Beoordelingen Camping Terrassencamping Ossiacher See*****

151 beoordelingen
Beoordelingen Camping Terrassencamping Ossiacher See*****
Ostriach 67, A-9570, Ossiach
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Ossiacher See***** in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Ossiacher See***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Terrassencamping Ossiacher See scoort een 7,6 uit 10, op basis van 151 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Ossiacher See***** in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Ossiacher See*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Terrassencamping Ossiacher See***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 151 vakantiefoto's van Camping Terrassencamping Ossiacher See***** vinden. Je kunt 3 video's van Camping Terrassencamping Ossiacher See***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Karinthië. Vergelijk Camping Terrassencamping Ossiacher See***** met andere accommodaties in Ossiach.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,3
6,7
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping"vertalen
henk_22

29-10-2013 Goede camping mag iets actiever de animatie promoten

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mooie plek, ook voor gezin met tieners."vertalen
annet
8,0

25-08-2013 Met drie tieners,10,13 en 15 jaar hier twee weken geweest in stacaravan van Oostenrijkse touroperator , prima onderhouden en erg schoon. Tentje naast de stacaravan, geen probleem en kosteloos. Mooie rustige plek met voldoende ruimte om ons heen. Tieners ontmoetten andere tieners de avond , en soms ontmoette ze elkaar overdag bij het strandje. Wassen in machine erg goedkoop, wel reserveren, stugge medewerker aldaar. Kantineidee vonden we wel meevallen,meer Ikea-achtig. Wifi via de buurcamping geregeld en werkte goed. Omgeving erg mooi. Nog lang niet alles gezien. Personeel wel wat stug, zeker nu we in Italie zijn, wat een verschil. Koop Karinthekaart. Tussen 13.00 en 15.00 uur rust op de camping, lastig met de slagboom en de auto. Weinig animatie. We vonden het jeugdhonk en sportvelden aan de overkant erg prettig. Mochten we ooit nog in Karinthe komen, dan naar deze camping te gaan en zeker bij deze touroperator te boeken. V.a 18-8 minder NL meer duitsers, zouden voortaan eerder gaan.

met oudere kinderen, 2013
"Mooi vakantie gehad warmste tot nu toe"vertalen
b_neehoff
5,0
5,0

15-08-2013 We zijn er 15 dagen geweest en hebben het erg naar onze zin gehad, samen met onze 14 jarige dochter.
Leuke camping maar niet alle veldjes zijn geschikt voor grotere caravans (>5meter) de paden tot de velden zijn te krap, tijdens het draaien kom je in de heggen dit lijd tot grote schade aan je caravan. Het sanitair is schoon maar er zijn gewoon te weinig douches en toiletten voor zo’n grote camping. Onze dochter heeft zich goed vermaakt met de vele leeftijd genoten. Ook het stiekeme nacht zwemmen is haar goed bevallen. Over het Restaurant wil ik het maar niet hebben, zelf bediening en in de rij wachten tot je eten klaar is Pfffff. Als je de camping winkel te duur vind zijn er vele andere supermarkten in de buurt ondermeer de Hofer, Lidl, Billa en de Spar.Ook het organiseren voor de jeugd van toen is er ook niet veel, een keer in de week een dansavond wel met een leuke band de Rosentaler. In de omgeving is er genoeg te doen maar je moet er wel vele kilometers voor rijden.

met oudere kinderen, 2013
"Super leuk voor jongeren!"vertalen
Inge
10,0

14-08-2013 in 2012 heb ik samen met mijn zus en ouders verbleven op de camping. Ik was toen 14 jaar en mijn zus 16, wij hebben het super naar ons zin gehad! overdag lagen we heerlijk aan het meer en 's avonds gingen we naar het jeugdhonk en de disco. al is het jammer dat er geen uitgaansgelegenheden in het dorp zitten, hebben we die zeker niet gemist! dit komt omdat de disco die bij de camping zit hartstikke leuk is voor jongeren tussen de 13 en 22 jaar. er zijn super veel jongeren en ook bijna allemaal zijn Nederlands of Vlaams waardoor het contact met andere makkelijk was en iedereen elkaar kende of bevriend was.
ik heb een super tijd gehad en hopelijk ga ik volgend jaar weer!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Hier komen we nog terug!"vertalen
ingrid_van_leuken
7,0

12-08-2013 Helaas zijn wij maar 1 nachtje op deze camping geweest, ivm ziekte van onze dochter. We stonden op plek 159, direct aan het meer. Super! Het was erg warm die dag, dus op het strandje was het erg druk. Rechts van onze tent was een speeltuintje, ook was er vlakbij een klein vijvertje met een moedereend met jongen, erg lief! We kunnen niet erg veel vertellen over de camping, maar we weten wel zeker dat we hier nog naar terug gaan. De omgeving is erg mooi. De winkel bij de camping is belachelijk duur, jammer! Bij de receptie zijn we netjes geholpen.

met jonge kinderen, 2013
"Erg drukke camping"vertalen
Marieke
7,0

10-08-2013 Mooie camping gelegen aan het meer, maar erg druk. Kleine plekken, ook de speciale standplaatsen. Strandje veel te klein voor het aantal bezoekers.
Veel overlast gehad van (Nederlandse) jongeren. Heel rumoerig, Schreeuwen midden in de nacht, op caravans bonken. Echt niet leuk. Security weinig actief.
Omgeving is prachtig.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping in prachtige omgeveing"vertalen
H. Weishaupt
8,0

15-09-2013 Vakantie in tourcaravan van touroperator. Super geholpen en ontvangen door Helmut. Mooie, schone en ruime caravan met voortent. Grote ruime plaats (Caravan 22). Absolute aanrader

"Grote rustige camping"vertalen
rob
7,0

02-09-2013 Er is veel te doen op de camping en in de omgeving. Plaatsen zijn mooi gelegen, maar niet al te groot. Prima camping.

"Heerlijke tijd gehad!"vertalen
Eric
9,0

01-11-2013 Mooie camping, groot, ruime plekken, goede mix van nationaliteiten, schitterend uitzicht, heerlijk meer om in te zwemmen, leuke kinderclub(activiteiten), perfecte vakantieomgeving vol leuke uitstapjes (neem de Karnten-card!) bij alle weertypen.

met partner, Juli 2013
"Fijne camping, rustig zonder poespas."vertalen
R. v.d. Brink
7,0

10-08-2013 Mooie camping. In tegenstelling tot anderen hiervoor, vonden wij de plekken erg ruim. Wij waren met een grote tent en konden er zelfs nog een tent bijplaatsen. Auto kon er ook makkelijk bij. Buren hadden een caravan met voortent en er zelfs nog twee extra tentjes bij geplaatst. Vraag eventueel om een blauwe plek. Zeer veel (Nederlandse) jongeren van een jaar op 14 t/m 16. Wij hebben hier absoluut geen last van gehad. De camping was naar onze mening zeer rustig, ook 's nachts. Wij stonden bovenaan de camping. Mooi uitzicht op het meer en geen last van de doorgaande weg, die er wel dichtbij ligt. Wel weinig te doen op de camping. Maar daarentegen wel veel dingen te doen in de omgeving.

Eten op de camping vonden wij geen aanrader. Hier wordt echter door veel mensen wel gebruik van gemaakt. Mamma mia pizzaria in Ossiach is erg lekker.

Campingwinkel prima. Broodjes wel aardig aan de prijs. Maar dat weet je, is altijd zo.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?