Appartement Gästehof Karoline

Appartement Gästehof Karoline
Gästehof Karoline

Onvoldoende

1 review over Appartement Gästehof Karoline in het Nederlands

Gästehaus Karoline Aichwald is absolute afrader!

Carina, 4-8-2008

Door overboeking zijn we hier terechtgekomen. We hadden een bepaald appartement uit mogen kiezen maar werden bij aankomst op zolder gestald. De ramen mogen niet open i.v.m. evt regen en de keuken bestond uit een kookplaat op een meter afstand van de wc. Het huis is erg vuil en rommelig door de vele stoffige kunstbloemen. We dachten aan een misverstand en bleven redelijk, maar Frau Kuttin ging meteen in de aanval en schreeuwde (waar onze kids bij waren), het mens spoort niet! De prijs is veel te hoog voor wat ze biedt, daarvoor kun je veel luxer zitten in deze streek. Je zit hier naast een paardenwei (veel herrie 's nachts) en hebt geen uitzicht op de Karawanken (wat ze wel belooft!) Het ligt achter een kleine berg, zonder uitzicht (dus ook niet op Faaker See)

ABSOLUUT ZONDE VAN JE GELD!

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehof Karoline in Oberaichwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehof Karoline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gästehof Karoline scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.