Pension Zum Mühlrad ***

Pension Zum Mühlrad
Zum Mühlrad
8,6

5 reviews over Pension Zum Mühlrad in het Nederlands

Geweldig pension met fantastisch uitzicht!!

Fam. Idema, 19-1-2017

Een gezellig pension waar we zeer gastvrij werden ontvangen door de Nederlandse eigenaren.

De familiekamer was ruim van opzet met hal, badkamer, apart toilet en 2 aparte slaapkamers met goede bedden.

Het ontbijt was erg goed, kleinschalig van opzet, maar met een uitgebreide keuze van beleg, verse broodjes, gekookte eitjes, yoghurt, vruchtensappen.

Alle kamers hebben vrij uitzicht op het meer en de bergen.

Simpelweg prachtig!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Waanzinnig uitzicht

MarkV, 8-10-2016

Leuk klein sfeervol pension met vriendelijke Nederlands sprekende eigenaar.

Wij hadden een kleine kamer maar het waanzinnige uitzicht op de Millstätter See zittend op het balkon maakt veel goed. Het pension ligt aan een vrij drukke weg maar daar hadden we weinig last van.

Ontbijt gewoon perfect, liet niets te wensen over, lekker, vers, overvloedig.

Wifi werkte uitstekend. Tip voor het diner: heerlijk Oostenrijks en ouderwets grote porties, enorme keus, uitstekend eten voor heel redelijke prijs: rij naar de Matzeldorfer Hof, 3 minuten met de auto.

Karinthië: schitterend gebied, voor herhaling vatbaar. Ik zou dan wel de grotere en luxere kamer boeken (die hebben ze), dan zit je meer dan uitstekend in Pension Zum Mühlrad.

Gereisd met vrienden in september 2016

Fantastische plek!!!!!!

Nancy Kandel, 17-8-2016

Leuk en gezellig pension met een fantastische ligging. Zeer vriendelijke pensionhouders. Lekker ontbijt. Wij komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prima pension mooie plek

Guus van der Velden, 31-7-2016

Mooie locatie. Prima kamer en bedden. Koelkast op de kamer. Erg vriendelijke mensen
    Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige lokatie, goed ontbijt, kleine kamers.

Arjan Derksen, 1-7-2016

Prachtige ligging, met vooral van de balkonkamers mooi uitzicht over het meer nette kamer, maar aan de kleine kant, hoop op goed weer zodat je lekker op balkon kan zitten. Wij hadden een (inge)kort bed, denk 1.95 mtr, anders kon de terrasdeur niet open. Nette ruimte voor ontbijt, waar je ook niets te kort kwam.
    Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zum Mühlrad bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zum Mühlrad in Millstatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zum Mühlrad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Zum Mühlrad scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.