Hotel Strandhotel Prinz

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strandhotel Prinz bij:

3 reviews over Hotel Strandhotel Prinz in het Nederlands

Zeer slecht

Wiel, 2-8-2016

Ligging was prima, al het andere niet
Gereisd met partner in augustus 2014

Slecht hotel

Ton en Alma van Hoevelaak, 5-7-2016

Het hotel maakte een vervallen, armoedige en haveloze indruk.

Aangekomen op de kamer schrokken wij van de slechte staat van de kamer.

Afbladderende verflagen, kapotte douchegordijnen, slecht sluitende overgordijnen, heel vieze vloerbedekking waar de vlekken werden afgedekt met slappe kleedjes waar je je nek over brak.

TV werkte nauwelijks, ramen en deuren sloten slecht omdat de sponningen zo verrot waren. Het hele gebouw was heel gehorig.

Het eten was slecht, karig, steeds hetzelfde en prijzen voor consumpties waren niet te zien of te lezen. Eigenaar zei gewoon dat aan het eind van het verblijf alle consumpties zouden worden afgerekend. Maar wij wisten niet wat de prijzen waren. Wij wilden tekenen voor alle consumpties zoals wij dat altijd gewend zijn. Maar dat wilde hij niet. De rekening viel uiteindelijk wel mee alhoewel € 5,40 voor een glas wijn (1/4 liter) wel wat veel is.

Op zondag, 19 juni kwam een groep scholieren (18) tussen de 16 en 18 jaar in het hotel. Het werd druk maar het lawaai was nog wel acceptabel.

Maar......als klap op de vuurpijl kwam op maandag, 20 juni een grote groep scholieren, wel 50 man van tussen de 10 en 12/13 jaar oud. Tijdens de avondmaaltijd was het een kabaal van jewelste. Wij spraken de eigenaar en vroegen hem hoelang deze kinderen zouden blijven en tot mijn grote schrik antwoordde hij dat zij de hele week zouden blijven tot vrijdag 24 juni.

Wij konden niet binnen eten vanwege de herrie en wij en andere gasten vluchtten naar het terras. Het regende licht maar wij bleven onder de parasols. Dit was verre te verkiezen boven de gigantische herrie binnen.

De dagelijkse saladebar met onsmakelijk uitziende rauwkostbakken waren toen ook al geplunderd. Ook bij de ontbijtbar was het net of er een zwerm sprinkhanen was geland.

De herrie en het geschreeuw ging ‘s-avonds tot middernacht door (uit de ramen hangen en schreeuwen naar elkaar) en ook ‘s-morgens voor 7 uur was het gestommel en gegier en hard lachen en schreeuwen voldoende om ons uit de slaap te houden. Natte handdoeken hingen aan de trap! Wij en andere gasten hadden het gevoel in een jeugdhotel beland te zijn.

Omdat er geen verbetering optrad, ook niet nadat de eigenaar de leiding van de kinderen had gesproken, besloten wij om maar weg te gaan op woensdag, 22 juni j.l. Wij waren uitgeput door alles. Uiteindelijk zijn wij wel 68 en 69 jaar oud en willen graag rust in onze vakantie.

Gereisd met partner in juni 2016

Erg rustig

Thomas, 7-8-2015

Ok je houd van rust dan ben je op het juiste adres,

Het is een verouderd hotel (deels aan renoveren) wij zitten (nu) in oude deel...

Erg schoon dat wel! Bedden en badkamer oude deel echt aan vervanging toe....

Het menu in het hotel is erg beperkt.. Je moet eigenlijk wel weg van het hotel om normaal te eten. Ook de dranken is wat over te melden, alle komt van de Lidl maar je betaald wel de hoofdprijs (freeway cola en alle andere dranken van Lidl) De avonden is wen apart verhaal, wij zitten elke avond zo goed Als alleen op het terras (echt iedereen is op de kamer of weg) bediening is op zich goed mits je naar de bar loopt. men komt niet bij je..!

Terras is savonds donker geen lampjes. Voordeel is wel het het prive strand en stoelen (geen handoekje leggen)

Ontbijt is prima verzorgd! Let op honden hotel! Iedereen mag een hond mee.... Dus je moet geen hekel aan honden hebben...! Geen last van haar er word goed schoongemaakt.

Verder niet veel in de buurt te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strandhotel Prinz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Prinz in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Prinz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Prinz scoort een 4.4 uit 10 op basis van 3 reviews.