Uitstekend

2 reviews over Villa Montanara in het Nederlands

Fantastisch!!!

Vreeman, 7-9-2012

Dit is echt een aanrader.. Als je een huis zoekt met vanalles te doen in de omgeving!het huis ligt in Kotschach. Is een rustig dorp met wel allerlei leuke betaalbare restaurantjes... Prachtige omgeving en het huis ligt aan een rustig straatje... Het huis is erg geschikt voor 2 gezinnen of voor een groter gezin..het heeft 2 badkamers alles is nieuw in dus in prima staat. Bij aankomst werden we opgewacht door een heel aardige huismeester en die ons het huis en tips gaf wat er in de omgeving te doen was..
Gereisd familie in juli 2012

fantastisch!!

Vreeman, 26-8-2012

Villa Montanara in Kotschach is een prachtig gelegen villa waar wij deze zomer een prachtige vakantie hebben gehad. Dit is een 10 persoons huis en doordat er 2 badkamers zijn en 3 toiletten en een enorm mooie keuken is het uiterst geschikt voor een groot gezin of meerder gezinnen. Erg dichtbij is een mooi binnen en buitenbad. Tennisbanen en voetbalvelden op steenworp afstand. Kotschach is een klein gemoedelijk dorpje. Rustig. Je bent zo in Italië. En ook de uitstapjes naar o.a de pressegersee, weissensee en worthersee zijn goed te doen. En ook zeer de moeite waard. Het huis is nieuw en is van alle gemakken voorzien. We werden vriendelijk onthaald en vinden dit huis echt een aanrader!!!!
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Montanara in Kötschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Montanara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Montanara scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.