Appartement Landhaus Bonaventura ****

Appartement Landhaus Bonaventura
Landhaus Bonaventura
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Landhaus Bonaventura bij:

13 reviews over Appartement Landhaus Bonaventura in het Nederlands

kindvriendelijk vakantiehuis in prachtige omgeving

Vermeer, 20-8-2017

Mooie woning. In de buurt genoeg te ondernemen. De tuin is geweldig voor kinderen, met een rond zwembadje, grote trampoline, voetbalveldje en voldoende ruimte,speelkamer met voetbalspel en Wii. Appartement is compact maar van alle gemakken voorzien. Heel prettig verblijf gehad. We voelden ons welkom in het huis.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke week in Karinthië !

W. v/d Kooij, 18-8-2017

Ligt in een heel mooi gebied met om het landhuis een schitterende tuin. De fam. Oosterom is zeer gastvrij en zij geven ruim voldoende informatie voor activiteiten die er zoal zijn te doen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie

fam vd Kooij, 18-8-2017

Hartelijke ontvangst.

Ligging is geweldig. Heerlijk rustig, maar toch vlakbij enkele plaatsen.

Ruim appartement (Phlox) met groot balkon, van alle gemakken voorzien.

Bloemenpracht in tuin is schitterend, met mooi uitzicht over de bergen.

Attente gastheer en gastvrouw. Mooie wandeling gemaakt met Alex.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Aanrader. Prima appartementen,vriendelijke familie

Fam. M. van't Noordende, 10-3-2017

Onze skivakantie doorgebracht in Landhaus Bonaventura. Prima appartementen met mooi uitzicht op de omliggende bergen. Appartementen zijn compleet en goed ingericht. Prettige ontvangst door Familie Oosterom, zij staan ten allen tijde klaar voor de gasten. Bij vertrek midden in de nacht zijn zij er zelfs bij! Bonaventura ligt centraal, ongeveer in het midden, van een aantal skigebieden welke allen binnen circa 30/45 minuten aan te rijden zijn. Skigebieden zijn relatief rustig. Aanrader voor een volgend jaar.

Appartementen zijn gedurende het hele jaar te huur.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Geweldige plek

Jurgen, 6-5-2015

Het appartement is erg groot,praktisch ingericht.

Vriendelijke mensen!staan meteen voor je klaar en toch ook fijn op de achtergrond.

De appelstrudel smaakte zeer goed!

Leuke tips om in de omgeving te doen en ze geven duidelijk en snel informatie wanneer er wat te doen is!

Mooie omgeving!je loopt meteen mooi weg.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Geweldige vakantie

G Prinse, 4-8-2013

Dit jaar was onze 2e vakantie bij landhaus Bonaventura en zeker niet de laatste. De fam Oosterom is zeer gastvrij, het is echt vakantie om daar te mogen zijn. Het uitzicht is er prachtig, en de accommodatie heeft alles wat nodig is. Er is ook veel te doen en te bezichtigen in de directe omgeving. En ook voor een mooie bergwandeling ben je hier aan het goede adres
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fantastische plek

Ben en Trudy Derks, 13-9-2012

Is een vakantie op zichzelf al een belevenis, een verblijf bij Alex en Marry Oosterom is dat bepaald niet minder; zeer hartelijk, gastvrij en servicegericht; alles voor de gast lijkt hun motto, aan niets mag het hen ontbreken. Wij verbleven 10 dagen in aug./sept. in 2012 in het zeer ruime appartement Flox; hoewel het appartement naar onze smaak met weinig middelen wat gezelliger en gebruiksvriendelijker ingericht kan worden voldoet het toch ruimschoots, het balkon biedt een zee aan ruimte met schitterend uitzicht op de bergen en op de paradijselijke tuin die rondom het huis met veel zorg en liefde is aangelegd door Alex en Marry. We werden tijdens ons verblijf ook nog verwend met aardigheidjes tussendoor heel leuk ! Kortom, het adres is een aanrader en een prima uitvalsbasis voor bergtochten en legio andere uitstapjes. We wensen Marry en Alex en kinderen alle succes toe, en wie weet zien we elkaar terug, plezier verzekerd !

Ben en Trudy Derks, Arnhem.

Gereisd met partner in augustus 2012

Heerlijk genoten.

Selcan, 9-5-2012

Wij (familie met baby en peuter van 2 jaar) zijn in mei 2012 voor het eerst te gast geweest bij Landhaus Bonaventura en hebben er een heerlijke vakantie doorgebracht. De accommodatie ligt op een unieke plek, het ligt de hele dag in de zon, de appartementen waren schoon en zijn lekker ruim en er ontbreekt je niets. Wat ook prettig is dat er gratis WIFI aanwezig is. Er was ook voor een box en ledikantje gezorgd deze stonden bij aankomst al in het appartement klaar. Ook ligt er een grote goed onderhouden tuin met heel veel plekken om eens even lekker te kunnen zitten, zodat je altijd wel ergens uit de wind kan zitten. De omgeving is zoals je van Oostenrijk mag verwacht. Dankzij zeer goed tips van de eigenaars zijn wij op heel veel bijzondere plaatsen geweest. Maar het bijzondere aan deze accommodatie is toch wel de familie Oosterom die je het gevoel geeft of dat je thuis bent.. Zoals ze zelf zeggen; Wij zijn er om het jullie naar je zin te maken! En dat lukt ze!
    Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Verzorgde top locatie

Duikwacht Katwijk, 12-2-2012

Voor de 1e keer zijn we te gast bij landhuis Bonaventura in Millstatt. Een week ijsduiken met 10 personen staat op het programma. Al vele jaren komen wij in Karintie om te duiken, zowel in de winter als in de zomer.Een zeer enthousiaste reactie van de eigenaren (Marry en Alex van Oosterom) deed ons beslissen om voor deze locatie te kiezen. De appartementen zijn keurig ingericht en schoon, wij hebben er 3 besproken. De duikpakken kunnen wij drogen in de cv ruimte en er is ruimte genoeg in de kelder om de rest van onze spullen te stallen. Het is mogelijk om met 10 personen gezamenlijk te eten in de keuken van appartement Cosmea. Dat we weer bij jullie geboekt hebben heeft maar één reden: we hebben het super naar ons zin gehad. De appartementen zijn prima, de omgeving is prachtig en voor ons het allerbelangrijkst het duikwater is dichtbij. Heel erg bedankt voor jullie goede zorgen en wij gaan elkaar weer zien in 2012. Duikwacht Katwijk
    Gereisd met vrienden in februari 2012

je kunt hier heerlijk vakantie houden met kinderen

familie Verweij uit Leerdam, 16-8-2011

veel prive en schitterend uitzicht heel leuk voor wat jongere kinderen heel gastvrije bewoners staan altijd voor je klaar ! met koffie wat lekkers en informatie.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Bonaventura in Millstatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Bonaventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus Bonaventura scoort een 8.85 uit 10 op basis van 14 reviews.