Camping Ferien am Walde

Camping Ferien am Walde
Ferien am Walde
8,6

9 reviews over Camping Ferien am Walde in het Nederlands

Fijne rustige camping en fijn voor honden

Saskia, 8-8-2017

Weinig campings gehad die zo'n mooie ruime plaatsen hebben met heerlijke douches en lekkere broodjes En pizza's! Heerlijk vertoeven ook voor honden! Het is prima wandelen voor de hond hier, en ook makkelijk uit te laten. Je zit zo in het bos. Alleen jammer dat je niet met de hond Faaker See in kunt, dit was een minpuntje. De beek in het bos was heerlijke verkoeling verder voor ze (was hier met 3 honden). Voor onze 2 oudere kids van 12 en 14 jaar was het wel wat minder voor betreft contacten. Meeste die hier kwamen waren met kleinere kinderen en die gingen spelend over de camping met heel veel plezier. Wel met veel plezier in Faaker See gezwommen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heerlijke camping

Marielle Pothof, 30-6-2016

Vroeger kwam ik hier met mijn ouders. Nu 30 jaar later kom ik er nog graag. Ruime plekken, gastvrij, groen, rust, schoon sanitair, mooie omgeving, veel te doen voor jong en oud in de omgeving,
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Echte aanrader!

I Blokhuis, 29-8-2015

Vroeger kwam ik hier als kind en nu samen met mijn vriend! Dez camping ligt in de buurt van villach, een leuke gezellige stad in Oostenrijk. De camping ligt dichtbij de Faaker See. Wat snel gebeurt is dat mensen deze camping over het hoofd zien aangezien er erg veel campings aan de faaker See zelf liggen. Lekker makkelijk en dichtbij het strand, maar.. Als je graag hutjemuttje wilt camperen en bij de buren in de tent wil kunnen kijken, dan moet je dat doen, maar als je meer ruimte wilt, kies dan voor ferien am walde! Zoals ik al zei, ik kwam hier vroeger, in de zomer groeide ik hier eigenlijk op! De camping is erg geschrikt voor kinderen, mooie ruime plekken, gras, speeltuin, kinderhuisje en er is in de omgeving van alles te doen, voor jong en oud! kortom het is een aanrader, mooie plekken, mooie en actieve omgeving!
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima Camping

Ter Woord, 28-8-2015

Rustige camping met veel ruimte op je plek - op loopafstand van meer naar camping van zijn broer. Op dinsdag kun je Kip eten met Friet(hoog seizoen?) Af en toe een fanfare op de camping - verders wordt er niets georganiseerd.

Mooie omgeving waar veel te doen/zien is.

Internet aanwezig op je plaats wel voor bv 10 uur kopen met code maar als je internet uitzet op je apparaat als je klaar bent kun je hier de hele vakantie mee doen.

Hardlopen kun je zo vanaf je camping naar het bos erachter.

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie plek

Berry van Horrik, 31-7-2013

Der Franz en zijn familie zijn zeer gastvrij. Zoals eerdere recenties aangeven is het een rusitge camping met de plekken die je zelf kunt kiezen. Op de terugreis zijnwe hier een weekje geweest. Heerlijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooi gelegen en ruim.

G. van der Moore, 20-9-2010

Omdat het weer slecht bleef in Tirol zijn wij uitgeweken naar Karintie. En daar hebben wij geen spijt van. Camping Ferien am Walde is een mooie camping op loopafstand van de Faakersee. De ontvangst was bijzonder hartelijk. De plaatsen zijn net zo groot als je zelf wilt. Je kunt overal gaan staan en net zo veel ruimte nemen als nodig is. Het sanitair is super schoon en er is ook meer dan voldoende sanitair. Wie vertier zoekt is hier niet op zijn plaats. Die moet aan de Faakersee zijn. Er is een winkel met het hoog nodige. Een restaurant is er niet, maar die zijn er meer dan zat in de omgeving. De omgeving is erg mooi, en als je de Karntencard koopt kun je voor niets de omgeving verkennen. Meer dan 100 atracties zijn dan gratis te bezoeken. Je geld heb je naa een paar dagen terug verdiend.

Een aanrader voor mensen die rust en ruimte zoeken en willen genieten van de natuur.

Gereisd met partner in augustus 2010

fantastische plek om tot rust te komen..!

De Baets Marc, 16-9-2010

uitbaters zijn een bejaard koppel die u zeer familiair en vriendelijk ontvangen,hebben veel vertrouwen in mensen. De staanplaatsen worden keurig uitgezocht, volledig naar ieders wens en zeer ruim. vakantiegangers voor één dag of op doorreis krijgen een plek bij de ingang van de camping om de rust minimaal of niet te verstoren.
Gereisd met partner in juli 2010

geweldig voor rust en natuurliefhebber

Haanskorf P., 1-8-2008

Heerlijk rustige camping met ruime plaatsen op 15 minuten loopafstand van de Faakersee.Je krijgt een gratis toegangsbewijs voor het strand. Aan de rand van het bos bij sportplaats. 2 uitstekende restaurants op loopafstand. Prima omgeving voor wandelaars en (ge)oefende fietsers. Veel mogelijkheden tot uitstapjes en het beste weer van Oostenrijk.
Gereisd met partner in augustus 2008

Troosters Ghislain, 4-3-2008

De Faakersee is het mooiste meer van Oostenrijk,

de kleur, de ligging de vriendelijkheid van de mensen, kortom alles is er perfect vvor een geslaagde vacantie .

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferien am Walde in Ledenitzen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferien am Walde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ferien am Walde scoort een 8.6 uit 10 op basis van 10 reviews.