt om te koken.
Gereisd familie in juli 2017

Prachtige plek!

Lowe, 18-5-2017

Mooi meer en omliggende bergen
Gereisd familie in januari 2017

Geweldig

Henk Hunneman /K Schutrups, 6-5-2017

Alles was goed , personeel was vriendelijk eten was goed

Mobile home was netjes en schoon

Gereisd met partner in augustus 2015

Ideaal

Wilma, 24-3-2017

Prachtige en rustige camping aan de Ossiacher See.

Heerlijk eten in het restaurant, ook een heel erg goedkoop en lekker dagmenu.

Als het geregend heeft, zit je onder aan de camping wel op een heel nat veld.

Aardig personeel en super schoon. Alles word bijna heel de dag door gepoetst.

Ik raad aan om een Kartnercard te nemen, daar heb je heel veel voordeel aan.

Rond het meer kan je heerlijk fietsen, de bergen in en ook zijn er heerlijke restaurants in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastiche plaats

Darry, 7-1-2017

Alles was bijna perfect. Animatie kon beter. Planning kon soms op het laatste moment veranderen.
        Gereisd familie in augustus 2014

Goede camping met prachtige ligging en uitzicht

Jan Hofsteenge, 28-11-2016

De ligging aan het meer en het uitzicht op de bergen. Je hebt er een legio aan mogelijkheden voor uitstapje met de Kaernten Card (meer dan 100 dingen gratis)of ook de Erlebnis Card. Het meer heeft een fantastische temperatuur waarin je prima kunt zwemmen. Je kunt er goed eten in het restaurant met bediening tegen een voor NL zeer acceptabele prijs! Het zou leuk zijn als er bij het restaurant ook grill avonden werden georganiseerd.

Er is een goede prijs/kwaliteit verhouding, De staat van het sanitair is goed, alleen maken sommige gasten er een smeerboel van dat niet altijd direct kan worden opgeruimd/schoongemaakt.Vanuit de camping doet men er alles aan om het schoon te houden. Maar ja de zeurders trekken steeds de meeste aandacht. Voor de kinderen is er in het hoogseizoen animatie en er worden jeugd disco's gehouden.

Gereisd met partner in juni 2016

Voor 3e keer maar helaas de laatste keer.

P., 1-10-2016

Na mijn vorige review over deze camping ga ik hem heel erg bijstellen. Van positief naar negatief. Kwamen voor 3e keer aan. Bij de receptie geen goedemiddag of wat dan ook. Er werdt alleen gezegd 100,00 Euro, 20,00Euro en paspoort. Kregen de sleutel en doei. We hadden de zelfde caravan als in 2012. Toen we aankwamen zagen we dat er voor ons een caravan met groot overkapt terras was bijgebouwd. Dat was in 2012 niet. Helaas geen mooi uitzicht meer. De caravan was niet schoon, afzuigkap met plakband vastgeplakt en de lamp had geen kelkjes meer, gordijnen zaten gaten in, en een onvolledig inventaris. In de slaapkamer rondom schimmel en het matras was compleet versleten. We keerden hem maar om, daar bleken allemaal bloedvlekken op te zitten. We hebben de hostes van de toeroperator er bijgehaald en aangeven dat wij dit echt niet accepteerde. De hostess (leon) geef ik een groot compliment. Hij heeft uiteindelijk een nieuw matrasje voor ons geregeld. Maar de eigenaar wilde dit eerst niet toestaan. Het is mij duidelijk geworden dat ze geen tijd en energie willen steken in de mensen die via een toeroperator boeken. (We hebben deze starre onprofessionele houding niet eerder meegemaakt toen we er waren). Ik brak per ongeluk een schaal en ging naar de receptie, daar waren voor mij Nederlandse mensen en de receptioniste was heel aardig, ik dacht oh het kan wel. Toen ik mijn caravannummer melde was ze ineens niet meer aardig en hebben voor de glazen schaal 10,00 euro op mijn eindafrekeing berrekend, terwijl de inventaris in de caravan niet compleet was. Toen we weg gingen noemde ik de caravannummer en werd er gereageerd ohh de fam ...... Nou toen was het me geheel duidelijk. Op de factuur staat: we hopen u snel weer te mogen ontvangen, maar daar twijfel ik nu heel erg aan of dit wel zo gemeend is. We hebben besloten niet meer naar deze camping te gaan. Een klacht bij de toeroperator ingediend, maar ook daar hoor je niets meer van. Maar de Ossiachersee blijft prachtig en de mensen buiten de camping zijn gelukkig wel vriendelijk.
          Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie plek

D WELBERGEN, 28-9-2016

Mooie stararavan gehuurd waikiki.

Ruim schoon ,van ale gemakken voorzien,

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Ossiacher See in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Ossiacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Terrassencamping Ossiacher See scoort een 7.38 uit 10 op basis van 216 reviews.