6,4

7 reviews over Appartement Kempf in het Nederlands

zeer gastvrij komen terug

de tukkers, 6-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afstand appatament naar piste is gunstig. de ski bus is gratis en je hoeft niet lang te wachten. geweldig dorp. 2008 gaan we weer.
Gereisd anders in december 2006

J.P. Bakker, 16-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

appartement in slechte staat ,oud vervallen , verwaarloosd.smerig interieur,beschimmelde douche,gebarsten wastafel,vieze vloerbedekking,verrot balkon hek,balkonduer sloot niet goed..Er staat in de advertentie dat er een supermarkt onder is gevestigd al 2 jaar gesloten,dichtgeplakt.

De gastvrouw was erg vriendelijk.

Gereisd met partner in maart 2008

J. Genegel, 28-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het appartement was mooi ruim en voor de prijs kwaliteits verhouding redelijk ingericht, we waren alleen de halve week de enigste bezoekers in het hele appartementen gebouw.

Het dorp opzich was leuk alleen was er zeer weinig

te beleven en al helemaal geen apre ski

Gereisd met partner in januari 2007

ons, 8-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

We komen al jaren in appartement Kempf, het is altijd weer een feest om Gabi te zien. Ze vangt je vriendelijk op. Bij problemen kun je haar bellen en ze staat op de stoep. De prijs kwaliteit is zeer goed in verhouding. We gaan er elk jaar met veel plezier heen.
Gereisd met vrienden in december 2006

pieters, 2-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

ik vond het erg fijn hier. de vrouw kon was erg aardig
    Gereisd anders in februari 2005

van de Glind, 2-9-2004

Jammer, dat de supermarkt inmiddels is gesloten en dat je niet een eigen balkon had, maar het moest delen. Gelukkig is er een grote supermarkt op loopafstand. Mallnitz is een erg gezellig dorpje. Wel jammer van de kerklok die erg lang kan luiden! De eigenares van het appartement is erg vriendelijk. De autotrein is erg handig om Mallnitz weer te verlaten.
        Gereisd anders in september 2004

koene, 26-2-2004

Het appartement gaf een verouderde indruk.

Het balkon moest je met 3 appartementen delen,dit was niet zo`n succes. Je had wel prachtig uitzicht op de Ankogel. Je zat boven een supermarkt waar je geen last van had (alleen op zaterdag want dan stond er iemand die gegrilde kippebouten verkocht en die stank was niet te harden), het was wel eens makkelijk dat de supermarkt onder de appartementen lag voor de boodschappen.

Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kempf in Mallnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kempf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kempf scoort een 6.43 uit 10 op basis van 7 reviews.