Camping Ideal Lampele ***

Camping Ideal Lampele
Ideal Lampele
8,2

124 reviews over Camping Ideal Lampele in het Nederlands

Geweldige omgeving, prachtig voor jong en oud!!

familie Stienstra, 17-8-2017

Wij (2 volwassenen en dochter van 8 en zoon van 4) hebben twee fantastische weken gehad. De tent was vlakbij het water en voor de hoge nood was er een toilethuisje. De douches, verderop aan het begin van de camping waren zeer netjes en schoon. Iedere ochtend verse broodjes en/of gebak in de campingwinkel. Voor de andere boodschappen moet je een stukje rijden, maar dan heb je ook ruime keuze. Wij hebben prachtig weer gehad met veel zon en een temperatuur rond 30 graden. Mochten er wat frissere dagen tussen zitten, trek erop uit! Met de Kärnten Card is zoveel te doen in de omgeving, een echte aanrader.

In de omgeving kun je ook prachtige wandelingen maken, bijvoorbeeld langs de Finsterbach Wasserfälle in Sattendorf. Een prachtige route langs drie watervallen. Maar ook aan de andere kant van de weg kon je een leuke klim maken langs een beekje dat uitkwam bij een meer bovenop de berg.

Wil je een keer niet koken dan kun je prima terecht bij het restaurant van de camping, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Wij komen zeker weer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping, direct aan het meer.

Mylène, 17-8-2017

De ligging van de camping is ideaal, direct aan het meer en met ongeveer 15 km zit je weer op de snelweg of in de stad Villach.

Camping zelf is goed onderhouden, de douche en toiletgebouwen zeer modern,

en voldoende (niet één keer in de rij hoeven staan) en wordt 2 keer per dag schoon gemaakt. Alleen te weinig afwasplekken, slechts 8 voor de hele camping.

Maar een keteltje water op en bij de caravan afwassen lukt ook. :)

In de periode dat wij er waren was er niet heel veel animatie, maar heb dat ook niet gemist door het mooie weer en het meer waar je heerlijk kan zwemmen.

Wel 1 keer per week 's avonds live muziek en af en toe wat activiteiten voor de kids. Banaan varen, kampvuur of een keer knutselen.

Omgeving is prachtig. Koop een Karintië Card en ga er op uit.

Tip: Turracher Höhe is leuk voor gezinnen met kinderen. Omhoog met de kabelbaan, wandelen en naar beneden met de 1.6 km lange rodelbaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

kleinschalige camping, mooie ligging

Dennis, 1-8-2017

Ik ga niet herhalen wat er allemaal al wordt beschreven omtrent de ligging, douche en sanitair gedeelte, deze waren gewoon goed. Ik vond het over het algemeen een prima camping maar, helaas kreeg ik plaats 16.4 aangewezen (comfort plek) om onze tent neer te zetten.

Natuurlijk zag ik te laat dat dit een plek was waarop (naast een aanwezig boompje) een putdeksel lag en hoorde dus ook zeer regelmatig het rioolwater lopen (ook 's-nachts) naast dat was er ook de stank ervan. Het enige comfort welke ik heb ervaren was de water en elektra aansluiting nabij. De plekken zijn zeker niet groot. Advies neem niet plek 16.4 vanwege de geluid- en stankoverlast van het riool, dit was een beetje een domper en zou je vakantie negatief kunnen beïnvloeden. De mensen van de receptie waren vriendelijk en behulpzaam. Van het restaurant heb ik geen gebruik gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne camping in een prachtige omgeving

Vd Sande, 6-6-2017

In het voor en naseizoen lekker rustig. Tijdens het hoogseizoen gezellige drukte met verschillende activiteiten.
Gereisd met partner in mei 2017

Lekker weekje gehad

Sabrina81, 4-10-2016

Kleine camping maar wel heel gemoedelijk en lekker aan het meer.

Weinig entertainment toen wij er er waren.

Sanitair prima geregeld. Wij hadden een bungalowtent van touroperator en die stond dichtbij het grote sanitairgebouw ideaal dus.

Eten was helaas niet goed in het restaurant. Wel lekkere broodjes bij het winkeltje.

Supermarkten redelijk dichtbij aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtig gelegen camping

Anja, 1-9-2016

We hadden via touroperator een mobile home geboekt maar het inchecken gebeurd via de receptie en niet via touroperator, er is wel iemand aanwezig van touroperator maar die is niet voor de mobile homes. We hebben een fantastische tijd gehad hier op de camping, personeel is vriendelijk en we hebben geen problemen met hen gehad. We hebben een Kärnten Card aangeschaft waar je heel veel uitstapjes kon doen in de omgeving. Prachtige omgeving met genoeg te doen voor jong en oud! Helaas hadden de kinderen geen wifi maar ze hebben zich toch prima vermaakt. Ossiachersee is een prachtig meer en we hebben er een heerlijke tijd gehad! Prachtige douches en toiletten, alleen met het douchen moet je elke 5 of 6 seconden weer op de knop drukken omdat je geen water meer had, dit is wel vervelend maar ja je hebt vakantie en alle tijd :) Een aanrader om naar toe te gaan, ook het eten en ijs op de camping is heerlijk!! En elke dag vers brood in het winkeltje en een lekkere apfelstrüdel bij de koffie is ons erg goed bevallen! Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Viel tegen door de erg kleine plaats

Ed, 11-8-2016

Het meer, het terrein en sanitair zijn prima in orde! Personeel was overwegend vriendelijk. Wat ons erg tegen viel was de erg krappe plaats. Zeker gezien de forse prijs die gevraagd wordt. De caravan voortent en bijzettent paste op de plaats, voor de auto was geen ruimte meer. Als er voldoende parkeerplaatsen zijn is dit geen probleem maar regelmatig illegaal op een lege plek moeten parkeren in verband met het ontbreken van voldoende parkeer plekken. Verder was het laantje tussen de plaatsen zo smal dat andere gasten soms op moesten staan om je er door te laten. Er zijn ruimere plaatsen aanwezig op de camping dus wees alert met boeken. Een waterkraantje op het laantje was niet aanwezig. Slechts 2 tappunten!? Gelukkig hadden we een sleutel om bij de comfort plekken water te halen. Verder erg veel vaste gasten die elk jaar terug keren en veel met elkaar omgaan. De omgeving is erg toeristisch, beetje te naar onze mening.

Toch een erg leuke vakantie gehad met erg mooi weer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Petra, 10-8-2016

Dit jaar vierden we onze vakantie voor de derde keer in Karinthië en voor de eerste keer op deze camping. We hebben het er enorm naar onze zin gehad. De camping is kleinschalig en ligt direct aan de Ossiachersee. Onze (ruime) kampeerplaats lag op 30 meter lopen van het water. Het water van de Ossiachersee is heerlijk aangenaam. Wat ons betreft blonk deze camping uit wat betreft de rust 's nachts; totaal geen overlast. Het sanitair is zeer schoon, maar er zouden wat meer toiletten, verdeeld over de camping, mogen zijn. Dit is echter geen nadeel. In de ruimte om af te wassen waren de spoelbakken op verschillende hoogtes. Ideaal als je wat groter bent zoals ik. De medewerkers vonden wij zeer behulpzaam en vriendelijk. Het ligt er misschien aan hoe je jezelf opstelt. Wij hebben deze vakantie maar één keer gebruik gemaakt van het restaurant en hebben er lekker gegeten. Het nodigde uit om er nogmaals te eten, maar dat is er eigenlijk niet van gekomen.

In de directe omgeving van de camping, en er buiten, is heel veel te doen en te zien. Wij hadden, net als voorgaande jaren, de Kärnten Card aangeschaft. Een kortingskaart waarmee je heel veel dingen gratis óf met korting kunt doen. Op de camping is een ruimte waar vele foldertjes hun activiteiten tonen. Voor sommige activiteiten moet je een eindje rijden, maar dat vonden wij geen probleem.

Kortom...we kunnen terugkijken op een heerlijke vakantie op een heerlijke camping en komen hier zeker terug. En als het even kan ... op hetzelfde kampeerveld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima camping

Elza, 4-8-2016

Wij hebben 1 week een stacaravan gehuurd op deze camping. De caravan was keurig en compleet. De ligging van de camping was zeker mooi zo direct aan de Ossiachersee. Het eten in het restaurant vonden wij wat minder. Het was iig niet vers want de pizza, patat en schnitzels waren in 5 minuten klaar. De salades daarentegen waren prima! Genoeg te doen in de omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Niet weer

Petra Leever, 3-8-2016

Camping heeft kleine plekken gelukkig waren wij hier in juni en was het niet druk dus kon de auto op een plekje voor ons staan anders had het niet gepast. Sanitair was goed. De douches waren nieuw wc was gedateerd maar waren zeer schoon.

Ons viel de omgeving tegen dus voor ons eens maar niet weer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016
Klaus Pribernig, Chef, 5-8-2016

Vielen Dank für Ihre Bewertung, jedoch kann Ich Ihre schlechte Bewertung nicht verstehen. Ihr Platz 18.1 hat eine Länge von 11m und eine Breite von 9m (99qm), noch dazu haben Sie den Platz vorort selbst ausgesucht, und Sie sagen der Platz ist viel zu klein, aber sorry das geht gar nicht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ideal Lampele in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ideal Lampele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ideal Lampele scoort een 8.18 uit 10 op basis van 142 reviews.