Camping Terrassencamping Ossiacher See *****

WebsiteLink naar website

218 reviews over Camping Terrassencamping Ossiacher See in het Nederlands

Hele fijne camping

Anne, 8-9-2017

Voor derde keer naar deze camping geweest. Wederom goed heb. Toiletgebouwen nog steeds goed. En wordt vaak genoeg schoon gemaakt en is de ene dicht kan je altijd naar de andere. Weer mooie terassenplaats gehad. Personeel is vriendelijk. Omgeving is ook super! Wij komen hier volgend jaar weer terug!
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi gelegen camping in een prachtige omgeving!

Fam. Vos, 26-8-2017

De camping is mooi gelegen met uitzicht over het meer. Personeel van de camping mag wel iets vriendelijker zijn, voelde ons niet echt welkom.

Wij hadden een caravan van een Oostenrijkse maatschappij genaamd Gebetsroiter gehuurd en deze caravans zijn super!! Ook een zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Dat is echt een aanrader.

Het restaurant heeft een goede keuken. Wij vonden het gezelliger om buiten te eten, binnen is het naar onze mening niet gezellig, oogt een beetje als een kantine.

Wij waren er de laatste 2 weken van juni en een nadeel was dat in deze weken de vaste accommodaties verhuurd worden aan schoolgaande jeugd voor schoolkamp, wat de nodige onrust met zich meebrengt. Wij hebben geen hekel aan jeugd en leven op een camping maar zo'n 80 tot 100 jeugdigen op een kluitje vonden iets te veel.

Maar buiten deze weken lijkt het ons een prima camping en zouden we zeker nog een terug gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima!

Wendy Zwerver, 25-8-2017

Mooi gebied, veel te doen. Kids hebben heerlijk gezwommen in het meer. Restaurant is netjes en er zijn heerlijke pizza's! Camping is prima! Bedden in de sta caravan waren echt aan vervanging toe. De rest erg basis maar je moet zelf wat van je vakantie maken en ligt niet alleen aan een camping. Wij komen zeker nog eens terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer goede camping, prachtige omgeving

Fam. Vrijburg, 14-8-2017

Wij waren sinds 2010 niet meer op deze camping geweest. Nu waren we met de caravan vanuit Griekenland op de terugweg naar huis en wilden we nog een dag of drie naar de Ossiacher See. We werden zeer gastvrij ontvangen door de campingbaas, de eigenaren van het restaurant en het personeel. We hadden een prachtige terrasplaats met vrij uitzicht over de Ossiacher See en omgeving. De kinderen hadden binnen een mum van tijd een grote groep vrienden om zich heen. Het Sanitair is netjes. De inrichting van het restaurant is helaas wat kantine-achtig, maar de bediening is zeer goed en vriendelijk en het eten is heel goed. Wij komen hier zeker weer terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Josef, Eigentümer, 20-8-2017
Danke für die tolle Bewertung. Wir versuchen immer was Neues und für die Gäste Interessantes zu investieren. Unser Restaurant ist sehr groß und wir versuchen, eine angenehme Atmosphäre zu gestalten. Kommen Sie mal wieder, ich freue mich auf einen Frühschoppen im Lokal.

Geweldig

Rianne, 10-8-2017

Alles was goed, een fijne camping aan een prachtig meer en een heel gezellig dorpje.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

net niet....

Roseliek, 10-8-2017

Wij hebben een caravan gehuurd van Gebetsroither. De caravan ziet er prima uit, hartelijk ontvangst door Fritz en Gertie vd organisatie. Rustige, best ruime plek, uitzicht is waardeloos. We zien enkel andere caravans en stacaravans. Er is weinig speelgelegenheid voor kleine kinderen. Sanitair is netjes verzorgd, maar wel achterhaald. Er is een mogelijkheid om de familien kabine (ruimte met toilet, douche en 2 wasbakken) te huren. Fijn als je dat doet, maar als je dat niet doet zijn er nog maar heel weinig toiletten en douches beschikbaar (2 familien kabinen voor ons stukje camping) Hierover verteld aan de eigenaar, die geen enkele interesse toont. Wat een onbeschofte man! Ook andere personeelsleden doen hun werk, maar ik heb me geen moment Gast gevoeld.

Het meer is fijn, de mogelijkheden om op het strand te zijn minimaal, het is klein en hierdoor heel erg druk.

Restaurant ziet er ontzettend ongezellig uit. Eten is ook af te halen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Josef, Eigentümer, 20-8-2017
Schade, daß unser Gespräch für Sie so negativ war. Unsere 5 Spielplätze werden immer erneuert und sind eigentlich nicht zu wenig. Die 5 großen Sanitäranlagen und 4 Sanitärhäuschen sind am ganzen Platz verteilt. Natürlich kann es trotzdem in der Hochsaison zu Stau kommen. Danke für Ihre Anregungen, wir werden weiter investieren.

Camping eenvoudig en saai, omgeving fantastisch!

J.P. Smit, Appelscha, 9-8-2017

Via touroperator een stacaravan geboekt. Deze caravan was bijzonder klein en had slechte matrassen en slecht buitenmeubilair. Achter de caravans liep een doorgaande weg. Veel lawaai. Wespen overdag waren hinderlijk.

Omgeving geweldig. Trips naar Gerlitzen (paragliding), Klagenfurt, Villacher Alpenstrasse, Flattach (Mölltaler Gletscher) en Triglavski Nationaal Park (Slovenië/Bled) waren geweldig.

Je moet er echt zelf iets van maken.

Onze kinderen vermaken zich zelf altijd goed. Als de kinderen zichzelf moeilijk vermaken, moet je niet op deze camping zijn. Er is weinig tot niets voor ze te doen.

Het meer is prachtig. Goed zwemmen. Aan de overzijde kun je achter de speedboot op een banaan varen en op banden. Gaaf om te doen.

Het restaurant kan voor een avondje prima, maar is geen topper. Wel andere restaurants geprobeerd, maar een echte aanbeveling is niet te geven.

Het viel ons op, dat de kampeerplaatsen voor eigen caravans niet echt ruim waren. Sanitair is keurig.

Terugkomen? Nee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Josef, Eigentümer, 20-8-2017
Danke für die gute Bewertung und danke für Ihre Tips. Wir versuchen auch für Jugendliche Unterhaltung zu bieten, aber wir müssen besser werden. Vielleicht kommen Sie trotzdem noch einmal, ich freue mich auf ein Gespräch an unserer Bar.

Ongastvrije, slecht onderhouden camping

Marieke, 5-8-2017

Men heeft alle bomen genot zodat er geen schaduw meer is. Bij regen loopt alles onder. De ex-eigenaar die nog steeds manager is, is een enorme onbeschofte, ongastvrije man die zijn gasten uitschelden als het niet loopt als verwacht. Ook zeer onflexibel, moest de hele som, een kleine €1000,- cash betalen daar ik niet voor 12:00uur had uitgecheckt, wilde mij ook geen gespecificeerde nota geven. Camping zelf heeft behoorlijk wat onderhoud nodig, vooral aan het sanitair
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Josef, Eigentümer, 20-8-2017
Danke für Ihre Bewertung. Leider ist einiges nicht gut gegangen. Es tut mir Leid, wenn wir Ihre Vorstellungen nicht erfüllen konnten. Wir versuchen immer für die Gäste zu investieren. Danke für Ihre Tips. Ein wenig Regeln muß es geben, damit für die Gäste alles gut organisiert ist. Kommen Sie mal wieder, ich freue mich auf ein Gespräch an unserer Bar.

Prima camping

Emiel, 4-8-2017

Het is een prima camping, het gebied is mooi! Het meer aangenaam.

In de omgeving is genoeg te doen voor alle leeftijden. Een aanrader is de "karintienkarte" Er wordt van alles georganiseerd op de camping en het is leuk voor ik denk alle leeftijden.

Nadelen van de camping waar je rekening mee moet houden:

- Alle toiletgebouwen + douches etc worden elke dag tussen 13:00 & 16:00 schoongemaakt. Dat betekend dus dat je echt niet naar het toilet kan of kan douchen oid.

-slagboom voor de auto is dicht tussen 13:00 - 15:00 en tussen 22:00 - 07:00. Onhandig

- weinig bomen op de camping, heb je geen parasol, voortent of partytent dan is het dus bakken geblazen!

Bij aankomst wel even onze poot stijf moeten houden bij de receptie voor een mooie plek want ondanks de reservering kregen we als eerst een verschrikelijke plek ver van het meer aangeboden en was er geen andere plek mogelijk. Na enig aandringen was er toch nog een ander plekje, kleine tip dus.

Gereisd met partner in augustus 2017
Josef, Eigentümer, 20-8-2017
Danke für Ihre gute Bewertung. Die Reinigung muss einmal am Tag ordentlich gemacht werden, entschuldigen Sie die Störungen. Wir versuchen das mit den einzelnen Sanitärgebäuden zu kombinieren. Aber immer geht das nicht und Sauberkeit ist wichtig. Die Mittagsruhe von 13 bis 15 Uhr ist ein Wunsch der Gäste. Wir pflanzen alle Jahre mehr Bäume, denn es wird heißer und heißer. Kommen Sie mal wieder, ich freue mich auf einen Frühschoppen im Lokal.

Vrij rustige camping, mooie omgeving

BVE, 2-8-2017

Prima camping. We stonden direct aan de weg maar zeker geen last van. Niet veel animatie maar dat wat er is, is ook prima, leuke meiden. Restaurant niet gebruikt, wel het restaurant van de buurcamping, goed eten. Winkeltje voorziet in vergeten boodschappen. Caravan van de touroperator werkelijk om te huilen, zowel van binnen als van buiten oud en versleten. Geen terras oid, de stoelen staan op het schots en scheve campingpaf. 4 gammele tuinstoelen en een mini-tafeltje (6p-caravan). Ossiach stelt niks voor, de omgeving is verder prachtig. Veel gebruik gemaakt van de Karnten-card, te koop bij de vvv in Ossiach. Het meer is heerlijk!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Josef, Eigentümer, 20-8-2017
Danke für Ihre Bewertung. Die Mietunterkünfte werden immer wieder verbessert. Kommen Sie mal wieder, ich freue mich auf ein Gespräch an unserer Bar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Ossiacher See in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Ossiacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Terrassencamping Ossiacher See scoort een 7.34 uit 10 op basis van 230 reviews.