Hotel Mittagskogel ***

Mittagskogel

42 reviews over Hotel Mittagskogel in het Nederlands

Leuk voor jonge kinderen

Vermeer, 6-8-2017

Het hotel ligt aan een drukke weg. Het hotel heeft een zeer mooie tuin met verschillende speelmogelijkheden voor de kinderen; erg leuk. Het zwembad is erg klein, maar leuk voor kleine kinderen.

De kamers zijn gedateerd. Ons bed kraakte heel erg waardoor we de matrassen op de grond hebben gelegd. Ook zijn de kamers klein en op ons balkon kon slechts 1 stoel staan. De badkamer was zeer klein en weinig licht.

Het eten viel erg tegen. Vaak was het te zout of lauw. Voor de kinderen kon je een schnitzel bestellen met patat, maar ook dat smaakte vaak niet lekker.

Het eten bevatte weinig groenten.

Helga deed de animatie. Een vrouw op leeftijd, deed leuke spelletjes en knutsels, maar neemt geen blad voor haar mond wat ze van kinderen of ouders vindt.

Onze kinderen vonden het vooral leuk om met de andere Nederlandse kinderen te spelen. Ouders hebben snel met elkaar contact, omdat je vaak samen in de grote tuin zat te eten of te drinken. De kinderen vonden het leuk, voor ons hoeft dit hotel niet meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super kindvriendelijk hotel!

Von, 5-8-2017

Ja...het is gedateerd...en ja het eten was echt niet goed...en oefff wat een slechte bedden...en toch...hebben wij een fantastische vakantie gehad dankzij de ligging van het hotel met de prachtige tuin/speelplek voor de kinderen. En dankzij Helga! Wat een inzet...wat een creativiteit!

Ondanks de krakende bedden...en het gemis van fruit en groenten..zijn wij toch een beetje van dit hotel gaan houden...

En het personeel werkt keihard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Bruno De Backer, 1-8-2017

Pas op voor kinderen naar eten toe hygiëne beneden pijl!!! Na dag 2 weg gelopen uit hotel wou geen gevaar voor gezin. Onvriendelijk personeel. Vuile beschimmelende kamers . Stinkende kamers en matrassen . De kok doet de kamers en de tuin en de keuken in zelfde kledij
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mittagskogel bij:

Bijzonder gezellig familiehotel !!

Carla, 15-9-2016

De ouders met kinderen eten in een andere ruimte, zodat de oudere mensen rustiger konden zitten.

Prachtige tuin met zelf gekweekte groente en kruiden. Genoeg stoelen om gezellig buiten op het terras te zitten.

Lekker eten. Ruime keus met ontbijt en ook keuzes kunnen maken qua avondeten. Een BBQ avond en een pastaavond.

Gedateerde kamers, maar de bedden hebben goede matrassen, mooi balkon.

Het hotel heeft een kleine natuurzwembad waar de kinderen zich erg goed in kunnen vermaken.

Grote speeltuin met groot veld erbij om te voetballen.

Ook leuke animatie voor de kinderen.

Je kan in de omgeving goed wandelen. Er zijn verschillende routes.

M.a.w. Een aanrader en zeker voor jonge gezinnen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Aldi hotel

hirdeboer, 18-8-2016

Wij zijn 8 dagen in dit all-inclusive hotel geweest. Het personeel is zeer gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Echter alles wat het hotel aan eten en drinken aanbiedt, is van beperkte kwaliteit. Niet dat het eten slecht is, maar het was ook nooit echt lekker. Hetzelfde geldt voor de frisdranken, wijn en het bier.

Het hotel en kamers zijn enigszins gedateerd, maar dat bleek vooraf al uit de foto's. De kwaliteit kan echter zeker beter.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

zeer kindvriendelijk en gemoedelijk hotel

Bakker-Mulder, 6-8-2016

Wij zijn er 1 week geweest. Prima hotel. Onze dochter van 6 jaar heeft zich ontzettend goed vermaakt met de andere kinderen. Dat was ook een van de redenen dat we voor dit hotel gekozen hebben. Genoeg speelmogelijkheden en speelvriendjes en een heerlijke zwemvijver. Ligt zeer centraal en genoeg te doen in de omgeving. De Faakersee is fantastisch. Mooi blauw zwemwater!

Het eten in het hotel is niet echt van hoogstaand niveau, maar dat heeft onze vakantie niet negatief beïnvloed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Jaren geleden geweest en overwegen volgend jaar

Lia den hartog, 31-7-2016

Super hotel met kinderen

Willen volgend jaar weer terug komen ,maar dan met twee kleinkinderen

Hebben toen genoten

Onze kleindochter wil heel graag terug naar helga

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Met kinderen top ✅

Anouk, 27-7-2016

Dit hotel is echt super als je kinderen hebt,

personeel erg aardig ✅

Vermaak kinderen ✅

Kamers prima veel opbergruimte ✅

Geen luxe maar netjes en schoon ✅

Schoonmaak ✅

Eten 7️⃣ inmiddels wel patat te krijgen 😉

Mocht wel meer fruit zijn 😁 maar ja er zijn altijd verbeter punten

Zwembadvijver leuk maar voor kinderen? 😬

Als ijs twijfelt om dit te boeken niet doen erg leuk

Je gaat dit hotel waarderen, prijs kwaliteit verhouding is prima en net als voorgaande reactie ga je af en toe uit eten dan is het een prima locatie ✅✅✅

Het ligt super kwa ligging van alle uitstapjes ✅

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Aanrader voor mensen met kinderen

Gurbe, 26-7-2016

Wat kan ik als toevoeging op voorgaande reacties geven want die kloppen allemaal. Mijn eerste blik op het hotel was niet zo netjes verzorgd erom heen, maar... voor de kinderen is er volop speel plezier en er is veel ruimte. We zijn hier tien dagen nu en ik moet zeggen een prima hotel, echter geef ik het eten een 6 je , als dat iets beter was zou ik zo terug komen. All inclusive formule is prima, vriendelijk personeel en zeer bereid willend.

De omgeving is super karinthië card gehaald, die combinatie van de twee ben je deze vakantie niet veel extra s kwijt. Top aanrader. Je zit hier met een half uur in Slovenië en Italië en direct aan de autobaan goede ligging

Zeker een tip is faak am see, dit meer heeft helder blauw water en ligt op 4 km afstand heerlijk zwemwater

Je kunt gerust boeken hier, soms maar effe buiten de deur eten 😉 dan waardeer je het ook

Geweldig

Bart van Hest, 10-9-2015

Een erg leuk hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Kamer was niet groot maar vanwege het goede weer hebben die ook helemaal niet nodig gehad, verder was de kamer functioneel en erg schoon. Het eten was erg lekker en de bbq avond was helemaal goed! Verder is het personeel erg vriendelijk! We hadden all inclusive en dat beviel ons uitermate! Na zes uur werd het drinken zelfs naar je toegebracht! Het personeel werkte erg hard en bleven onder alle omstandigheden vriendelijk. s avonds was er voor de kinderen altijd iets te doen en daardoor zijn de volwassenen ook vermaakt. Bedankt voor het fijne verblijf!
Gereisd met vrienden in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mittagskogel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mittagskogel in Ledenitzen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mittagskogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mittagskogel scoort een 6.96 uit 10 op basis van 45 reviews.