Hotel Bio-Vitalhotel Weissenseerhof ****

Hotel Bio-Vitalhotel Weissenseerhof
Bio-Vitalhotel Weissenseerhof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bio-Vitalhotel Weissenseerhof bij:

1 review over Hotel Bio-Vitalhotel Weissenseerhof in het Nederlands

fantastisch hotel op een schitterende locatie

Ponsen, 10-8-2013

Wat een prachtig hotel, keurig schoon, lieve mensen. Wij werden vriendelijk ontvangen en naar de kamer gebracht. Wij hadden een suite. Op deze kamer is aan alles gedacht. De schoonmaak is zeer goed. 's avonds wordt je bed opengeslagen en de gordijnen gesloten. Ons uitzicht was perfect direct op Weissensee. Je kunt bij mooi weer 3x per dag buiten eten. Het hotel biedt elektrische scooters, bootjes, gewone en e-mountainbike etc. Alles klopt in dit hotel. De keuken is echt super. Ze maken werk van het eten. Je kunt direct in de Weissensee zwemmen er zijn prima ligstoelen in de tuin met parasols. Als je verwent wil worden is dit een ideale plek.
Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bio-Vitalhotel Weissenseerhof in Neusach / Weissensee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bio-Vitalhotel Weissenseerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bio-Vitalhotel Weissenseerhof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.